Czy wymieniać turbo

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ProfiTurbo.pl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: sob lis 29, 2014 16:12
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Czy wymieniać turbo

Post autor: ProfiTurbo.pl » czw maja 28, 2015 23:12

Polecam zapoznać się z tematem viewtopic.php?f=35&t=563633" onclick="window.open(this.href);return false;. Jeżeli cięgno aktuatora nie ma możliwości ruchu, możesz być praktycznie pewien, że mechanizm zmiennej geometrii jest zapieczony/zatarty. Dosyć popularna usterka w turbosprężarkach VNT, ale z drugiej strony stosunkowo łatwo i niedrogo można ją wyeliminować. Poczytaj w/w temat, to kawał dobrego tekstu ;)

Gdbyby jednak podczas czyszczenia okazało się, że rdzeń turbiny wykazuje luzy osiowe/poprzeczne, bądź też wirnik lub koło kompresji są uszkodzone, warto wówczas rozważyć wymianę całego CHRA na nowe, wtedy przynajmniej z samą turbosprężarką masz spokój.

Ostateczność to zakup oryginalnej turbosprężarki Garrett`a, ale z serii Garrett Original Reman, czyli po fabrycznej regeneracji producenta. Poniżej 2000,00 zł brutto przy wymianie starej śmiało się zmieścisz.


http://www.ProfiTurbo.pl" onclick="window.open(this.href);return false; - CHRA, VNT, 'gruszki', testery do VNT.

be-ja
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: czw gru 06, 2007 19:25
Lokalizacja: WARSZAWA

Czy wymieniać turbo

Post autor: be-ja » ndz maja 31, 2015 20:29

Dzięki za rady, turbem nie mam czasu się zając, więc jeżdżę z przeładowaniem przynajmniej ma szwunk. Wkręcam na drugim i trzecim biegu do 3400obr i jest ok, na czwórce i piątce nie mam szansy wykręcić po mieście 3000tyś wiec nie wchodzi w tryb awaryjny.

Pzd be-ja



Awatar użytkownika
maks149
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: sob lis 07, 2009 20:37
Lokalizacja: Lubatowa (RKR)

Czy wymieniać turbo

Post autor: maks149 » ndz maja 31, 2015 21:17

Pamiętaj tylko że im dłużej tak będziesz jeździł tym bardziej turbo nie będzie się nadawać do czyszczenia a do regeneracji/wymiany :pub:


Audi A4 1.9 TDi BKE + 145km

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 160 gości