![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
1/4 mili 16,55 sek KOMBIAKIEM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
NA tych zawodach zająłęm 5 miejsce w klasie diesel.
Czas ET 16,148, czas reakcji strasznie słaby miałem :/
Jednak sam czas przejazdu jest całkiem ok, jak na sam chip.
Jeżeli wynik liczyłby się bez czasu reakcji to miałbym 3cie miejsce.
Pozdrawiam wszystkich obecnych![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Czas ET 16,148, czas reakcji strasznie słaby miałem :/
Jednak sam czas przejazdu jest całkiem ok, jak na sam chip.
Jeżeli wynik liczyłby się bez czasu reakcji to miałbym 3cie miejsce.
Pozdrawiam wszystkich obecnych
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
POWERED BY IBIZA GT TDI
133KM@314Nm
133KM@314Nm
§4 Trasadziechu pisze:Jaka to jest dokladnie dlugosc scigania? jakies 400m?
4.1 Wyścigi zostaną rozegrane na dystansie 1/4 mili tj. 402,336 m.
http://www.sss.org.pl/documents.php?view=1
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
no tak...ale cały bajer polega na reakcjiccinekk pisze:NA tych zawodach zająłęm 5 miejsce w klasie diesel.
Czas ET 16,148, czas reakcji strasznie słaby miałem :/
Jednak sam czas przejazdu jest całkiem ok, jak na sam chip.
Jeżeli wynik liczyłby się bez czasu reakcji to miałbym 3cie miejsce.
Pozdrawiam wszystkich obecnych
Skarbimierz to kiepskie wydanie 1/4 mili
przez megafon jak sciagałem sie z 240KM leonem mówili czasy po przejazdach i powiedzieli mój czas jako trzeci a na kartce znalazł sie jako czwarty i czas został zmieniony z drugim golfem - przykre ale cóż...jak komentator myli się co do marki auta to sorry
ogólnie jestem zadowolony z wyniku..z przodu mialem 195/50 R15, z tyłu 14" fele 185/65 gumy, ze środka wyciagnęlem tylną kanapę i wyczyściłem bagażnik - duzo tego nie było-może 40kg ogólnie. Zważywszy że gofrownica nei jest w najwyższej formnie to i tak nieźle poleciała
![food :food:](./images/smilies/food.gif)
teraz czas zadbać o nią - może wskoczy kilka klaczy ale to okaże sie za tydzień w piątek
![smoke :smoke:](./images/smilies/smoke.gif)
![grrr :grrr:](./images/smilies/grrr.gif)
czas całkiem całkiem, ale na lotnisku była ibiza 90KM z wtryskami ASV Paweł Domagała bez chipa i spójrz na jego czasy. Silnik ma jak dzwon - pod VAGiem sprawdzałem mu furę i nie było korekcji wszystko lata jak nowe
![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
www.vagtune.pl tel. 502730289
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
noo ta fotokomórka jst pogiętaccinekk pisze:Wiesz to były moje pierwsze starty z fotokomórkami, więc miałem prawo nie trafiał na czas w start. Jednak ogólny wynik przejazdu jest wg mnie OK. Muszę pomyśleć nad większym IC.
jak walisz jak zapala sie zielone to juz czas ucieka..ten sprzet jest z wyscigów górskich jak pisali chłopaki z SRTW..
ja jechałem drugi raz, więc teraz twoja kolej na lepszy czas i mam nadzieje ze na półfinał
nad IC pomyśl - dobra sprawa
ja zimą chce założyc ten od T5 ale wiczny brak czasu obecnie...no i muszę my śleć nad pompą bo te od 90tki są słabe
www.vagtune.pl tel. 502730289
No i właśnie z IC jest kłopot, bo w mojej okolicy nie ma nikogo kto mógłby coś wymodzić z orurowaniem i upchnięciem jakiegoś dziada za zderzakiem, a do Wrocka jechać i wydawać 2tyś za FMIC to nie mam zamiaru. Poza tym nie wiem w jaki IC zainwestować. Iveco Daily może? A co z orurowaniem... Ciężka sprawa ogólnie... Poza tym myślę nad wtryskami, może od ASV? ale czy to coś da mojemu AFN'owi...
POWERED BY IBIZA GT TDI
133KM@314Nm
133KM@314Nm
gratki chłopaki !!
ja sie musze w końcu tez ogarnąć z tym FMIC-em, potem zaaplikuje 2 programy jeden streetowy (125/290) do codziennego użytku a drugi dragowy
tak po całości się pojedzie
może troche się spłaszczy moment....może być to trudne ale dołożenie jedynie suszarki od AWX-a daje np. takie efekty w AFNie - 145/350
http://img209.imageshack.us/img209/4813/michnik2ya1.png
ps. do ilu kręciliscie silnik przy zmianie biegu?
ja sie musze w końcu tez ogarnąć z tym FMIC-em, potem zaaplikuje 2 programy jeden streetowy (125/290) do codziennego użytku a drugi dragowy
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
http://img209.imageshack.us/img209/4813/michnik2ya1.png
ps. do ilu kręciliscie silnik przy zmianie biegu?
moim zdaniem kolejnośc powinna byc taka dla AFN-a:ccinekk pisze:Ciężka sprawa ogólnie... Poza tym myślę nad wtryskami, może od ASV? ale czy to coś da mojemu AFN'owi...
1. wirus - to już masz
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
2. FMIC
3. turbo AWX, wtryski ASV lub hybrydy + nowy soft
i to powinno dac 160/380 - to juz jest wystarczająco jak na TDI VP
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 124 gości