Zerwany gwint w misce olejowej-MK3 1Z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Zerwany gwint w misce olejowej-MK3 1Z

Post autor: Pruszkowiak » sob wrz 23, 2006 16:42

Wczoraj chciałęm zmienic olej w golfiku.Chwytam za klucz 19 i kręce śrubą od spustu oleju a tu nic.Kręci się i wogóle się nie wykręca.Kręciłęm w lewo i w prawo i nic.Co mam zrobić.Pewnie będe musiał sobie sprawić miskę olejową.Pomocy!!!![/b]



tomala2301
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 145
Rejestracja: pt cze 16, 2006 22:00
Lokalizacja: dolnyśląsk- WOŁÓW
Kontakt:

Post autor: tomala2301 » sob wrz 23, 2006 18:56

Witam , słuchaj czeka Ciebie wyciągnięci miski olejowej , miska nowa na allegro kosztuje 100zł , można zrobić nowy gwint ale może być dużo zachodu więc zastanów się nad nową miską. Pozdrawiam



arti CCCO
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr sie 09, 2006 18:42
Lokalizacja: niedaleko Starogardu

Post autor: arti CCCO » sob wrz 23, 2006 19:41

Heja,a jak by wyjąc miskie iśc do kumpla co ma migomat i odszlifowac ,wspawac nową nakrętke +śróbka twardośc minimum 8.8 uszczelke miedzianą jakby co to za grosze kupisz w motoryzacyjnym...w sumie można też pokąbinowac z wykręceniem,pewnie trzyma gwint na końcu śruby który wystaje ze zgrzanej nakrętki..to by szlifnął go.Może najpierw zobacz ,nową zawsze można kupic.



Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Re

Post autor: Razal » sob wrz 23, 2006 20:06

A ja bym przeszukał wszystkie możliwe źródła gdzie można znaleźć używaną ale ORYGINALNĄ miskę olejową z 1Z :hmm:

Nie mam wogóle przekonania do takiej miski za 100zł NOWEJ :hmm: Kupujesz orygianł używany + uszczelke nową + podkładke pod korek miedzianą - skręcasz i jest tak jak być powinno :food:

Pozdroooooooooo


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » sob wrz 23, 2006 21:30

arti CCCO pisze:Heja,a jak by wyjąc miskie iśc do kumpla co ma migomat i odszlifowac ,wspawac nową nakrętke +śróbka twardośc minimum 8.8 uszczelke miedzianą jakby co to za grosze kupisz w motoryzacyjnym...w sumie można też pokąbinowac z wykręceniem,pewnie trzyma gwint na końcu śruby który wystaje ze zgrzanej nakrętki..to by szlifnął go.Może najpierw zobacz ,nową zawsze można kupic.
bardzo dobry sposób i pewny ! chyba że ktoś chce mieć pod autem full oryginał
takie sposoby są dobre i pewne nie ma co i nowa druga śruba jest tańsza niż nowa miska
dasz miskę czy śrubę do tokarzy i zrobią co trzeba !
ciekawe tylko gdzie gwint zerwany: czy na śrubie ?czy na gwincie w misce ?
Ostatnio zmieniony pn wrz 25, 2006 15:54 przez RobertP, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » ndz wrz 24, 2006 20:21

Spróbuje pokombinować z tą miską,ale jak się nie da to kupie sobie drugą i uszczelka i powinno grać.Pozdro



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » pn wrz 25, 2006 18:12

Pruszkowiak pisze:Spróbuje pokombinować z tą miską,ale jak się nie da to kupie sobie drugą i uszczelka i powinno grać.Pozdro
no co Ty da się !
na takie coś to max dwa dni a własciwie popołudni :-) a jak masz dostęp do kilku narzędzi to jedno ...



Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » pn wrz 25, 2006 23:45

Nowa miska w Intercarsie kosztuje 116zł.To jeszcze nie taki majątek ale spróbuje uratować tą starą.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 108 gości