GOLF III 1,9 TD male problemy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

sielu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz maja 08, 2005 13:48
Lokalizacja: Środa Śląska
Kontakt:

GOLF III 1,9 TD male problemy

Post autor: sielu » pt wrz 22, 2006 16:41

witam ostatnio jak jechalem moim golfikiem mialem sytuacje ze nagle stracil calkowicie swoja moc podczas dodawania gazu kopcilo strasznie z wydechu mysalem ze czeka mnie wymiana turbiny ale na nastepny dzien odpalilem go i juz normalnie wchodzil na obroty predkosc itp normalna i teraz pytani co to moze byc filt powietrza czy turbine juz powoli trafia nie mam katalizatora i dostawiony intercoler



Awatar użytkownika
Igor1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw gru 16, 2004 18:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Igor1 » pt wrz 22, 2006 16:54

podobne objawy daje przestawianie sie rozrzadu jak dolne kółko od rozrzadu jest wyrobione na wale. U znajomego tak było ze raz objaw był raz nie w zależności jak kółko sie ustawiło, aż wreście się urwało i wiedział wtedy ze to to ale juz było za póżno :grrr:



Awatar użytkownika
GSOWIEC
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: wt sty 17, 2006 23:30
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: GSOWIEC » pt wrz 22, 2006 17:02

Popieram diagnozę, jaką wystawił Igor1. Jeśli do tego rano przy odpalaniu na zimno nie pali na wszystkie gary i kopci to trzeba jak najprędzej zainteresować się kołem rozrządu na wale. No a jeśli koło pasowe kiwa się na boki - wtedy 100% ścięty klin, a to nie przelewki!!!
:okej:



sielu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz maja 08, 2005 13:48
Lokalizacja: Środa Śląska
Kontakt:

Post autor: sielu » pt wrz 22, 2006 23:26

rano dopalil bez problemu nie zauwazylem zadnego dymu z rury tzn byl ale jasny nie czarny radzicie by sie zajac rozrzadem do wymiany brakuje mi 20 tys



Awatar użytkownika
GSOWIEC
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: wt sty 17, 2006 23:30
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: GSOWIEC » sob wrz 23, 2006 06:42

Jasne, że dym będzie jasny. Koło zębate rusza się najprawdopodobniej względem wału, więc przestawia się kąt wtrysku, a nieprzepalone paliwo daje jasny dym... Nie napisałeś czy koło pasowe chodzi równo, czy się giba... Jeśli się giba i chcesz w ogóle zrobić te 20 tys. to czym prędzej zainteresuj się problemem, bo to się może skończyć bardzo nieciekawie...

Ku przestrodze przeczytaj sobie ten link...



sielu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz maja 08, 2005 13:48
Lokalizacja: Środa Śląska
Kontakt:

Post autor: sielu » sob wrz 23, 2006 07:05

w poniedzialek podjade do mechanika znajomego i sprawdze czy sie giba bo narazie mam auto u lakiernika maly tuning zewnetrzyny narazie dzieki jak bede cos wiedzial wiecej to sie odezwe o pomoc



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob wrz 23, 2006 13:00

sielu, a kiedy zaczął kopcić ?? Jak wciskałeś gaz?? Wyciągałeś go na biegu. Ja mam 1V i troche go odmulam u mnie jest podobny objaw. jak go wyciągam na biegu albo przyśpieszam na 5 biegu od 130 km\h w zwyż otwiera mi się zawór bezpieczęństwa na kolektorze, ciśnienie doładowania spada i jest taki objaw kupa dymu za mną i zero mocy. Popuszczam gaz i delikatnie znów przyśpieszam (zawór się zameka) i jadę dalej. Ja bym stawiał na to.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » sob wrz 23, 2006 13:07

vw_vandal pisze:sielu, a kiedy zaczął kopcić ?? Jak wciskałeś gaz?? Wyciągałeś go na biegu. Ja mam 1V i troche go odmulam u mnie jest podobny objaw. jak go wyciągam na biegu albo przyśpieszam na 5 biegu od 130 km\h w zwyż otwiera mi się zawór bezpieczęństwa na kolektorze, ciśnienie doładowania spada i jest taki objaw kupa dymu za mną i zero mocy. Popuszczam gaz i delikatnie znów przyśpieszam (zawór się zameka) i jadę dalej. Ja bym stawiał na to.
u mnie w TD jest bardzo podobnie, ale jak nie popuszcze a cisnę dalej to idzie ale nie czuc tej mocy tylko kopci i
przejadę tak jakiś kawełk to kopcenie się zmiejsza i dopiero tak znowu zaczyna kopcić przy jakiś 160km/h -->



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob wrz 23, 2006 13:25

RobertP, zawór bezpieczęństwa musisz zakręcić na amen czyli podlożyć podkładki i skręcić.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

sielu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz maja 08, 2005 13:48
Lokalizacja: Środa Śląska
Kontakt:

Post autor: sielu » sob wrz 23, 2006 14:54

do tej pory bylo ok nie kopcil mam intercooler na autostradzie przed tym zdarzeniem jechalem 175 km/h nic nie kopci w polowie drogi do celu stracil kompletnie moc ja mu w gaz a on nic tylko zwalnia i kopcil tak ze szok redukcja i dalej nic jak wyprzedzalem auto to maluch i syrenak szybciej przyspieszaly



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » sob wrz 23, 2006 15:34

vw_vandal pisze:RobertP, zawór bezpieczęństwa musisz zakręcić na amen czyli podlożyć podkładki i skręcić.
OK obejrzę i jak coś to się odezwę, i thx od razu za podpowiedź :-), bo nic do tej pory nie robiłem i poprzednik chyba też..., ale powiem że i tak ma kopa,
może w fotele nie wciska ale ma tej mocy troszkę nie powiem
poszedł mi nie raz 180k/h wg licznika może deczko wiecej ale to wszystko z bólem



Awatar użytkownika
fryta79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: czw sty 27, 2005 15:39
Lokalizacja: Gostynin

Post autor: fryta79 » pn wrz 25, 2006 14:49

Panowie podpowiedzcie proszę, gdzie się ten zaworek bespieczeństwa znajduje?



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pn wrz 25, 2006 15:42

fryta79, nie wiem jak w mk3 ale ten zawór jest na kolektorze od strony pasażera, mam tylko takie zdjęcie:
Obrazek


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

sielu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz maja 08, 2005 13:48
Lokalizacja: Środa Śląska
Kontakt:

Post autor: sielu » wt wrz 26, 2006 08:16

witam dzis daje auto do wymiany kola rozrzadu wczoraj bylem u znajomego mechanika i wg mnie kolebie sie to kolo zobaczymy po wymianie jak sie bedzie zachowywal pozdrawiam wszystkich



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 85 gości