Mój "oil catch tank"
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Mój "oil catch tank"
Panowie a może po prostu kupić separator oleju z lublina za 40pln na dole dać rureczkę z 5-10cm zatkana żeby było widać ile spłynęło oleju i po problemie całość 50-80 PLN z przewodami po co kombinować...
Ps. w separatorze z lublina króćce maja średnice z 20mm + w środku jest jakby komora wirowa i olej spływa po niej na dno tj. do wylotu.
Ps. w separatorze z lublina króćce maja średnice z 20mm + w środku jest jakby komora wirowa i olej spływa po niej na dno tj. do wylotu.
- JonnyQuest
- Mały gagatek
- Posty: 146
- Rejestracja: pt mar 08, 2013 00:08
Mój "oil catch tank"
Rurka szybko zapełni się wodą lub/i breją lub olejem, ja mam naciągniętą bezpośrednio na kikuta odpływowego małą plastikową buteleczkę (przezroczysta) 250 ml po "jakiś" kosmetykach.
Wszystko się trzyma już 2 sezony, łatwe opróżnianie bez użycia narzędzi "plug and play", dla bojaźliwych można to skręcić obejmą.
Wbrew obawą przed pęknięciami plastik zdał egzamin wpływu brei/oleju, wahań temp. + starzenia (2lata)
Wszystko zależy od tego gdzie dasz/umiejscowiłeś separator z lublina (bo może butelka nie wejść bądź obcierać o "coś").
Wszystko się trzyma już 2 sezony, łatwe opróżnianie bez użycia narzędzi "plug and play", dla bojaźliwych można to skręcić obejmą.
Wbrew obawą przed pęknięciami plastik zdał egzamin wpływu brei/oleju, wahań temp. + starzenia (2lata)
Wszystko zależy od tego gdzie dasz/umiejscowiłeś separator z lublina (bo może butelka nie wejść bądź obcierać o "coś").
Wysłano z klapka KUBOTA z użyciem Tapczantalk
-
- Użytkownik
- Posty: 443
- Rejestracja: czw wrz 30, 2010 16:40
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Mój "oil catch tank"
panowie dużo tu o odmie czyszczeniu i tym podobnym ale nikt nie określił dokładnie co w tej odmie się znajduje czy jest tam jakiś filterek , zaworek czy coś w tym stylu bo ja moją odmę oglądam i wydaje się że to jest zwykła puszeczka i dmuchając ustami w obie rurki to swobodnie przelatuje powietrze w jedną i drugą stronę bez żadnego oporu , czy tak to ma być czy jest to do wymiany i martwić się
było:syrena 105.mercedes123.golf2 1,3.sierra2,3 d.reno111,6reno kango 1,4 pb.vw golf3 1,9 tdi. audi 80 tdi.vw polo 1,9 d peugeot 307 1,6 hdi. kilka innych umkło uwadze a teraz ford fokus mk 2 2,0 tdci 136 ps już 170ps i 400 niutków oraz audi a2 1,4 tdi 105,9ps 232,8nm
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Mój "oil catch tank"
Separator.berthold61 pisze: zwykła puszeczka
Tak ma być. W nowej też tak jest,ale jak bardzo chlapie olejem,to wymiana może pomóc,bo membrana,która znajduje się w tym separatorze,mogła ulec uszkodzeniu.berthold61 pisze: czy tak to ma być czy jest to do wymiany
Mój "oil catch tank"
Panowie mam zrobiony OCT z bidona aluminiowego podłączoną z odmy waz do bidona i z bidona pod auto. To czy to jest normalne ze nieraz kopci i pluje plujnie olejem z tego węza co jest pod autem??
Re: Mój "oil catch tank"
Olej zawsze jakiś leci tylko jak jest podłączone oryginalnie to ten olej zjada silnik.Coś tam może zakopcić czy po prostu parować w chłodniejsze dni.wojtass31 pisze:Panowie mam zrobiony OCT z bidona aluminiowego podłączoną z odmy waz do bidona i z bidona pod auto. To czy to jest normalne ze nieraz kopci i pluje plujnie olejem z tego węza co jest pod autem??
- stefano189
- Gadatliwa bestia
- Posty: 789
- Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
- Lokalizacja: Gliwice
Mój "oil catch tank"
Zamontowany 6000 km temu. Zebrało się 50 ml oleju. Działa wyśmienicie. Rurki fi 20. Na dole korek spustowy. Projekt własny. Koszt całkowity 60 zł.
MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
Mój "oil catch tank"
stefano189, powiedz, po co takie kombinacje? nie lepiej to puscic szlauchem po prostu pod silnik? znaku na asfalcie przy takich ilosciach nie bedzie.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Mój "oil catch tank"
Ale będzie śmierdzieć z pod auta jak zacznie wywalać gazy z silnika, poza tym będzie zostawiać plamy, ile trzeba oleju, żeby została plama, kropla.piotrekgal pisze:stefano189, powiedz, po co takie kombinacje? nie lepiej to puscic szlauchem po prostu pod silnik? znaku na asfalcie przy takich ilosciach nie bedzie.
