Cykl mieszany w okresie letnim: 5,0l - 5,8l; zimą 5,5l- 6,5l.
Trasa bez dużych prędkości ale i bez zamulania ok. 4.5 l
Rekord spalania uzyskany na odcinku 17 km wynosi póki co 3.4 l/ 100

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP



Mam ten sam silnik co Ty i wyniki prawie takie same.krzychu2805 pisze:Golf IV ATD
Cykl mieszany w okresie letnim: 5,0l - 5,8l; zimą 5,5l- 6,5l.
Trasa bez dużych prędkości ale i bez zamulania ok. 4.5 l
Rekord spalania uzyskany na odcinku 17 km wynosi póki co 3.4 l/ 100



 ) l/100km jazda średnia *z klimą od 5,5l/100
 ) l/100km jazda średnia *z klimą od 5,5l/100 na trasie do 110km/h mega ekonomiczny do 130 można zamknąć się w 5-5,5 powyżej 150 do 170 skacze na 6,5-7,5l/100.
 na trasie do 110km/h mega ekonomiczny do 130 można zamknąć się w 5-5,5 powyżej 150 do 170 skacze na 6,5-7,5l/100.


Tak nieco mniej pala. Nie dosc ze sie o tym tak mowi to mialem AHFa wczeniej i palil mniej jak ASZ. JEden i drugi byl zdrowy jak rydz. Samo pryzspieszanie mocniejszym autem plus to ze uklad paliwowy jest wydajnieszy w silnikach na PD powoduje ze ruszajac czy przyspieszajac jest podawane duzo wiecej paliwa jak w VPku. Sharanaowcy tez mowia ze przedlifty z AFNem na pokladzie tez raczje pala o dobre 1.5l mniej niz PD.SP-FRA pisze:Czy to prawda że auta na pompo wtryskiwaczach palą więcej niż na zwykłej pompie i wtryskach?

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości