pyknięcie i nagły wyciek całego oleju, silnik stop
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
pyknięcie i nagły wyciek całego oleju, silnik stop
Witam,
prosiłbym jeśli to możliwe o jakąkolwiek diagnozę "na szybko". Dopiero w tygodniu mechanik obejrzy auto (golf V 2008, 1.9TDI 105KM) a trochę się martwię. Podczas przyspieszania na autostradzie (przy może 130-150km/h) nagle dźwięk w silniku jakby coś pękło (ale nie głośny) tylko takie pyknięcie, na komuterze napis STOP, zatrzymałem sie na poboczu, wyciekł cały olej, pod maską wszystko ochlapane olejem. Ma ktoś może doświadczenia związane z tego typu objawami?? Pozdrawiam i z góry dzięki.
prosiłbym jeśli to możliwe o jakąkolwiek diagnozę "na szybko". Dopiero w tygodniu mechanik obejrzy auto (golf V 2008, 1.9TDI 105KM) a trochę się martwię. Podczas przyspieszania na autostradzie (przy może 130-150km/h) nagle dźwięk w silniku jakby coś pękło (ale nie głośny) tylko takie pyknięcie, na komuterze napis STOP, zatrzymałem sie na poboczu, wyciekł cały olej, pod maską wszystko ochlapane olejem. Ma ktoś może doświadczenia związane z tego typu objawami?? Pozdrawiam i z góry dzięki.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
pyknięcie i nagły wyciek całego oleju, silnik STOP
Silniki pękają,stare i nowe,po prostu jednym zdarza się rzadko,a innym częściej,bo mają wadę fabryczną jak np. nieszczęsny silnik BXE (105KM) w którym najczęściej zacierają się panewki korbowodowe i pękają korbowody. Czy Twój silnik ma takie oznaczenie? Symbol znajdziesz na osłonie paska rozrządu,na wlepce na podłodze bagażnika i na 1 stronie książki serwisowej.
Jednak dopóki nie umyjesz silnika,nie znajdziesz pęknięcia którym spłynął olej,dopóty możemy tylko wróżyć z fusów,bo nawet nie wiadomo od czego zacząć.
Jednak dopóki nie umyjesz silnika,nie znajdziesz pęknięcia którym spłynął olej,dopóty możemy tylko wróżyć z fusów,bo nawet nie wiadomo od czego zacząć.
pyknięcie i nagły wyciek całego oleju, silnik stop
Auto podstawione do serwisu. Jutro, najdalej pojutrze będzie diagnoza. Mam złe przeczucie bo rzeczywiście wszystko pasuje do tego, że korbowód odmówił współpracy i opuścił silnik "z buta" robiąc w nim dziurę.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
pyknięcie i nagły wyciek całego oleju, silnik stop
BXE to silnik,JCR to skrzynia.Kisielooo pisze:BXE JCR
Jak BXE,to nie ma się co dziwić.Na włsne oczy widziałem parę takich dziurawych" silników. Nawet w ostatnią sobotęKisielooo pisze:Mam złe przeczucie bo rzeczywiście wszystko pasuje do tego, że korbowód odmówił współpracy i opuścił silnik "z buta" robiąc w nim dziurę.
pyknięcie i nagły wyciek całego oleju, silnik stop
Jeśli obstawiać z góry czarny scenariusz to da radę wymienić np. tylko słupek/blok silnika a nie cały silnik? Widzę na allegro za 1200-1400 takie elementy.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
pyknięcie i nagły wyciek całego oleju, silnik stop
Trochę nierozsądne jest wymieniać na taki sam z wadą. Ludziska wstawiają ASZ zamiast tego złoma. Kwestia przerobienia 2 otworów na czujniki położenia wału i wałka. Pozostałe graty P&PKisielooo pisze:Jeśli obstawiać z góry czarny scenariusz to da radę wymienić np. tylko słupek/blok silnika a nie cały silnik? Widzę na allegro za 1200-1400 takie elementy.
pyknięcie i nagły wyciek całego oleju, silnik stop
Rozumiem, że wymieniają cały silnik na ASZ? Wiadomo może jakich kosztów mogę się spodziewać? Oczywiście w przybliżeniu. Dzięki.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
pyknięcie i nagły wyciek całego oleju, silnik stop
Tak. Kupuje się cały słupek ASZ,przerabia się w nim 2 otwory na czujniki te co masz w tej chwili (te z ASZ nie zgodzą się z Twoim ECU),uzbraja się ten słupek w Twój osprzęt-turbina,kolektory etc. i to wszystko ma ładnie hulaćKisielooo pisze:wymieniają cały silnik na ASZ?
