Moze ktos ma na sprzedaz glowice w promocyjnej cenie ??
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
[ Dodano: Czw Wrz 28, 2006 8:07 pm ]
zastanawiam sie jeszcze nad spawaniem. Ale ma ona pekniecia az na trzech cylindrach
![crazy :crazy:](./images/smilies/crazy.gif)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Jakie pęknęcie? Wchoidzi paznokieć?,naruszyło gniazdo zaworu? (wątpię)daaroo pisze:zastanawiam sie jeszcze nad spawaniem. Ale ma ona pekniecia az na trzech cylindrach miedzy zaworami
W JR i JP po 88r nie było żadnych różnic (wcześniej do TD dawali wzmacnianą, potem gance-gal jak szło z wyjątkiem Audi)daaroo pisze:Dzisiaj sciagnalem glowica i nietety jest peknieta. Czy od zwyklego diesla moge zalozyc glowica do TD(1V) ??
sciagalem bo wywalalo wode. Po zdjeciu glowicy woda stala w cylindrach.marek29 pisze:Ps. Dlaczego ściągałeś głowicę? Co się stało? Kto Ci kazał zmienić? Mechanik? Czy sam tak zadecydowałeś?
Daj zdjęcie.Pęknięcia w 1,6 to NORMA i nie dyskwalifikuje głowicy!
mozesz wytlumaczyc co to jest ta fortkamera ?marek29 pisze:Do 1V MUSI być od 1V ,ma inną fortkamerę
nie ma tam fabrycznie klina na 100%daaroo pisze:Zastanawia mnie tylko jedna rzecz, czy na walku rozrzadu powinien byc klin przy kole zebatym ???? Bylem w kilku sklepach i nigdzie tego klina nie moge dostac. W garazu paletal sie walek rozrzadu od LT, sciagnalem z niego kolo i tez nie bylo klina Nie jestem do konca przekonany ze tak ma byc
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości