1/4 mili 16,55 sek KOMBIAKIEM

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ccinekk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: czw mar 03, 2005 23:44
Lokalizacja: Nowa Ruda
Kontakt:

Post autor: ccinekk » czw wrz 28, 2006 13:41

No to @Cowboy rób swojego FMIC'a i daj dokładne wymiary każdej rury i gumki i wtedy ja robię swojego ;) A turbo AWX można na allegro wyrwać za ok 500zł. Więć FMIC + turbo ok 1000zł można się zmieścić.


POWERED BY IBIZA GT TDI

133KM@314Nm

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw wrz 28, 2006 13:51

ccinekk pisze:turbo AWX można na allegro wyrwać za ok 500zł
ostanio poszło za 365 PLN - przebieg podobno 50 kkm :P kiedyś miałem propozycję za 700 z gwarancją, nówexy zarzają się za 1200 PLN

wymiary podaję w podwieszonym topicu - masz tam opis spoonsa - on motował w Ibizie :)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=57608&start=0

na razie musze kupić odpowiedni IC...



Awatar użytkownika
ccinekk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: czw mar 03, 2005 23:44
Lokalizacja: Nowa Ruda
Kontakt:

Post autor: ccinekk » czw wrz 28, 2006 14:46

Ja chyba zainwestuje w iveco, mam lepiej niż Ty, bo nie mam klimy i dzięki temu więcej miejsca do modzenia :) Gorzej z rurami, no i flanszą pod turbinę...


POWERED BY IBIZA GT TDI

133KM@314Nm

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » czw wrz 28, 2006 19:55

cowboy pisze:
ccinekk pisze:Ciężka sprawa ogólnie... Poza tym myślę nad wtryskami, może od ASV? ale czy to coś da mojemu AFN'owi...
moim zdaniem kolejnośc powinna byc taka dla AFN-a:

1. wirus - to już masz :)
2. FMIC

3. turbo AWX, wtryski ASV lub hybrydy + nowy soft

i to powinno dac 160/380 - to juz jest wystarczająco jak na TDI VP
bez pompy 11mm nie masz co marzyć o 160KM i 380Nm...a biegi zmieniałałem przy ok.3500obr/min...co do turbo - gdybym dzisiaj miał montowac to załozyłbym GT22 mając zamiar ostro grzebac - a ja nie wiem co będę robić dalej


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
ccinekk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: czw mar 03, 2005 23:44
Lokalizacja: Nowa Ruda
Kontakt:

Post autor: ccinekk » czw wrz 28, 2006 22:09

Oj mirass, kłóciłbym się, znam projekt co z AFN'a bez pompki większej wyszło ponad 155KM, więc 160KM przy zdrowym silniku, dobrym turbo i programie jest szansa osiągnąć.


POWERED BY IBIZA GT TDI

133KM@314Nm

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » czw wrz 28, 2006 22:28

[quote="ccinekk"]

wszystko zależy czy zastępy niebieskie ci sprzyjają..skoro jest wiedza, znasz taki projekt to działaj..czekam na efekty


www.vagtune.pl tel. 502730289

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 82 gości