uszczelnienie pompy vp 37

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mimax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 357
Rejestracja: wt lut 02, 2010 19:41
Lokalizacja: Lublin

uszczelnienie pompy vp 37

Post autor: mimax » pn sie 17, 2015 20:59

witam nie wiem czy pisze w dobrym dziale, chciałem zasięgnąć informacji czy mogę sam wymienić uszczelka/uszczelniacz/oring? na ( tej śrubie centralnej tłoko rozdzielacza , właśnie z niej mi sie poci dość obficie,zaznaczona na zdjęciu ,wszystkie inne uszczelki które mogłem wymieniłem,(nastawnik,pokrywa nastawnika,o ring ten duży tłoko rozdzielacza)Obrazek


Kupie Spoiler dachowy Combi, Daszek, Volkswagen Golf III kombi i dostawkę klapy zderzaka tylnego tu link do zdjęcia
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b47cfd447337c62c.html

Awatar użytkownika
Omek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
Lokalizacja: Wronki
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ASV

uszczelnienie pompy vp 37

Post autor: Omek » pn sie 17, 2015 22:55




Awatar użytkownika
mimax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 357
Rejestracja: wt lut 02, 2010 19:41
Lokalizacja: Lublin

uszczelnienie pompy vp 37

Post autor: mimax » pn sie 17, 2015 23:04

dzieki ,fajny materiał, ale akurat nie ma nic o tej srubie , nie chce odkrecac tak na pałe zeby czegos nie przestawic , dalej czekam na dobrą rade :-)


Kupie Spoiler dachowy Combi, Daszek, Volkswagen Golf III kombi i dostawkę klapy zderzaka tylnego tu link do zdjęcia
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b47cfd447337c62c.html

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14143
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

uszczelnienie pompy vp 37

Post autor: Michał_1977 » wt sie 18, 2015 04:37

mimax, ja to uszczelniałem już parę razy, nawet na silniku i nawet w Audi A4 :grin:
Trzeba odkręcić przewody wtryskowe i zdjąć.Należy też wykręcić króćce do ów przewodów z tłoko-rozdzielacza i za pomocą dobrego klucza hydraulicznego odkręcasz w lewo jak zwykłą śrubę.Zmieniasz o-ring i wkręcasz także tym kluczem.
https://www.google.pl/search?q=klucz+hy ... 870lUJM%3A" onclick="window.open(this.href);return false;


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
mimax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 357
Rejestracja: wt lut 02, 2010 19:41
Lokalizacja: Lublin

uszczelnienie pompy vp 37

Post autor: mimax » wt sie 18, 2015 06:11

akórat mam serwisowy klucz na te śrubę, czyli odrazu ją odkreciec - sróbe a ta mniejsza na zwykly klucz w nia wkreconą nie? , i nic nie poprzestawiam w pompie? :-)


Kupie Spoiler dachowy Combi, Daszek, Volkswagen Golf III kombi i dostawkę klapy zderzaka tylnego tu link do zdjęcia
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b47cfd447337c62c.html

Awatar użytkownika
bzdzioch1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: ndz mar 17, 2013 20:16
Lokalizacja: Szczecinek/Krosino

uszczelnienie pompy vp 37

Post autor: bzdzioch1 » wt sie 18, 2015 06:49

jeżeli posiadasz klucz serwisowy to nie musisz wykręcać króćców od przewodów... środkowej śrubki nie musisz wykręcać. Nic podczas tej operacji się nie przestawi.. bynajmniej mi się nie zdarzyło :hmm:



Awatar użytkownika
mimax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 357
Rejestracja: wt lut 02, 2010 19:41
Lokalizacja: Lublin

uszczelnienie pompy vp 37

Post autor: mimax » wt sie 18, 2015 19:45

czyli profilaktycznie zaznaczyc sobie jej połozenie ,policzyc obroty przy odkrecaniu wyjąc ją , wymienic oring i wkrecic,mam nadziej ze nie poprzestawiam tam jakis cisnień w pompie


Kupie Spoiler dachowy Combi, Daszek, Volkswagen Golf III kombi i dostawkę klapy zderzaka tylnego tu link do zdjęcia
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b47cfd447337c62c.html

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

uszczelnienie pompy vp 37

Post autor: munior » wt sie 18, 2015 20:14

mimax pisze:czyli profilaktycznie zaznaczyc sobie jej połozenie ,policzyc obroty przy odkrecaniu wyjąc ją
Daruj sobie zbędną robotę ...ta śruba ,to praktycznie zwykła zaslepka technologiczna ,więc odkrecając ją , nie można niczego rozregulować...więc najnormalniej odkręcasz ją, wymieniasz oring i zakręcasz


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
mimax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 357
Rejestracja: wt lut 02, 2010 19:41
Lokalizacja: Lublin

uszczelnienie pompy vp 37

Post autor: mimax » wt sie 18, 2015 22:35

ok dzięki Panowie :pub:


Kupie Spoiler dachowy Combi, Daszek, Volkswagen Golf III kombi i dostawkę klapy zderzaka tylnego tu link do zdjęcia
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b47cfd447337c62c.html

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości