AEF 1.9 pomocy drgania przy niskich obrotach

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

expelled88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt paź 20, 2009 19:40
Lokalizacja: rzeszów

AEF 1.9 pomocy drgania przy niskich obrotach

Post autor: expelled88 » wt paź 20, 2009 19:44

czesc
mam problem z autem kolegi

jak ją odpale to chodzi dobrze na zimnym silniku
ale gdy się rozgrzeje do 70 stopni opadają obroty do 1000 i wtedy zaczynaja sie drgania tak daje po uszach w środku kabiny lecz gdy przygazuje to wtedy ustępuje to.
stanie na światłach jest naprawde uciążliwe z tym problemem(musze przygazowac zeby uszy nie bolały heh.(dodam jeszcze że poduszki pod skrzynią i lewa od kierowcy zostały wymienione na nowe.(od rozrządu nie))))



maksiu654
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: śr paź 07, 2009 21:17
Lokalizacja: okolice wro

Post autor: maksiu654 » wt paź 20, 2009 20:03

no to sprawdz dokladnie zawieszenie silnika lapy pod skrzynia i to poduszke prawa od strony rozrzadu
obroty 1000 obr/min na cieplym silniku to optymalne obroty ale mogły by byc nawet mniejsze



expelled88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt paź 20, 2009 19:40
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: expelled88 » wt paź 20, 2009 20:05

zapomniałem dodac ze jak spadna te obroty to trzesie kierownicą i troche drgan na podłodze


czy to kat wtrysków do ustawienia?

czy tez gorsza sprawa?
Ostatnio zmieniony wt paź 20, 2009 20:06 przez expelled88, łącznie zmieniany 1 raz.



suhhar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pt lip 10, 2009 11:46
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar » wt paź 20, 2009 20:21

na 99% jak kolega napisal ktoras poduszka walnieta i ten 1% to wlasnie moze byc kąt wtrysku ale skoro wcześniej było ok i nikt nie grzebal przy pompie ani w ustawieniach dawki paliwa więc pewnie któras poduszka poszła.



expelled88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt paź 20, 2009 19:40
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: expelled88 » wt paź 20, 2009 20:24

suhhar pisze:na 99% jak kolega napisal ktoras poduszka walnieta i ten 1% to wlasnie moze byc kąt wtrysku ale skoro wcześniej było ok i nikt nie grzebal przy pompie ani w ustawieniach dawki paliwa więc pewnie któras poduszka poszła.

dobra ale wczoraj wmymienine zostały te 2pod skrzynia i lewa od kierowcy na nowe a została tylko ta od rozrządu stara



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt paź 20, 2009 20:32

Jest jeszcze taka opcja,że któryś wtrysk niedomaga i objawy będą właśnie takie jak opisujesz.To bym sprawdził w pierwszej kolejności.
Siostra w MK3 1,9D miała tak wytłuczone poduchy,że na zakręcie silnik się przesuwał i kołem pasowym tarł o podłużnicę,ale na wolnych obrotach pracował idealnie.Szklanka pełna wody mogła stać na desce r. cały dzień.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

expelled88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt paź 20, 2009 19:40
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: expelled88 » wt paź 20, 2009 20:35

aha


a jakie objawy gdyby kolo dwumasowe bylo juz .... do wymiany ??
jak to poznac



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt paź 20, 2009 20:40

expelled88 pisze:a jakie objawy gdyby kolo dwumasowe bylo juz .... do wymiany ??
jak to poznac
Głowy nie dam...ale to by się raczej w trakcie jazdy dało odczuć...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

expelled88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt paź 20, 2009 19:40
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: expelled88 » wt paź 20, 2009 21:45

1.9 D AEF 96r

ale wyczytalem ze jakby było koło dwumass uszkodzone czy cos to przy obrotach 1800-2000 buczalo by strasznie jak w maluchu jak sie sprzeglo odwrotnie zalozy heheh


nie wiem . prosze o pomoc ;(((



Awatar użytkownika
slawek987
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 637
Rejestracja: ndz wrz 05, 2010 22:46
Lokalizacja: cebulandia
Auto: GOLF SV
Silnik: DCYA

AEF 1.9 pomocy drgania przy niskich obrotach

Post autor: slawek987 » czw kwie 23, 2015 18:28

Witam,
Czy udało się komuś poradzić z tymi wibracjami? mam ten sam problem tylko że na zimnym i na ciepłym tak samo telepie. Przy obrotach 1200 już wszystko zanika i jest ok. Bardzo proszę o pomoc.
Dodam jeszcze,
Pacjent: POLO 1.9D AEF



Awatar użytkownika
ja4rqu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 635
Rejestracja: czw kwie 22, 2010 15:14
Lokalizacja: Okolice Przemyśla

AEF 1.9 pomocy drgania przy niskich obrotach

Post autor: ja4rqu » czw kwie 23, 2015 23:30

sprawdź poduchy, kąt wtrysku i nagraj filmik, da to lepszy obraz sytuacji.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 229 gości