To jak sie zabezpieczyć zeby odmą nie zaciagnął oleju?? BO intercooler można opróżnić, wyczyścić a co zrobić z odmą??Kupić całą nową pokrywę , bo odmy osobno nie da sie chyba kupić jedynie ten uszczelniacz przy tym talerzyku, wogóle jak to możliwe zeby z odmy zaciągną??Przez zapchany filtr powietrza?To wychodzi z tego ze tdi może w każdej chwili wyzionąć ducha przez zas..ą odme??Detektor pisze:dlatego od samego początku podejrzewam ,że to najprędzej odma.
mk4 korba wyszla bokiem , brak przyczyny
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
mk4 korba wyszla bokiem , brak przyczyny
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
mk4 korba wyszla bokiem , brak przyczyny
przemlin, odma puszcza śladowe ilości oleju (chyba,że pierścienie mają przedmuchy,to więcej),turbina tak samo i jeśli jeździ się delikatnie,to ten olej gromadzi się w najniższym punkcie,jakim jest IC. Natomiast gdy się go uzbiera tam dość sporo i przyciśniesz mocniej gaz to suszarka dmuchnie zdecydowanie większe ciśnienie i powietrze pchnie ten olej nad tłoki.
Czy przed tym zdarzeniem nie czyściłeś wcześniej geometrii w suszarce?
Czy przed tym zdarzeniem nie czyściłeś wcześniej geometrii w suszarce?
mk4 korba wyszla bokiem , brak przyczyny
ja to mam odpowietrzenie (odmę) puszczoną do separatora par oleju z lublina (tam dodatkowo zbiorniczek na zbierający się olej) a potem wolny od oleju nadmiar ciśnienia idzie w atmosferę - powiem tak - jak miałem pół tego baniaczka oleju i podpiąłem z powrotem do kolektora - jedna szybka jazda i baniaczek pusty - wyssało. Podsumowując - jak depczesz a gdzieś ci się nagromadzi olej to przy niesprzyjających warunkach niestety możesz popsuć silnik. Ale jak padnie turbina np na autostradzie i nie zauważysz a np zrzucisz na luz to zrobisz sobie tak jak KurierOPL,sliver pisze:Jak się można ustrzec przed takimi problemami?
A tych baniaczków założonych pod separatorem z lublina to kilka już opróżniłem - dzięki takiemu rozwiązaniu przestało mi się nagle pocić na połączeniach węży od IC
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Re: mk4 korba wyszla bokiem , brak przyczyny
Masz jakieś zdjęcia tego? btw potrzebuję uszkodzony blok + głowice na sztukę jak bys chciał tanio oddać bo pewnie i tak na złom to pójdzieKurierOPL pisze:mam problem z moim mk4 , 1.9 tdi 110 ps , pod czas jazdy przy 120 km/h ( trasa) zaczelo cos rzezic/grzechotac wcisneklem sprzeglo i w tym momencie sam sie wkrecil na 4 tys obroow i nie reagowal na pedal gazu , po puszczeniu sprzegla zaczal przyspieszac i nagle zgasl , szpura oleju , i 2 dziury wielkosci piesci z przudu i z tylu bloku na 2 cylindrze , korbowod ukrecilo przy samym wale , a tlok zablokowal sie w dolnej pozycji ,po rozebraniu , egr zalany olejem , ic mial ok 50 gram oleju , ssacy calu zachlapany w srodku oljem , turbina ok , rozrzad ok , na 2 i 3 tloku slady oleju , wal ok reszta tlokow tez , rurka z egr czysta ,n o co chodzi ? co moglo byc przyczyna ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 149 gości