Po wycięciu kata turbo wchodzi w tryb awaryjny 1.9 TDI AFN

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

rogra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: sob lis 06, 2004 00:15
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Kontakt:

Po wycięciu kata turbo wchodzi w tryb awaryjny 1.9 TDI AFN

Post autor: rogra » śr maja 06, 2015 10:03

Wczoraj wyciąłem kata i zauważyłem że turbo wchodzi w tryb awaryjny myśle że to wina zaworu N75
podobno mozna zawór sterowania turbiny na krótko połączyć ,



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Po wycięciu kata turbo wchodzi w tryb awaryjny 1.9 TDI AFN

Post autor: italiano_83 » śr maja 06, 2015 11:40

Wycięcie katalizatora nie wiele ma wspólnego z wpadanie w notlauf.
Odcina po czasie czy od spodu auto nie jedzie ? Podpinałeś pod vaga żeby sprawdzić błędy zapisane w sterowniku.
Łączenie n75 w tym przypadku nic nie pomoże, to nie to turbo.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
maks149
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: sob lis 07, 2009 20:37
Lokalizacja: Lubatowa (RKR)

Po wycięciu kata turbo wchodzi w tryb awaryjny 1.9 TDI AFN

Post autor: maks149 » śr maja 06, 2015 12:05

może wycinając kata coś rozbierałeś i złożyłeś nieszczelnie :? posprawdzaj wszystko skoro wcześniej było ok
pozatym opisz tak jak italiano_83, pisał kiedy wpada w notlauf-a od spodu czy przy wyższych obrotach silnika ?
może uszkodziłeś przewód podciśnienia do gruchy i teraz wszystko idzie psu w :ass:


Audi A4 1.9 TDi BKE + 145km

rogra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: sob lis 06, 2004 00:15
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Kontakt:

Po wycięciu kata turbo wchodzi w tryb awaryjny 1.9 TDI AFN

Post autor: rogra » śr maja 06, 2015 13:46

co się okazało to uszkodzony byl przewód idacy do rury od intercollera ten mały w oplocie ,teraz jest ok,zastanawiam sie czy warto przeczyscic intercooler



Awatar użytkownika
maks149
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: sob lis 07, 2009 20:37
Lokalizacja: Lubatowa (RKR)

Po wycięciu kata turbo wchodzi w tryb awaryjny 1.9 TDI AFN

Post autor: maks149 » śr maja 06, 2015 22:03

a dlaczego chcesz icka czyścić ? jeżeli masz jakieś wątpliwości że może być coś tam nie tak to zawsze lepiej dmuchać na zimne i wyczyścić


Audi A4 1.9 TDi BKE + 145km

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Po wycięciu kata turbo wchodzi w tryb awaryjny 1.9 TDI AFN

Post autor: Sztomel » czw maja 07, 2015 20:34

Intercooler czyści się wtedy kiedy jest zbyt duża temperatura powietrza w dolocie doładowania od spodziewanej a widać to dopiero wtedy kiedy zloguje się grupę 007 - albo statycznie albo dynamicznie. W innym przypadku nie ma konieczności czyszczenia IC.


Obrazek

Awatar użytkownika
maks149
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: sob lis 07, 2009 20:37
Lokalizacja: Lubatowa (RKR)

Po wycięciu kata turbo wchodzi w tryb awaryjny 1.9 TDI AFN

Post autor: maks149 » pt maja 08, 2015 22:30

no chyba że podczas wycinania kata odkręcał dolot od turbiny i coś tam np wpadło a nie jest pewien (w dziśiejszym świecie już nic mnie nie ździwi) :hmm:


Audi A4 1.9 TDi BKE + 145km

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 220 gości