Roznice w zaworkach N75 i N18 ??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Roznice w zaworkach N75 i N18 ??
mam 2 zaworki N75 1H0 906 627 (czarne) w miejscu gdzie powinien byc zaworek do N18 EGR (biały) z literką A na końcu tez mam n75
tak więc musze kupić ten zaworek 1H0 906 627 A i dopiero potem dochodzić do ładu...
Czy ktoś się orientuje jeakie są funkcjonalne róznice pomiedzy tymi zaworkami ? bo mnie jest takie druciarstwo.. odkryłem to podczas wymiany rurek podciśnieowych..
i jeszcze jedna sprawa - czy ktoś przerabiał wtyczke zaworka 1J0 906 627 na 1H0 906 627
owalną na kwadratową?
na allegro jest full zaworków ale do roczników +99, a tam jest innny tym złącza ... oczywiście można wetknąć piny w gniazdo ale najlepiej to byłoby miec ori wtyczke..
Moze ktoś chce sie zamienić N75 na N18 ?
tak więc musze kupić ten zaworek 1H0 906 627 A i dopiero potem dochodzić do ładu...
Czy ktoś się orientuje jeakie są funkcjonalne róznice pomiedzy tymi zaworkami ? bo mnie jest takie druciarstwo.. odkryłem to podczas wymiany rurek podciśnieowych..
i jeszcze jedna sprawa - czy ktoś przerabiał wtyczke zaworka 1J0 906 627 na 1H0 906 627
owalną na kwadratową?
na allegro jest full zaworków ale do roczników +99, a tam jest innny tym złącza ... oczywiście można wetknąć piny w gniazdo ale najlepiej to byłoby miec ori wtyczke..
Moze ktoś chce sie zamienić N75 na N18 ?
Ostatnio zmieniony śr cze 13, 2007 12:08 przez cowboy, łącznie zmieniany 1 raz.
Z czarnym lbem jest od recyrkulacji, a z bialym i literka A jest od turbiny, generalnie niby niczym sie nie roznia ale podobno lepiej nie jezdzic na tym od recyrkulacji zbyt dlugo podpietym jako N75. Pozatym ten od recyrkulacji tylko syf robi wiec u mnie jest zaslepiony
Co do wtyczki to przerabialem z kwadratowej na owalna, sama wtyczke mozna kupic w ASO za chyba 20zl, ja przerabialem bo nie mialem czasu podjechac do ASO (najlepiej kupic w skodzie, bedzie najtaniej), a auto bylo potrzebne na gwalt wiec obrabalem ranty z tej kwadratowej tak ze zostaly tylko piny i zalalem to klejem z pistoletu Zrobilem tak juz z 15kkm i wszystko bangla jak ta lala
Sama wymiana wtyczki to banal, wystarczy cienkim srubokretem wypchnac kable i wlozyc do nowej wtyczki. Kolejnosc nie ma znaczenia.
Co do wtyczki to przerabialem z kwadratowej na owalna, sama wtyczke mozna kupic w ASO za chyba 20zl, ja przerabialem bo nie mialem czasu podjechac do ASO (najlepiej kupic w skodzie, bedzie najtaniej), a auto bylo potrzebne na gwalt wiec obrabalem ranty z tej kwadratowej tak ze zostaly tylko piny i zalalem to klejem z pistoletu Zrobilem tak juz z 15kkm i wszystko bangla jak ta lala
Sama wymiana wtyczki to banal, wystarczy cienkim srubokretem wypchnac kable i wlozyc do nowej wtyczki. Kolejnosc nie ma znaczenia.
www.seat-racing.pl
o fukctycznie, dopiero teraz dobrze poptrzyłem na to... czyli musze zmaienić N18 na N75 ...spons pisze:Z czarnym lbem jest od recyrkulacji, a z bialym i literka A jest od turbiny, generalnie niby niczym sie nie roznia ale podobno lepiej nie jezdzic na tym od recyrkulacji zbyt dlugo podpietym jako N75
Banką podciśnienia dzięki koledze Gregowi z naszego forum bede miał dzisiaj po południu..
Dzieki wielkie (kolejny punkcik)
tak to wygląda dla AFN:
[ Dodano: Sob Sie 05, 2006 12:57 ]
Adamm - wysłałem Ci PW - moze w niedziele sie spotkamy i szybko podmienimy zaworki ?
hehe przy okazji odświerzam nie zakladajac bezsensownie nowych watków.
I tu pojawia sie kolejne pytanie. Co to je EGR? Jakas recylkulacja? Jak to dziala i co daje?
I tu pojawia sie kolejne pytanie. Co to je EGR? Jakas recylkulacja? Jak to dziala i co daje?