- stefano189
- Gadatliwa bestia
- Posty: 789
- Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
- Lokalizacja: Gliwice
Mój "oil catch tank"
bo jak jest +30 na dworze, to jak jest odma pod autem, to w kabinie idzie zdechnąć od smrodu. Poza tym dobrze że odma jest w obiegu zamkniętym, wtedy jest małe ryzyko że pary oleju i wilgoć zablokują to małe plastikowe ustrojstwo na pokrywie zaworowej w zimie i nie wywali oleju przez bagnet.piotrekgal pisze:powiedz, po co takie kombinacje?
Puszka jest na tyle duża, że co wymianę oleju czyli co jakieś 7000 ją sciągam, leje do środka beny, płuczę i wylewam. I spokój do następnej wymiany. Nic nie śmierdzi, nie kapie. Poza tym mam w domu na placu mam bruk. Ojciec by mnie zabił jakbym go utytłał w oleju z kapiącej odmy
MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój "oil catch tank"
Jestem tego samego zdania aby nie puszczać węża pod auto.
Obieg zamknięty jak ori.
Ja poszedłem na łatwiznę bo kupiłem gotowy oct properfekt + 2 węże gumowe i obieg zamknięty.
Przejeździłem 2 lata (w tym zimowe mrozy -15/20) i nigdy nic się złego nie działo. 2-3 razy do roku odkręcałem śrubkę od spodu i wylatywało koło 50ml oleju. Natomiast przez te 2 lata tylko 1 raz go rozebrałem całego i rzeczywiście na spodzie było trochę czarnych glutów.
Sprzedałem mk4 a wraz z nim oct, bo kupiec bardzo chciał to zatrzymać.
Teraz do leona również zakupię identyczny zestaw co by te gluty nie leciały w dolot
Obieg zamknięty jak ori.
Ja poszedłem na łatwiznę bo kupiłem gotowy oct properfekt + 2 węże gumowe i obieg zamknięty.
Przejeździłem 2 lata (w tym zimowe mrozy -15/20) i nigdy nic się złego nie działo. 2-3 razy do roku odkręcałem śrubkę od spodu i wylatywało koło 50ml oleju. Natomiast przez te 2 lata tylko 1 raz go rozebrałem całego i rzeczywiście na spodzie było trochę czarnych glutów.
Sprzedałem mk4 a wraz z nim oct, bo kupiec bardzo chciał to zatrzymać.
Teraz do leona również zakupię identyczny zestaw co by te gluty nie leciały w dolot
GTB...
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Mój "oil catch tank"
podobno w jakiś renówkach czy volvo jest coś takiego seryjnie montowane ,widział ktoś coś takiego ? u siebie miałem zrobione ze zbiorniczka od wspomagania z audi a4 b5 w srodek metalowe gąbki do mycia talerzy jako filtr i działało super ,po 4 miesiacach w szoku byłem co tam było ,olej ,woda i jakaś maź do tego w dolocie miałem susze aż miło . nie stety pękło mi to i musze znależć inne rozwiązanie
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
Mój "oil catch tank"
Witam, myślę żeby zamontować u siebie taki OCT mam taki pomysł
Wiem trochę zdjęcie śmieszne ale do rzeczy, chciałbym dać wąż ze spadkiem od odmy do zbiorniczka i od zbiorniczka z drugiej strony wąż wyżej niż poprzedni od odmy żeby olej nie leciał z rury do rury tylko żeby opadał na dno , a powietrze, ciśnienie leciało do dolotu. Chcę to zrobić wszystko szczelnie aby ciśnienie w układzie było cały czas takie samo.
Pomyśl doby czy zły , coś trzeba poprawić czy mogę zabierać się do roboty ?
Ogólnie chcę to zrobić ponieważ na dniach czyszczę kolektor ssący i usuwam egr, chce żeby miał czyste powietrze. A jak ma z odmy lecieć co jakiś czas olej to po co moja robota
Wiem trochę zdjęcie śmieszne ale do rzeczy, chciałbym dać wąż ze spadkiem od odmy do zbiorniczka i od zbiorniczka z drugiej strony wąż wyżej niż poprzedni od odmy żeby olej nie leciał z rury do rury tylko żeby opadał na dno , a powietrze, ciśnienie leciało do dolotu. Chcę to zrobić wszystko szczelnie aby ciśnienie w układzie było cały czas takie samo.
Pomyśl doby czy zły , coś trzeba poprawić czy mogę zabierać się do roboty ?
Ogólnie chcę to zrobić ponieważ na dniach czyszczę kolektor ssący i usuwam egr, chce żeby miał czyste powietrze. A jak ma z odmy lecieć co jakiś czas olej to po co moja robota
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 44 gości