1/4 mili 16,55 sek KOMBIAKIEM

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt wrz 26, 2006 13:16

mirras byłeś może w Skarbimierzu w niedziele ? ;)



Awatar użytkownika
ccinekk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: czw mar 03, 2005 23:44
Lokalizacja: Nowa Ruda
Kontakt:

Post autor: ccinekk » wt wrz 26, 2006 19:17

NA tych zawodach zająłęm 5 miejsce w klasie diesel.

Czas ET 16,148, czas reakcji strasznie słaby miałem :/

Jednak sam czas przejazdu jest całkiem ok, jak na sam chip.

Jeżeli wynik liczyłby się bez czasu reakcji to miałbym 3cie miejsce.

Pozdrawiam wszystkich obecnych :)


POWERED BY IBIZA GT TDI

133KM@314Nm

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt wrz 26, 2006 21:04

ccinekk pisze:Czas ET 16,148
hmmm a ja sie zastanawiałem czy dałbym rade niską 16 zrobić - a jednak AFN po wirusie to potrafi :)

wykresy mamy prawie identyczne, z filmików wynika że moglibysmy iść równo :)



Awatar użytkownika
ccinekk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: czw mar 03, 2005 23:44
Lokalizacja: Nowa Ruda
Kontakt:

Post autor: ccinekk » wt wrz 26, 2006 22:21

Powiem Ci więcej. Można zrobić wysoką 15stkę! Trzeba się tylko wykumać i trafić na mniejszy skwar, bo mój icek na pewno nie dawał rady :/ Jednak afn po wirusie jest w stanie zrobić poniżej 16sek bez RT, jestem tego prawie pewny.


POWERED BY IBIZA GT TDI

133KM@314Nm

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » wt wrz 26, 2006 22:49

Jaka to jest dokladnie dlugosc scigania? jakies 400m?



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr wrz 27, 2006 09:06

dziechu pisze:Jaka to jest dokladnie dlugosc scigania? jakies 400m?
§4 Trasa

4.1 Wyścigi zostaną rozegrane na dystansie 1/4 mili tj. 402,336 m.

http://www.sss.org.pl/documents.php?view=1



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » śr wrz 27, 2006 20:38

ccinekk pisze:NA tych zawodach zająłęm 5 miejsce w klasie diesel.

Czas ET 16,148, czas reakcji strasznie słaby miałem :/

Jednak sam czas przejazdu jest całkiem ok, jak na sam chip.

Jeżeli wynik liczyłby się bez czasu reakcji to miałbym 3cie miejsce.

Pozdrawiam wszystkich obecnych :)
no tak...ale cały bajer polega na reakcji
Skarbimierz to kiepskie wydanie 1/4 mili
przez megafon jak sciagałem sie z 240KM leonem mówili czasy po przejazdach i powiedzieli mój czas jako trzeci a na kartce znalazł sie jako czwarty i czas został zmieniony z drugim golfem - przykre ale cóż...jak komentator myli się co do marki auta to sorry

ogólnie jestem zadowolony z wyniku..z przodu mialem 195/50 R15, z tyłu 14" fele 185/65 gumy, ze środka wyciagnęlem tylną kanapę i wyczyściłem bagażnik - duzo tego nie było-może 40kg ogólnie. Zważywszy że gofrownica nei jest w najwyższej formnie to i tak nieźle poleciała :food:
teraz czas zadbać o nią - może wskoczy kilka klaczy ale to okaże sie za tydzień w piątek :smoke: moc blokuje mi pompa - zbyt słaba fala :grrr:

czas całkiem całkiem, ale na lotnisku była ibiza 90KM z wtryskami ASV Paweł Domagała bez chipa i spójrz na jego czasy. Silnik ma jak dzwon - pod VAGiem sprawdzałem mu furę i nie było korekcji wszystko lata jak nowe :okej:


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
ccinekk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: czw mar 03, 2005 23:44
Lokalizacja: Nowa Ruda
Kontakt:

Post autor: ccinekk » śr wrz 27, 2006 21:41

Wiesz to były moje pierwsze starty z fotokomórkami, więc miałem prawo nie trafiał na czas w start. Jednak ogólny wynik przejazdu jest wg mnie OK. Muszę pomyśleć nad większym IC.


POWERED BY IBIZA GT TDI

133KM@314Nm

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » śr wrz 27, 2006 22:26

ccinekk pisze:Wiesz to były moje pierwsze starty z fotokomórkami, więc miałem prawo nie trafiał na czas w start. Jednak ogólny wynik przejazdu jest wg mnie OK. Muszę pomyśleć nad większym IC.
noo ta fotokomórka jst pogięta
jak walisz jak zapala sie zielone to juz czas ucieka..ten sprzet jest z wyscigów górskich jak pisali chłopaki z SRTW..
ja jechałem drugi raz, więc teraz twoja kolej na lepszy czas i mam nadzieje ze na półfinał
nad IC pomyśl - dobra sprawa
ja zimą chce założyc ten od T5 ale wiczny brak czasu obecnie...no i muszę my śleć nad pompą bo te od 90tki są słabe


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
ccinekk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: czw mar 03, 2005 23:44
Lokalizacja: Nowa Ruda
Kontakt:

Post autor: ccinekk » śr wrz 27, 2006 22:34

No i właśnie z IC jest kłopot, bo w mojej okolicy nie ma nikogo kto mógłby coś wymodzić z orurowaniem i upchnięciem jakiegoś dziada za zderzakiem, a do Wrocka jechać i wydawać 2tyś za FMIC to nie mam zamiaru. Poza tym nie wiem w jaki IC zainwestować. Iveco Daily może? A co z orurowaniem... Ciężka sprawa ogólnie... Poza tym myślę nad wtryskami, może od ASV? ale czy to coś da mojemu AFN'owi...


POWERED BY IBIZA GT TDI

133KM@314Nm

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr wrz 27, 2006 22:43

gratki chłopaki !!

ja sie musze w końcu tez ogarnąć z tym FMIC-em, potem zaaplikuje 2 programy jeden streetowy (125/290) do codziennego użytku a drugi dragowy :) tak po całości się pojedzie :bigok: może troche się spłaszczy moment....może być to trudne ale dołożenie jedynie suszarki od AWX-a daje np. takie efekty w AFNie - 145/350

http://img209.imageshack.us/img209/4813/michnik2ya1.png

ps. do ilu kręciliscie silnik przy zmianie biegu?



Awatar użytkownika
ccinekk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: czw mar 03, 2005 23:44
Lokalizacja: Nowa Ruda
Kontakt:

Post autor: ccinekk » śr wrz 27, 2006 22:45

Z obrotami to różnie, jedynki nie przeciągam na maxa, bo dużo traci. Potem staram się zmieniać przy ok 4200rpm.


POWERED BY IBIZA GT TDI

133KM@314Nm

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr wrz 27, 2006 22:48

ccinekk pisze:Ciężka sprawa ogólnie... Poza tym myślę nad wtryskami, może od ASV? ale czy to coś da mojemu AFN'owi...
moim zdaniem kolejnośc powinna byc taka dla AFN-a:

1. wirus - to już masz :)
2. FMIC

3. turbo AWX, wtryski ASV lub hybrydy + nowy soft

i to powinno dac 160/380 - to juz jest wystarczająco jak na TDI VP



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 155 gości