Brak podcisnienia ...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Brak podcisnienia ...
Witam,
Od pewnego czasu mam trwardszy hamulec, slabsze wspomaganie, nie zamyka mi sie klapa gaszaca. Sprawdzilem wszystkie przewody sa wymienione na nowe. Nie mam wakuometra, wiec sprawdzilem na palcu. Na starym vacum zasysalo mi palca jak byscie przylozyli teraz usta do dloni i zassali ( czyli ledwo co ), wymienilem wlasnie teraz na nowe vacum (uzywane) i to samo, wsadzilem wiec 3 to samo i 4 to samo .. Jedne vacum od 110konnego silnika, inne od 90konnego - czyli taki jak moj. Nie ma kompresji nie zasysa.. Gdzie szukac ?
http://allegro.pl/f92-zaslepka-zamienni ... 12057.html" onclick="window.open(this.href);return false; , kupujac taka flansze, sciagajac egr, gdzie bede mial klape gaszaca ? Musze ja wtedy jakos na patencie zostawic ?
Od pewnego czasu mam trwardszy hamulec, slabsze wspomaganie, nie zamyka mi sie klapa gaszaca. Sprawdzilem wszystkie przewody sa wymienione na nowe. Nie mam wakuometra, wiec sprawdzilem na palcu. Na starym vacum zasysalo mi palca jak byscie przylozyli teraz usta do dloni i zassali ( czyli ledwo co ), wymienilem wlasnie teraz na nowe vacum (uzywane) i to samo, wsadzilem wiec 3 to samo i 4 to samo .. Jedne vacum od 110konnego silnika, inne od 90konnego - czyli taki jak moj. Nie ma kompresji nie zasysa.. Gdzie szukac ?
http://allegro.pl/f92-zaslepka-zamienni ... 12057.html" onclick="window.open(this.href);return false; , kupujac taka flansze, sciagajac egr, gdzie bede mial klape gaszaca ? Musze ja wtedy jakos na patencie zostawic ?
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Brak podcisnienia ...
Nie będzie klapy gaszącej bo jest wbudowana w obudowę EGR .
Jak nie ma podciśnienia to sprawdź wycięcie na wałku rozrządu czy nie poszło się mnożyć, nie ma siły przy sprawnej pompie i szczelnym układzie musi byc podciśnienie.
Jak nie ma podciśnienia to sprawdź wycięcie na wałku rozrządu czy nie poszło się mnożyć, nie ma siły przy sprawnej pompie i szczelnym układzie musi byc podciśnienie.
Brak podcisnienia ...
Chodzi Ci o to wejscie gdzie vacum wchodzi ? Nie jest wyrobione. A co myslicie o wyciagnieciu calkowitym n18? Wtedy kruciec od egr ma zostac pusty ? Bo na niego wchodzi n18 ale jak go wywale to chyba nie ma co wejsc ? Czy mowiac o wycieciu masz na mysli inne miejsxe ?
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Brak podcisnienia ...
Kolego sprawdź układ i połączenie z serwo, bo jak wałek cały i pompa sprawna to musi działać i tyle nie ma opcji - chyba, że sprawdzasz na niepracującym silniku
Nie chcesz EGR zaślep wężyk wychodzący do grzybka sterującego pracą ERG ten grubszy 5mm i po problemie nic nie trzeba wywalać usuwać, wężyk na swoje miejsce i nic nie będzie widać,.
Nie chcesz EGR zaślep wężyk wychodzący do grzybka sterującego pracą ERG ten grubszy 5mm i po problemie nic nie trzeba wywalać usuwać, wężyk na swoje miejsce i nic nie będzie widać,.
Brak podcisnienia ...
Na włączonym sprawdzam ! XD no ja jutro wywalę cały n18 wiec tego 5mm nie będzie już przewodu. Kurcze nie mam pojęcia co możne być .. dobrze opisałem miejsce gdzie patrzeć (wałek)) o które Tobie chodzi ?
EDIT :
22/03/2015
zdobyłem vacuometr nareszcie, załączam filmik na który widać jak to u mnie wygląda ( nie patrzcie na dźwięk, bo mam filtr powietrza ściągnięty) czy to jest odpowiednie ciśnienie dla vacum ? Szukać problemu dalej ? w n18 n75 ? Czy vacum jednak niesprawne ?? Jak będzie wskazówka w dol schodzić to przyciskałem hamulec, i nie wiem czy trzyma podciśnienie czy nie ?
" onclick="window.open(this.href);return false;
EDIT
W tym momencie chodzi mi o niedoładowanie turbiny, słabsze hamulce i nie zamykająca się klapa gasząca .. Ręce opadają wszystkie przewody wymieniłem na nowe, sprawdziłem na ostatnim przewodzie przed klapa gasząca i tam ciśnienie jest słabsze niż od razu za vacum, ale to jest chyba normalne ? I tak ta zasrana klapa się nie zamyka, usunąłem całkowicie n18, doprowadzenie na klapę zostawiłem...
O co chodzi temu samochodowi ...
Ktoś jakieś pomysły bo mi się cierpliwość i pomysły skończyły ...
EDIT :
22/03/2015
zdobyłem vacuometr nareszcie, załączam filmik na który widać jak to u mnie wygląda ( nie patrzcie na dźwięk, bo mam filtr powietrza ściągnięty) czy to jest odpowiednie ciśnienie dla vacum ? Szukać problemu dalej ? w n18 n75 ? Czy vacum jednak niesprawne ?? Jak będzie wskazówka w dol schodzić to przyciskałem hamulec, i nie wiem czy trzyma podciśnienie czy nie ?
