Oryginalny pasek rozrządu i rolki.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sawawawa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: sob lut 20, 2010 22:19
Lokalizacja: hamb/sul

Oryginalny pasek rozrządu i rolki.

Post autor: sawawawa » czw paź 15, 2015 22:11

Odgrzeje kotleta i stwierdzam że pasek DAYCO przelatał 92tys km i ma się bardzo dobrze ale czas już na wymianę
Polecam DAYCO mimo że miałem wątpliwości co do jakości tego paska



Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6862
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

Oryginalny pasek rozrządu i rolki.

Post autor: Piasek » czw paź 15, 2015 22:16

Zawsze mówiłem że Dayco jest OK. Nie bez powodu przez szereg lat był paskiem fabrycznym.


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

Awatar użytkownika
matta
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz lis 14, 2004 23:47
Lokalizacja: małopolska

Re: Oryginalny pasek rozrządu i rolki.

Post autor: matta » śr lis 21, 2018 14:58

W paskach Conti na pudełku jest nabita data do , której producent dopuszcza montaż paska np . 2017 a na samym pasku jest nadruk z datą produkcji samego paska 2012 .
Czy ktoś zna , może jakie jest oznaczenie daty paska SKF ? mam wybite trzy ciągi cyfr 098 09 07012016 wzdłuż paska . Wydaje mi się , że ostatnie 8 cyfr to data produkcji co pokrywało by się z zapewnieniem byłego właściciela , że wymienił pasek w 2016 roku.



DejaVu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob kwie 10, 2010 14:56
Lokalizacja: Ełk

Re: Oryginalny pasek rozrządu i rolki.

Post autor: DejaVu » czw lis 22, 2018 19:40

Ja na pasku Gates PowerGrip zrobiłem 120tys co zajęło mi ponad 8lat :)


Seat Mii 1.O CHYA

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9232
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Re: Oryginalny pasek rozrządu i rolki.

Post autor: wesol » czw lis 22, 2018 20:27

Najlepsze paski to CONTI i Gates. Te pierwsze spokojnie w TDI robią po 200-220 i wcale jeszcze nie pękają. To bardzo solidne paski. Gates też spokojnie ponad interwał zalecany przegania.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 242 gości