Róznica dawki paliwa na cylindrach
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- jasiek21
- Gadatliwa bestia
- Posty: 672
- Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
- Lokalizacja: Pszów / Karczów
- Kontakt:
prawie idealne, można by stwierdzić, że masz licznik przekręcony w drugą stronę.macem pisze:a moje 0,05 -0,19 -0,24 0,38 190tys to mozliwe ?
A na poważnie to wszystko z autem w idealnym porządku.
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]
-
- Mały gagatek
- Posty: 127
- Rejestracja: ndz sie 31, 2008 12:30
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontakt:
a co mam zrobić aby potwierdzić że wszystko jest ok z silniczkiem,cowboy pisze:albo wszystkie wtryski i cylindry zuzyte w tym samym stopniujasiek21 pisze:prawie idealne, można by stwierdzić, że masz licznik przekręcony w drugą stronę.
dawki korekcyjne bliskie zeru nic nie mówią na temat stanu silnika
pali mało 4-6l/100, niby nie ma wycieków,
może zrobić pomiar na cylindrach ?
Panowie odgrzebie trochę temat.
A takie dawki na poszczególnych cylindrach moga martwić?
Cylinder 1 - 4,98mg
Cylinder 2 - 4,67mg
Cylinder 3 - -0,16mg
przy dawce głównej na pompie 2.2mg - chyba za wysoka, sprawdzałem przy nie rozgrzanym silniku.
Spalanie ma dużo za duże chyba bo łyka około 7 w trasie przy spokojnej jeździe
A takie dawki na poszczególnych cylindrach moga martwić?
Cylinder 1 - 4,98mg
Cylinder 2 - 4,67mg
Cylinder 3 - -0,16mg
przy dawce głównej na pompie 2.2mg - chyba za wysoka, sprawdzałem przy nie rozgrzanym silniku.
Spalanie ma dużo za duże chyba bo łyka około 7 w trasie przy spokojnej jeździe
Ostatnio zmieniony śr maja 12, 2010 18:46 przez Krokulec, łącznie zmieniany 1 raz.
Żyj chwilą, nigdy niczego nie żałuj!
[URL=http://www.iv.pl/][IMG]http://www.iv.pl/images/01076717124385177074.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://www.iv.pl/][IMG]http://www.iv.pl/images/01076717124385177074.jpg[/IMG][/URL]
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Bardzo żle .Jak wynik pomiaru ciśnienia na cylindrach będzie w miarę równy to pierwszy podejrzany to wtryski .Dla przykładu moje korekcje 1 -007 ,2-009, 3-012Krokulec pisze:Cylinder 1 - 4,98mg
Cylinder 2 - 4,67mg
Cylinder 3 - -0,16mg
.Co do dawki to faktycznie hardcorowa ale sprawdż na rozgrzanym do ok. 90 stopni silniku i ewentualnie ustaw na ok.4 Sprawdzałem w kilku "nie ruszanych " TDI i wszystkie miały dawkę ok.4,4mgKrokulec pisze:przy dawce głównej na pompie 2.2mg - chyba za wysoka,
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Jak auto nie dymi, silnikiem nie rzuca to po co przestawiać dawkę? Żeby muła zrobić? Dużo mniej nie spali, często nawet więcej. Jak ostatnio żonglowałem komputerami u siebie to mnie krew zalewała, bo wsadziłem komputer teoretycznie mocniejszy a czuję że auto muli... Dopiero po ładnych kilkunastu minutach sprawdzania co jest grane doszedłem że mam dawkę 4,2mg zamiast jakiejś "męskiej".
Odnośnie spalania - na teoretycznie oszczędnych nastawach "od holendra" - dawka 7,2mg skurczybyk palił 8-8,5l. Po przestawieniu na 3,2mg (kres regulacji programowej) spalanie spadło co najmniej pół litra, nie mówiąc o tym że auto zaczęło zupełnie inaczej jeździć...
Odnośnie spalania - na teoretycznie oszczędnych nastawach "od holendra" - dawka 7,2mg skurczybyk palił 8-8,5l. Po przestawieniu na 3,2mg (kres regulacji programowej) spalanie spadło co najmniej pół litra, nie mówiąc o tym że auto zaczęło zupełnie inaczej jeździć...
Właśnie taka ( 2,2mg ) jest na rozgrzanym silniku do 90 stopnimunior pisze:.Co do dawki to faktycznie hardcorowa ale sprawdż na rozgrzanym do ok. 90 stopni silniku i ewentualnie ustaw na ok.4 Sprawdzałem w kilku "nie ruszanych " TDI i wszystkie miały dawkę ok.4,4mg
Żyj chwilą, nigdy niczego nie żałuj!
[URL=http://www.iv.pl/][IMG]http://www.iv.pl/images/01076717124385177074.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://www.iv.pl/][IMG]http://www.iv.pl/images/01076717124385177074.jpg[/IMG][/URL]
Róznica dawki paliwa na cylindrach
Witam.
Mam taki mały problem ze swoim TDi. Problem dotyczy różnicy dawek.
1. 1,46
2. -0,61
3. 0,46
Same cyferki nie przeszkadzały by mi, ale auto trochę kuleje. Jadąc w przedziale 1000-1500orb/min silnik kuleje (jakby chodził na 3 gary) . Przy wyższej prędkości obrotowej >1500orb/min wszystko jest Ok.
Wtryski są nówki (Firad 225 ustawione na 235bar), pompa świeżo przerobiona 10/11-stkę, dawka na pompie 3,8mg/R, kompresja na zimnym 27 27 29 27 .
Co jeszcze sprawdzić ?
Co może być powodem tak dużych korekcji?
Od razu zaznaczam że podobne korekcje były na ori gratach.
Mam taki mały problem ze swoim TDi. Problem dotyczy różnicy dawek.
1. 1,46
2. -0,61
3. 0,46
Same cyferki nie przeszkadzały by mi, ale auto trochę kuleje. Jadąc w przedziale 1000-1500orb/min silnik kuleje (jakby chodził na 3 gary) . Przy wyższej prędkości obrotowej >1500orb/min wszystko jest Ok.
Wtryski są nówki (Firad 225 ustawione na 235bar), pompa świeżo przerobiona 10/11-stkę, dawka na pompie 3,8mg/R, kompresja na zimnym 27 27 29 27 .
Co jeszcze sprawdzić ?
Co może być powodem tak dużych korekcji?
Od razu zaznaczam że podobne korekcje były na ori gratach.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 162 gości