Witam mam pytanie
wczoraj odpalając mojego golfa IV silnik 1.9 tdi oznaczenie AGR
na początku odpaliłem auto i następnie ruszając zauważyłem że ciężko chodzi kierownica prawdopodobnie padło mi wspomaganie a następnie silnik zgasł i już nie odpalił
po wepchaniu na kanał zauważyłem pękniętą śrubę od rolki mocującej napinacz ta plastikowa pod kołem alternatora (odleciała)co spowodowało zsunięcie i poszczerbienie paska po zdjęciu dekielka plastikowego w środku była pęknięta śruba i część została w obudowie po wyjęciu jej założyłem nowy pasek nowe koło napinacza ale silnik już nie odpalił
Nadmieniam że stary pasek nie urwał się jedynie był postrzępiony
Mam pytanie czy jest możliwe by po spadnięciu paska co było wynikiem urwanej rolki mógł pasek sie wkręcić i zastopować silnik co spowodowało przeskoczenie rozrządu czy może to coś innego, bo sam już nie wiem
Od pewnego czasu też miałem problem ze świeceniem świec żarowych tak jakby nagrzewały się kilkanaście sekund natomiast wcześniej było to może 4 do 5 sekund
za wszelkie porady z góry dziękuję
Z tego co się dowiadywałem prawdopodobnie przyczyną zgaśnięcia silnika było to że pasek się wkręcił w jakiś wałek i zablokował silnik ale to tylko domysły aco jeden mechanik to coś innego i nikt nie wie co jest
Zerwany pasek klinowy silnik zgasł
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: pt maja 01, 2015 14:19
Zerwany pasek klinowy silnik zgasł
Witam.
Na 90% coś nie halo z rozrządem, trzeba sprawdzić poprawność ustawienia. Prawdopodobnie przeskoczył pasek rozrządu
Pozdr.
Na 90% coś nie halo z rozrządem, trzeba sprawdzić poprawność ustawienia. Prawdopodobnie przeskoczył pasek rozrządu
Pozdr.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14205
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Zerwany pasek klinowy silnik zgasł
Taaaa,a świstak siedzi i zawija....Rafal19888 pisze:Z tego co się dowiadywałem prawdopodobnie przyczyną zgaśnięcia silnika było to że pasek się wkręcił w jakiś wałek i zablokował silnik
Przecież rozrząd jest w obudowie,więc jakim cudem miałoby go coś zablokować? Piszesz,że pasek nie urwał się,tylko postrzępił
Przyjrzyj się przewodom paliwowym idącym do pompy,bo być może strzępy paska uszkodziły zasilający,przez co pompa zapowietrzyła się i silnik stanął.
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: pt maja 01, 2015 14:19
Zerwany pasek klinowy silnik zgasł
Z tym paskiem postrzępionym troszkę przesadziłem jest on ale tylko w kilku miejscach małe otarcia jak na fotce , został w całości
poniżej zdjęcia
i jest on jedynie tak postrzępiony w tym miejscu reszta takie małe załamania
poniżej zdjęcia
i jest on jedynie tak postrzępiony w tym miejscu reszta takie małe załamania
- KamilP
- DieseL PoweR
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
- Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin
Zerwany pasek klinowy silnik zgasł
Sprawa może już nieaktualna ale ja kiedyś miałem tak że zaczął mi się pruć pasek alternatora, wkręcil się w rozrząd i przeskoczył pasek chyba o 2 ząbki. Fakt że mówię o 1.9D. Mało brakowało do jebudu tłoka z zaworem. Więc mimo obudowy takie coś jest możliwe
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 125 gości