Uszczelka pod głowicę.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
balon91
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 279
Rejestracja: pn gru 15, 2014 22:25
Lokalizacja: Chodzież

Uszczelka pod głowicę.

Post autor: balon91 » pn wrz 07, 2015 16:37

Witam serdecznie chciałbym poznać wasze opinie o uszczelkach pod głowice.
Dzisiaj będę montował corteco 414149P czyli uszczelkę wykonaną z metalu.
Jakie mają wady/zalety uszczelki metalowe.
Wgl jakie są różnice pomiędzy metalowymi a tymi tradycyjnymi.
Z góry dzięki za wszelkie informację.
pozdrawiam



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14293
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Uszczelka pod głowicę.

Post autor: Michał_1977 » wt wrz 08, 2015 08:29

balon91 pisze:Jakie mają wady/zalety uszczelki metalowe.
Wadą,jeśli można tak to nazwać,jest to,że zarówno powierzchnia bloku silnika,jaki i głowicy muszą mieć idealnie prostą płaszczyznę.
W tym celu musisz oczyścić ich powierzchnie,a później za pomocą metalowego liniału i szczelinomierza (opcja),sprawdzić czy są proste.Najczęściej deformacji ulega sama głowica i w tym celu należy wykonać szlif (planowanie) jej powierzchni by nadać jej idealnie równą płaszczyznę,mimo iż koncern VW (i mądre książki) wyklucza taką naprawę i zaleca wymianę głowicy na nową.
Zalety są takie,że w przeciwieństwie do tradycyjnych uszczelek (szmacianych),wystarczy je dokręcić podczas montażu i na tym koniec,czyli bez konieczności nagrzewania silnika do 80* i kolejnego etapu dokręcania lub przejechania iluś tam kilometrów i kolejnego dokręcania.
Kolejną zaletą,jest ich wytrzymałość na dmuchanie,tzn. gdyby Ci się kiedyś zamarzyło podkręcić moc w klekocie,taka uszczelka zniesie dużo większe ciśnienie doładowania,niż zwykła.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
balon91
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 279
Rejestracja: pn gru 15, 2014 22:25
Lokalizacja: Chodzież

Uszczelka pod głowicę.

Post autor: balon91 » śr wrz 09, 2015 20:27

o to mi chodziło.
dzięki



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14293
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Uszczelka pod głowicę.

Post autor: Michał_1977 » czw wrz 10, 2015 06:45

Prze bardzo :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości