jasne
1) odkręcasz pokrywe zaworów nie pamiętam ile śrubek ale łatwo je znajdziesz
1a) odepnij 2 zaczepy od osłony rozrządu ale nie wyciągaj jej tylko odsuń bo potem bedziesz walczył z ta osłoną zeby ja wsadzić jak robisz to pierwszy raz.
Uwaga jedna jest ukryta - jest pod EGR'em musisz wziąć klucz oczkowy 10 i powoli ja odkręcać bo lipny dostęp ale spokojnie sobie poradzisz .
2) jak juz masz ja w rekach czyścisz uszczelkę jeśli była dodatkowo uszczelniana sylikonem to musisz go wyczyścić z uszczelki i odtłuścić.
głowica tak samo dookoła czyścisz ja z sylikonu i oleju. - odtłuszczasz
3) zabierasz sie za pompki rozpinasz wtyczki do pompowtrysków sa 4 wiec za wiele roboty nie ma
4) wczyscisz styki - sposób dowolny
5) doginasz we wtyczkach piny małym śrubokręcikiem lub czym wolisz
następnie psiknij do wtyku jakiegoś kontaktu do lepszego przewodnictwa jak nie masz to wd-40
6) składamy do kupy
zakłądamy wtyczki sprawdzamy czy dobrze leżą.
najlepiej kup sylikon wysokotemperaturowy czarny jak chcesz podam Ci konkretnie jaki ja używam,
jak kupisz obcinasz tak aby była mała dziurka i sylikonujesz po głowicy - robisz wąska /mała linę dookoła
oczywiscie głowica odtłuszczona.
jak to zrobisz umyta uszczelkę z pokrywa zakładasz na głowice dociskasz lekko ręką i przyłapujesz
najlepiej krzyżowo śruby mocujące pokrywę zaworów i z umiarem bo mozesz przesadzić i pęknie Ci pokrywa .
Rób to ręcznie

nie jakims elektronarzędziem ;D
i to tyle robisz logi i pokazujesz co sie zmieniło ;D
Najchętniej zamienił bym jeszcze miejscami te pompowtryski u Ciebie ale to juz inna para kaloszy musisz miec klucz dynamometryczny i duża suwmiarkę
No i to chyba na tyle do dzieła

nie ma co popsuć wiec nie obawiaj sie