Sprawdzenie pompy vacum

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

rafo28
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz paź 28, 2007 12:05
Lokalizacja: warszawa

Sprawdzenie pompy vacum

Post autor: rafo28 » pn kwie 20, 2015 10:25

Witam. Chciałem sprawdzić pompę vacum wacuometrem golf 4 1.9 tdi 90 km AGR i tu mam pytanie . Podłączajac wacuometr do trójnika na przewodzie z pompy vacum do serwa będzie dobrze, czy trzeba jakoś inaczej podłączyć ? Z góry dziękuję za rady.



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Sprawdzenie pompy vacum

Post autor: italiano_83 » pn kwie 20, 2015 10:38

Będzie dobrze, zwyczajnie wpinasz się jak najbliżej pompy.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

rafo28
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz paź 28, 2007 12:05
Lokalizacja: warszawa

Sprawdzenie pompy vacum

Post autor: rafo28 » pn kwie 20, 2015 10:41

Dzięki. A jakie powinny być prawidłowe wartości?



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Sprawdzenie pompy vacum

Post autor: italiano_83 » pn kwie 20, 2015 10:45

około -1bar.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

rafo28
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz paź 28, 2007 12:05
Lokalizacja: warszawa

Sprawdzenie pompy vacum

Post autor: rafo28 » pn kwie 20, 2015 10:47

Ok biorę się za testy



rafo28
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz paź 28, 2007 12:05
Lokalizacja: warszawa

Sprawdzenie pompy vacum

Post autor: rafo28 » pn kwie 20, 2015 19:14

Witam ponownie. Po sprawdzeniu pompy wacuometrem wartość na biegu jałowym 0,5 bara. Także pompa złom, ale zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz, a mianowicie po wyłączeniu zapłonu wartość 0,5 bara po ok.1 min. spadała do zera. Tak samo było po wciskaniu pedału hamulca, wartość również spadała do 0. Czyżby serwo też było padnięte? Może ma ktoś z was jakieś inne wnioski.



vwventyl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr lut 25, 2015 12:10

Re: Sprawdzenie pompy vacum

Post autor: vwventyl » śr kwie 22, 2015 16:26

Sprawdź kruciec z którego wychodzi podciśnienie lubią się rozszczelniac



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 120 gości