Robocizna,to pojęcie względne,jeden weźmie mniej,drugi więcej,zależy gdzie trafisz. Słupek ASZ na pewno kupisz taniej niż BXE,bo to starsze motorownie.Kisielooo pisze:Wiadomo może jakich kosztów mogę się spodziewać? Oczywiście w przybliżeniu
Popatrz na Allegro
http://allegro.pl/listing/listing.php?o ... -3-mt-0113" onclick="window.open(this.href);return false;
Jak coś,to kupuj z wtryskami,bo są lepsze
pyknięcie i nagły wyciek całego oleju, silnik stop
Dzieki. Diagnoza mechanika jak powyżej, korbowód wyszedł bokiem. Czyli najlepiej słupek od ASZ? Czy powinienem znać jeszcze jakieś oznaczenia silników, na które mogę zwracać uwagę bo będą pasowały? Serwis gdzie jest auto zajmuje się wszystkim ale nie wiedzą w jaki sposób potem przerobić wejścia na te 2 czujniki. Czy to jest skomplikowana sprawa? Czy te przeróbki powinien wykonać ktoś inny kto się akurat na tym zna?
Myślę o kupnie tego:
http://allegro.pl/silnik-1-9-bkc-bxe-bj ... 86258.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie pisz posta pod postem! Używaj opcji EDYTUJ w górnym prawym rogu posta.
Myślę o kupnie tego:
http://allegro.pl/silnik-1-9-bkc-bxe-bj ... 86258.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie pisz posta pod postem! Używaj opcji EDYTUJ w górnym prawym rogu posta.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
pyknięcie i nagły wyciek całego oleju, silnik stop
Ja osobiście tego nie robiłem,ale kolega przerabiał,a w zasadzie 2 kolegów i podobno to jest banał,ewentualnie-pikuś-jak woliszKisielooo pisze: nie wiedzą w jaki sposób potem przerobić wejścia na te 2 czujniki. Czy to jest skomplikowana sprawa?
Tak,nowszy silnik i kosztuje jak 2x ASZKisielooo pisze:Myślę o kupnie tego:
http://allegro.pl/silnik-1-9-bkc-bxe-bj" onclick="window.open(this.href);return false; ... 86258.html
pyknięcie i nagły wyciek całego oleju, silnik stop
Gdybym miał kogoś kto mi to zrobi chętnie zrobiłbym taniej ale serwis chce dostać silnik idealnie pasujący czyli z serii BXE,BJB,BKC więc nie mam wyjścia.
- stefano189
- Gadatliwa bestia
- Posty: 789
- Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
- Lokalizacja: Gliwice
pyknięcie i nagły wyciek całego oleju, silnik stop
typowi wymieniacze. Choćby trzeba było nagwintować 1 otwór M6, to już dla nich wyzwanie. Zmień serwis. Daj silnik ASZ. Ma 50x grubsze korby i wytrzymuje ponad 240 PS.Kisielooo pisze: serwis chce dostać silnik idealnie pasujący czyli z serii BXE,BJB,BKC
MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
pyknięcie i nagły wyciek całego oleju, silnik stop
Witam
I w moim aucie motorek wyzioną ducha przy 209tyś km .
Teraz pluje sobie w brodę że nie wstawiłem ASZ do maszynki .
Silnik jest dwa razy mocniejszy i dwa razy tańszy od 105-tek tdi.
Wszystko przez "wymieniaczy" którym nie chce się trochę pomyśleć przy adaptacji podobnej jednostki.
Pzdr
I w moim aucie motorek wyzioną ducha przy 209tyś km .
Teraz pluje sobie w brodę że nie wstawiłem ASZ do maszynki .
Silnik jest dwa razy mocniejszy i dwa razy tańszy od 105-tek tdi.
Wszystko przez "wymieniaczy" którym nie chce się trochę pomyśleć przy adaptacji podobnej jednostki.
Pzdr
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 193 gości