dobór grubosci uszczelki pod glowice 1,6 td

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

dobór grubosci uszczelki pod glowice 1,6 td

Post autor: slawko333 » ndz sie 30, 2015 09:16

pisałem w istniejącym temacie ale zero odzewu może tu ktoś zauważy i jakos pomoze :smoke:miałem zalozona uszczelke z aaz na 3 dziury(ok 2 lata temu, auto pięknie odpalalo i dobrze jezdzilo, tylko draznil mnie brak mocy z dolu i siwe kopcenie przy pojawieniu się doladowania)
obecnie sciaglem glowice bo zapomniałem wyciagnac blokady z pompy przy ustawieniu rozrządu :banghead:
zaczalem mierzyc wystawanie tlokow to najwięcej wystaje tlok ok 0,6mm wiec pasuje zalozyc usczelke na 1 otwor, a nie jak miałem wcześniej na 3, tylko problem pojawia się w doborze uszczelki bo rozni producenci maja inne grubości dla poszczególnych dziur

elring ma takie
1 otwor - 1,53mm
2 otwory - 1,57mm
3 otwory - 1,61mm
glaser m takie,
1 otwor - 1,6mm
2 otwory- 1,65mm
3 otwory- 1,7mm

najciensza z glasera jest jak najgrubsza z elringa :banghead:
zastanawiam się jeszcze która zalozyc, z aaz czy ori? czy prze uszczelce z aaz nie zmiejszy się stopien sprężania co pociągnie za sobą objawy jak miałem , czyli slaby dol i lekkie kocpenie na siwo w momencie pojawienia się doładowania, jezdizlem na doładowani ok 1,5 bara i raczej zmniejszać niebede



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

dobór grubosci uszczelki pod glowice 1,6 td

Post autor: Michał_1977 » ndz sie 30, 2015 18:34

Myślę,że to rozwieje Twoje wątpliwości i będziesz wiedział co dalej :bajer:
Obrazek


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

dobór grubosci uszczelki pod glowice 1,6 td

Post autor: slawko333 » śr wrz 02, 2015 16:35

etap 5 dokręcania srub to nagrzanie do 80 st i dokrecenie o 90 stopni i , szosty etap to przejechanie 1000km i znow dokręcenie o 90stopni, tylko nienapisane czy dokrecac po całkowitym wystudzeniu czy na cieplym? i czy rzeczywiście da się dokrecic jeszcze 180stopni? bo już 4 etap wymagal uzycia sporej sily
uszczelka papierowa



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

dobór grubosci uszczelki pod glowice 1,6 td

Post autor: Michał_1977 » wt wrz 08, 2015 19:11

slawko333 pisze:szosty etap to przejechanie 1000km i znow dokręcenie o 90stopni, tylko nienapisane czy dokrecac po całkowitym wystudzeniu czy na cieplym?
Skoro nie ma jak w 5 etapie wyszczególnienia,że na gorącym,to penie trzeba na zimnym :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 157 gości