" onclick="window.open(this.href);return false;
EDIT
W tym momencie chodzi mi o niedoładowanie turbiny, słabsze hamulce i nie zamykająca się klapa gasząca .. Ręce opadają wszystkie przewody wymieniłem na nowe, sprawdziłem na ostatnim przewodzie przed klapa gasząca i tam ciśnienie jest słabsze niż od razu za vacum, ale to jest chyba normalne ? I tak ta zasrana klapa się nie zamyka, usunąłem całkowicie n18, doprowadzenie na klapę zostawiłem...
O co chodzi temu samochodowi ...
Ktoś jakieś pomysły bo mi się cierpliwość i pomysły skończyły ...
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Brak podcisnienia ...
Po uruchomieniu silnika widać, że vacum generuje podciśnienie ok.
Jak się nie zamyka klapa gasząca to sprawdź co się dzieje z n239 ten zawór jest odpowiedzialny za jej zamykanie.
Dalej zrób komplet logów wg działu diagnostyka, to się zobaczy jak to wszystko działa.
Sprawdź po uruchomieniu silnika czy sztanga sterująca pracą kierownic zostaje na maksa wciągnięta do siłownika podciśnienia, popchnij mocno palcem.
Jak się nie zamyka klapa gasząca to sprawdź co się dzieje z n239 ten zawór jest odpowiedzialny za jej zamykanie.
Dalej zrób komplet logów wg działu diagnostyka, to się zobaczy jak to wszystko działa.
Sprawdź po uruchomieniu silnika czy sztanga sterująca pracą kierownic zostaje na maksa wciągnięta do siłownika podciśnienia, popchnij mocno palcem.
Brak podcisnienia ...
N239 do wymieny, podlaczylem pod aku na krotko ale przez 15sek gasi auto, wiec elektrozawor nie dostaje mocnego impulsu. Nie bede kupowal czujnika, na nastepna wyplate kupuje flansze i egr idzie calkowicie out. Co do sztangi gruszki - ja nie widze zeby ciegno sie ruszalo ( bo ciegna nie widze) od gory, a do kanalu nie mam jak zejsc bo polamana noga.. W seacie widze tylko ta okragla gruszke (czarna obudowa) gdzie od dolu wchodzi w nia przewod od n75, dobrze rozumuje ?
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Brak podcisnienia ...
To jest akumulator podciśnienia.wiorek pisze:W seacie widze tylko ta okragla gruszke (czarna obudowa) gdzie od dolu wchodzi w nia przewod od n75, dobrze rozumuje ?
Turbo masz z tyłu pod kolektorem dolotowym - ściągnij osłonę silnika weź latarkę i się wychyl do ściany grodziowej - nie ma bata, żeby nie było tego widać w budzie leona od góry.
Zanim wywalisz n239 sprawdź czy dostaje impuls z kostki podczas gaszenia - może kostka, albo wiązka jest uszkodzona.
Na czerwono sztanga, na niebiesko kierunek ruchu sztangi .
Brak podcisnienia ...
Moze masz nieszczelny weżyk biegnacy od serwa do vacupompy z takim krućcem wychodzącym w bok, podcisnienie po odpaleniu na vacumetrze powinno mieć stałą wartośc.Wskazówka nie powinna drgać , whac się.
ja u siebie w alh mam nową vacupompe pierburaga za 590zł po duuużych zniżkach i problemy z hamulcami , mułem, itd, sie skończyły..zupełnei inne auto, weżyki też nowe, nowa gruszka turbo...,+chip z hamownią ..nie pytajcie ile to wszystko kosztowało, z rorzadem, przepływką i profilaktycznie ze szklankami... No ale teraz chodzi jak zły.Generalnie te auta mają duożo osprzetu który nawala i smiem twierdzić ze 90% jeżdzacych tdi nie trzyma mocy własnie przez te pierdoły, ludzie jeżdzą i nawet nie wiedzą ze przez głupi weżyk można stracić połowe hamulców
-lużny krucieć vacupompie to też przypał, w starych tdi vp ahu, ahh, ahn vacupompa nie była tak umieszczona,
-tak samo gruszka turbo odwrotną stroną /narażenie na wilgoć membrany w gruszce/
ja u siebie w alh mam nową vacupompe pierburaga za 590zł po duuużych zniżkach i problemy z hamulcami , mułem, itd, sie skończyły..zupełnei inne auto, weżyki też nowe, nowa gruszka turbo...,+chip z hamownią ..nie pytajcie ile to wszystko kosztowało, z rorzadem, przepływką i profilaktycznie ze szklankami... No ale teraz chodzi jak zły.Generalnie te auta mają duożo osprzetu który nawala i smiem twierdzić ze 90% jeżdzacych tdi nie trzyma mocy własnie przez te pierdoły, ludzie jeżdzą i nawet nie wiedzą ze przez głupi weżyk można stracić połowe hamulców
-lużny krucieć vacupompie to też przypał, w starych tdi vp ahu, ahh, ahn vacupompa nie była tak umieszczona,
-tak samo gruszka turbo odwrotną stroną /narażenie na wilgoć membrany w gruszce/
Brak podcisnienia ...
Tez mam alh i po Wymienianie vacum i wszystkich wezykow, wiekszosc wrocila do normy tylko klapa gaszaca sie nie zamyka i podszarpuje silnikiem przy gaszeniu ale z tym to juz trudno ... co do gruszki od turbo to mam ja skierowana ku dolowi, i ciegna nichuchu nie moge zobaczyc ale dzis bedzie jeszcze jedno podejscie moze uda sie ujrzec . .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 165 gości