obecnie sciaglem glowice bo zapomniałem wyciagnac blokady z pompy przy ustawieniu rozrządu
![banghead :banghead:](./images/smilies/banghead.gif)
zaczalem mierzyc wystawanie tlokow to najwięcej wystaje tlok ok 0,6mm wiec pasuje zalozyc usczelke na 1 otwor, a nie jak miałem wcześniej na 3, tylko problem pojawia się w doborze uszczelki bo rozni producenci maja inne grubości dla poszczególnych dziur
elring ma takie
1 otwor - 1,53mm
2 otwory - 1,57mm
3 otwory - 1,61mm
glaser m takie,
1 otwor - 1,6mm
2 otwory- 1,65mm
3 otwory- 1,7mm
najciensza z glasera jest jak najgrubsza z elringa
![banghead :banghead:](./images/smilies/banghead.gif)
zastanawiam się jeszcze która zalozyc, z aaz czy ori? czy prze uszczelce z aaz nie zmiejszy się stopien sprężania co pociągnie za sobą objawy jak miałem , czyli slaby dol i lekkie kocpenie na siwo w momencie pojawienia się doładowania, jezdizlem na doładowani ok 1,5 bara i raczej zmniejszać niebede