VW Golf 4 110km 97r , kopci po odpaleniu ' filmik '

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

VW Golf 4 110km 97r , kopci po odpaleniu ' filmik '

Post autor: ciachotdi » śr lut 25, 2015 22:40

castrol polska ma bańki 4 litrowe a tu jakieś 5 :goof:

może zmiana tego oleju to zbieg okoliczności ??


Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów

Awatar użytkownika
Dr.Ramirez
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: pn sie 09, 2010 21:33
Lokalizacja: Lublin/okolice

VW Golf 4 110km 97r , kopci po odpaleniu ' filmik '

Post autor: Dr.Ramirez » śr lut 25, 2015 22:50

Faktycznie tu jest 5l :D ale ja kupiłem identyczny tylko 4l było:D
czemu zmieniłem? bo poprzedni właściciel mówił ze już czas na wymianę i na przywieszce liczby wskazywały na wymianę., przy okazji wszystkie filtry wymieniłem:D


Ave GOLF
____________________________________________

Pomogłem? nie bądź obojętny - kliknij "przyznaj pochwałę" :D

Awatar użytkownika
ja4rqu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 635
Rejestracja: czw kwie 22, 2010 15:14
Lokalizacja: Okolice Przemyśla

VW Golf 4 110km 97r , kopci po odpaleniu ' filmik '

Post autor: ja4rqu » śr lut 25, 2015 23:22

chodziło mi o to czy przy spuszczaniu stary olej wykazywał jeszcze płynne wartości. Często zdarza się tak że "janusze" nie zmianiają oleju bo po co skoro jedzie. Castrol to nie najlepszy wybór. Lepszy już jest Lotos, czy Shell z tańszych i łatwo dostepnych. mam zapewne identyczny silnik i ostatnio zalałem shella 5w40. Nie ubywa ani kropli, hydraulika szybko się wycisza. Polecam



Awatar użytkownika
Dr.Ramirez
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: pn sie 09, 2010 21:33
Lokalizacja: Lublin/okolice

VW Golf 4 110km 97r , kopci po odpaleniu ' filmik '

Post autor: Dr.Ramirez » czw lut 26, 2015 00:03

Nic straconego, najwyżej zmienie jeszcze raz...:D ale coś z pół syntetyków. a jeśli chodzi o ten który spusciłem, jak najbardziej płynnej konsystencji.
czyli jednak wine za to wszystko ponosi turbo. dziwne jest tylko to ze 5 miechów temu była regenerowana... no cóż tak czy inaczej jutro jedzie na gwarancje:D


Ave GOLF
____________________________________________

Pomogłem? nie bądź obojętny - kliknij "przyznaj pochwałę" :D

Awatar użytkownika
Dr.Ramirez
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: pn sie 09, 2010 21:33
Lokalizacja: Lublin/okolice

VW Golf 4 110km 97r , kopci po odpaleniu ' filmik '

Post autor: Dr.Ramirez » czw lut 26, 2015 20:44

Usterka wstępnie zlokalizowana. Turbo padnięte. Najprawdopodobniej niedrożny układ wydechowy, cofał spaliny, ten gosc który robi tą turbine mówił ze najlepiej wyciać katalizator i sprawdzić cały układ . Mówił tez jeszcze żeby sprawdzić ciśnienie oleju, być może pompa jest do wymiany.


Ave GOLF
____________________________________________

Pomogłem? nie bądź obojętny - kliknij "przyznaj pochwałę" :D

hatsnare
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr mar 12, 2014 17:20

VW Golf 4 110km 97r , kopci po odpaleniu ' filmik '

Post autor: hatsnare » pt lut 27, 2015 08:39

mam ten sam problem u siebie rano na zimny kopci i oleju bierze ok 1L na 2000km turbo mam regenerowane od 2 lat. Ale to nic nie zmieniło i tak bierze olej przed wymianą była taka sama sytuacja



Awatar użytkownika
Dr.Ramirez
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: pn sie 09, 2010 21:33
Lokalizacja: Lublin/okolice

VW Golf 4 110km 97r , kopci po odpaleniu ' filmik '

Post autor: Dr.Ramirez » pt lut 27, 2015 20:25

Tu mogą byc przyczyną uszczelniacze na zaworach.


Ave GOLF
____________________________________________

Pomogłem? nie bądź obojętny - kliknij "przyznaj pochwałę" :D

hatsnare
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr mar 12, 2014 17:20

Re: VW Golf 4 110km 97r , kopci po odpaleniu ' filmik '

Post autor: hatsnare » sob lut 28, 2015 09:59

Dr.Ramirez pisze:Tu mogą byc przyczyną uszczelniacze na zaworach.
Będę musiał wymienić ale w Opolu nie ma żadnego mechanika który zrobi to bez zdejmowania głowicy:/ a pod blokiem nie bardzo taka operacje przeprowadzać



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 150 gości