[mk2]glowica od dielsa do turbo diesla

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

[mk2]glowica od dielsa do turbo diesla

Post autor: daaroo » czw wrz 28, 2006 20:06

Dzisiaj sciagnalem glowica i nietety jest peknieta. Czy od zwyklego diesla moge zalozyc glowica do TD(1V) ??

Moze ktos ma na sprzedaz glowice w promocyjnej cenie ?? :jezor:

[ Dodano: Czw Wrz 28, 2006 8:07 pm ]
zastanawiam sie jeszcze nad spawaniem. Ale ma ona pekniecia az na trzech cylindrach :crazy: miedzy zaworami.



Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » czw wrz 28, 2006 20:27

daaroo pisze:zastanawiam sie jeszcze nad spawaniem. Ale ma ona pekniecia az na trzech cylindrach miedzy zaworami
Jakie pęknęcie? Wchoidzi paznokieć?,naruszyło gniazdo zaworu? (wątpię)
Nie masz się czym przejmować! To normalka.TAK MA BYĆ.
daaroo pisze:Dzisiaj sciagnalem glowica i nietety jest peknieta. Czy od zwyklego diesla moge zalozyc glowica do TD(1V) ??
W JR i JP po 88r nie było żadnych różnic (wcześniej do TD dawali wzmacnianą, potem gance-gal jak szło z wyjątkiem Audi)
Do 1V MUSI być od 1V ,ma inną fortkamerę , jak chcesz założyć od JP to musisz zmienić końcówki z 273 (293- nowe oznaczenia) W 1V są 297 tak jak w 1,9 D.
Jak pozostawisz "stare" to może okazać się że co 2-miesiące będziesz zmieniał świeczki.Inny kąt rozpylania (nie pomyl z ciśnieniem!)
Ps. Dlaczego ściągałeś głowicę? Co się stało? Kto Ci kazał zmienić? Mechanik? Czy sam tak zadecydowałeś?
Daj zdjęcie.Pęknięcia w 1,6 to NORMA i nie dyskwalifikuje głowicy!



Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » czw wrz 28, 2006 20:55

marek29 pisze:.Pęknięcia w 1,6d to NORMA i nie dyskwalifikuje głowicy!
święte słowa



Awatar użytkownika
Woski
Forum Master
Forum Master
Posty: 1482
Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 12:13
Lokalizacja: bad homburg

Post autor: Woski » czw wrz 28, 2006 21:02

ja mam na sprzedaz glowice do AAZ w dobrej cenie..



Awatar użytkownika
anton:-)
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 644
Rejestracja: wt maja 09, 2006 17:11
Lokalizacja: woj. Lubelskie - Włodawa
Kontakt:

Post autor: anton:-) » czw wrz 28, 2006 21:14

daaroo pisze:Dzisiaj sciagnalem glowica i nietety jest peknieta
i pytanie dlaczego ja sciagnełes bo jezeli nie wywalało ci wody ze zbiorniczka to zakładaj bo głowice masz na 100 % sprawno a te pekniecia to standard w D czy TD robie w tym to wiem :bajer:


G R U P A L U B E L S K A

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » czw wrz 28, 2006 21:22

marek29 pisze:Ps. Dlaczego ściągałeś głowicę? Co się stało? Kto Ci kazał zmienić? Mechanik? Czy sam tak zadecydowałeś?
Daj zdjęcie.Pęknięcia w 1,6 to NORMA i nie dyskwalifikuje głowicy!
sciagalem bo wywalalo wode. Po zdjeciu glowicy woda stala w cylindrach.

Samej glowicy uwaznie nie ogladalem, demontowalem ja przed domem z lampka wiec wiecie :) Jedyne co zdarzylem zauwarzyc to te trzy pekniecie. Jutro jeszcze dokladniej popatrze.
marek29 pisze:Do 1V MUSI być od 1V ,ma inną fortkamerę
mozesz wytlumaczyc co to jest ta fortkamera ?



Awatar użytkownika
anton:-)
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 644
Rejestracja: wt maja 09, 2006 17:11
Lokalizacja: woj. Lubelskie - Włodawa
Kontakt:

Post autor: anton:-) » czw wrz 28, 2006 21:26

Jesli wywqalało wode to chyba jednak głowice h..j strzelił a jak tao oszczelka spod głowicy wyglada??


G R U P A L U B E L S K A

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » czw wrz 28, 2006 22:02

anton:-) pisze:Jesli wywqalało wode to chyba jednak głowice h..j strzelił a jak tao oszczelka spod głowicy wyglada??

jutro przy swietle dziennym bede sie przygladal



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob wrz 30, 2006 09:52

Chłopaki nie wiem ja oglądałem głowice od zwyklasa i od TD to różnią się. W TD jest dodatkowy kanał czegoś (wody albo oleju).


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » sob wrz 30, 2006 12:00

mam jeszcze jedno pytanie bo mysle nad zmiana silnika, czy pompa od 1V podejdzie do JP ?



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob wrz 30, 2006 12:00

daaroo, Podejdzie ;)

[ Dodano: 01 Paź 2006 09:22 ]
daaroo, :pub: i żeby nie być goło słownym swoją pompe od 1V sprzedałem sąsiadowi i ma ją zamontowaną w swoim JP i śmiga jak ta lala.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » pn paź 02, 2006 19:34

Wiec tak:

glowice zostala splanowana, do tego uszczelka erlinga. Zlozylem wszystko do kupy troche ciezko bylo go odpalic, juz nawet mialem obawy ze przestawil sie rozrzad ale zalapal. Pali!.


Po zmiane uszczelki silnik duzo rowniej pracuje, nie trzesie i pali od strzala.

Jeszcze nie sprawdzalem na trasie, gdyz peklo kolanko na glowicy i nie mam jak wlac wody. Jutro lece do sklepu to wyproboje autko na drodze.

Zastanawia mnie tylko jedna rzecz, czy na walku rozrzadu powinien byc klin przy kole zebatym ???? :blush: Bylem w kilku sklepach i nigdzie tego klina nie moge dostac. W garazu paletal sie walek rozrzadu od LT, sciagnalem z niego kolo i tez nie bylo klina :crazy: Nie jestem do konca przekonany ze tak ma byc :hmm:



Awatar użytkownika
Djeight
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 14:43
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: Djeight » pn paź 02, 2006 19:41

koło rozrządu jest blokowane nie klinem , tylko nakładane na stożek się samo klinuje jak je śrubą dokręcisz to na amen wytrzyma :) jeżeli chodzi o głowicę to z pęknięciami nie ma problemu dobry warsztat każde zaspawa i wyrobi na cacy :)



Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » wt paź 03, 2006 16:30

daaroo pisze:Zastanawia mnie tylko jedna rzecz, czy na walku rozrzadu powinien byc klin przy kole zebatym ???? Bylem w kilku sklepach i nigdzie tego klina nie moge dostac. W garazu paletal sie walek rozrzadu od LT, sciagnalem z niego kolo i tez nie bylo klina Nie jestem do konca przekonany ze tak ma byc
nie ma tam fabrycznie klina na 100%



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości