ktos pomoze wykryc usterke? 1,9Tdi 90km film

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

ktos pomoze wykryc usterke? 1,9Tdi 90km film

Post autor: Haki » pn kwie 06, 2015 12:24

mamarco,
I to tyle wie ktos co go boli?
tak ,,, wklep każdy błąd w GOOGLA a dostaniesz odpowiedzi co i z czym się je ...

w 90% będziesz miał odnośniki do forum z odpowiedziami jak sobie poradzić

PS ... sprawdź PW :bajer:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
darwaz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 982
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

ktos pomoze wykryc usterke? 1,9Tdi 90km film

Post autor: darwaz » pn kwie 06, 2015 22:14

Wykasuj błędy, przejedź się kawałek i znowu zobacz.

00550 - to chyba jasne, początek wtrysku poza zakresem. To może być efekt przeskoczenia rozrządu, złej regulacji.
00575 - ciśnienie doładowania poza zakresem. Zazwyczaj chodzi o przeładowanie. Jeśli różnica doładowania względem teoretycznego przekroczy 300mbar w górę to ecu notuje taki błąd i wchodzi w tryb awaryjny.
00513 - g28 czujnik obrotów silnika sygnał nie jest stały. chyba w tym silniku wchodzi w blok od przodu i czyta obroty z wycięcia na jednej z przeciwwag wału. Jeśli jest niesprawny to ECU zastępczo pobiera sobie sygnał obrotów z czujnika wzniosu iglicy na wtrysku i silnik pracuje normalnie.
01268 - nastawnik pompy, zadana pozycja nie zgadza się z odczytaną. Czyszczenie powinno pomóc.
00527 - brak odczytu temperatury powietrza doładowania. Czujnik jest blisko wejścia kolektora dolotowego.

Wykasuj te błędy, te które wrócą po przejechaniu się wyeliminuj. Sprawdź rozrząd, wymień na nowy jak będzie trzeba, ustaw początek wtrysku, wymień czujnik obrotów i temperatury a potem wyczyść i ustaw nastawnik. przy okazji sprawdź czy układ paliwowy się nie zapowietrza.



mamarco
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw mar 08, 2007 16:44
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Re: ktos pomoze wykryc usterke? 1,9Tdi 90km film

Post autor: mamarco » wt kwie 07, 2015 18:32

darwaz pisze:Wykasuj błędy, przejedź się kawałek i znowu zobacz.

00550 - to chyba jasne, początek wtrysku poza zakresem. To może być efekt przeskoczenia rozrządu, złej regulacji.
00575 - ciśnienie doładowania poza zakresem. Zazwyczaj chodzi o przeładowanie. Jeśli różnica doładowania względem teoretycznego przekroczy 300mbar w górę to ecu notuje taki błąd i wchodzi w tryb awaryjny.
00513 - g28 czujnik obrotów silnika sygnał nie jest stały. chyba w tym silniku wchodzi w blok od przodu i czyta obroty z wycięcia na jednej z przeciwwag wału. Jeśli jest niesprawny to ECU zastępczo pobiera sobie sygnał obrotów z czujnika wzniosu iglicy na wtrysku i silnik pracuje normalnie.
01268 - nastawnik pompy, zadana pozycja nie zgadza się z odczytaną. Czyszczenie powinno pomóc.
00527 - brak odczytu temperatury powietrza doładowania. Czujnik jest blisko wejścia kolektora dolotowego.

Wykasuj te błędy, te które wrócą po przejechaniu się wyeliminuj. Sprawdź rozrząd, wymień na nowy jak będzie trzeba, ustaw początek wtrysku, wymień czujnik obrotów i temperatury a potem wyczyść i ustaw nastawnik. przy okazji sprawdź czy układ paliwowy się nie zapowietrza.
Dzieki wielkie za szcegolowy opis.

A wiec tak maly update.Po wykasowaniu bledow auto ma tylko 2 bledy i pracuje normalnie wiec nie wiem co to moglo byc???
teraz mam tylko czujnik temperatury powietrza
i czujnik temperatury wody
Wie ktos gdzie znajduje sie ten czujnik temp powietrza??



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

ktos pomoze wykryc usterke? 1,9Tdi 90km film

Post autor: Haki » wt kwie 07, 2015 20:27

00527 - brak odczytu temperatury powietrza doładowania. Czujnik jest blisko wejścia kolektora dolotowego.

Google


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 98 gości