Odłączyłem N75 - bajbas na szybko i zobaczę czy coś się zmieni - tzn ta dziura w mocy

Problemem dla mnie nie jest że coś się psuje bo uwielbiam robić przy samochodach i naprawiać, no ale w liceum nie płacą za naukę i ciężko uzbierane pieniążki na autko się prawie skończyły, a tu w głowie jest cały projekcik i nie wiem jak go sfinalizuję

Objechane, n75 jest okej, na bajpassie jest to samo, 4 bieg, okolo 3300 dziura w mocy potem powolne wdrapywanie, nastepna okolo 3800 no i wiecej niz 4000 nie poszedl.
Co do drgan i tych cykań, ciekawe są obroty w VAGu ktore sobie skaczą od 861 do 1001, a dawka na kanale 1 poz. 2 od 0.6 do 5.8


Pompa od VW_seller, hybryda, spowodowała że problemy ustały, silniczek chodzi równo, nie szarpie, odpala idealnie, kąt wtrysku 54, dawka 2,8mg.
Lecz co mnie zdziwiło poleciał mi te 160km/h - widać ogromną poprawę dynamiki, ale do 170 mu się nie spieszyło i nie było miejsca, gdzie może być problem z v-maxem?
Nie piszemy posta pod postem, używamy opcji edytuj.
palio