Ostatnio zmieniony śr cze 13, 2007 06:54 przez Komas, łącznie zmieniany 1 raz.
[img]http://images2.fotosik.pl/231/bf2e679f88c976ca.gif[/img]
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: sob lut 21, 2015 23:03
Roznice w zaworkach N75 i N18 ??
witam. szukalem w necie informacji na temat zaworkow n18 i n75, znalazlem ten post. kurcze po przeczytaniu tego az sie zarejestrowalem na Waszym forum tylko po to zeby wylac swoje zlosci na glupie podpowiedzi " fachowcow". wiem, ze temat stary, ale napewno znajdzie sie ktos taki jak ja co bedzie szukal informacji na ten temat i tu trafi. chodzi mi o wypowiedz
kurcze ludzie " opanujta" fantazje. jak kolejnosc nie ma znaczenia?!! jakby tak bylo wtyczka nie mialaby ksztaltu nie pozwalajacego umiescic jej inaczej. to nie jest gniazdo 230v pradu zmiennego. ten zaworek to nic innego jak elektromagnes. dla wytlumaczenia po chlopsku zasady dzialania tego urzadzenia proponuje zrobic sobie w domu doswiadczenie (jak w szkole nie nauczyli fachowca) z glosnikiem i bateryjka. podloczyc plus bateryjki do plusa glosniczka i zobaczyc jak sie zachowa a potem odwrotnie. plus do minusa. podpowiem jakby nie bylo widac. po podlaczeniu prawidlowo glosnik zostanie wypchniety, a odwrotnie wciagniety do wewnatrz. ZAWOR NIE MA MIEJSCA ZEBY SIE COFNAC WIEC STOI W MIEJSCU... echCo do wtyczki to przerabialem z kwadratowej na owalna, sama wtyczke mozna kupic w ASO za chyba 20zl, ja przerabialem bo nie mialem czasu podjechac do ASO (najlepiej kupic w skodzie, bedzie najtaniej), a auto bylo potrzebne na gwalt wiec obrabalem ranty z tej kwadratowej tak ze zostaly tylko piny i zalalem to klejem z pistoletu Zrobilem tak juz z 15kkm i wszystko bangla jak ta lala
Sama wymiana wtyczki to banal, wystarczy cienkim srubokretem wypchnac kable i wlozyc do nowej wtyczki. Kolejnosc nie ma znaczenia.
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Roznice w zaworkach N75 i N18 ??
ricco ricco, to jesli stoi w miejscu to w jaki sposob pracuje i nie powoduje przeladowania ?
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Roznice w zaworkach N75 i N18 ??
Czyli jak do radyjka włożę bateryjki odwrotnie,to radyjko zacznie gadać od tyłu?...ricco ricco pisze:doswiadczenie (jak w szkole nie nauczyli fachowca) z glosnikiem i bateryjka. podloczyc plus bateryjki do plusa glosniczka i zobaczyc jak sie zachowa a potem odwrotnie. plus do minusa. podpowiem jakby nie bylo widac. po podlaczeniu prawidlowo glosnik zostanie wypchniety, a odwrotnie wciagniety do wewnatrz.
ricco ricco, masz dowód na to,ze faktycznie tak będzie,czy są to tylko Twoje subiektywne przemyślenia?
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: sob lut 21, 2015 23:03
Roznice w zaworkach N75 i N18 ??
radio nie odpali. dlatego masz opis jak baterie umiescic. przyklad starego walkmana. wloz baterie odwrotnie a siniczek ruszy w druga strone
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: sob lut 21, 2015 23:03
Roznice w zaworkach N75 i N18 ??
chodzi tu o kierunek pradu przy napieciu stalym (bateryjnym) samochodzik sterowany jerzczacy do przodu i do tylu nie ma skrzyni biegow. zmienia kierunek pradu (zamienia bieguny)
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: sob lut 21, 2015 23:03
Re: Roznice w zaworkach N75 i N18 ??
nie jestem fachowcem w tych sprawach dlatego szukalem info na ten temat. dzialanie cewek indukcyjnych to szkola podstawowa. pytasz czemu nie wyskakuje blad przeladowania... jezdziles tym autem?? wiesz jak przyspiesza ? znasz wartosci doladowania wymaganego i aktualnego?? moze po prostu geo stoi w miejscu. nie ma doladownia odpowiedniego, a tym bardziej przeladowania. (to tylko moje sugestie. nie jestem fachowcem. jak ktos udowodni ze jest inaczej to zachecam do nauczenia mnie czegos w tych sprawach. poprzyjcie to naukowo, a nie smiechem. wytlumaczmy to dla pokolen) PROSZE TEZ O WYTLUMACZENIE DLACZEGO WTYCZKA PASUJE TYLKO W JEDNYM POLOZENIU. GRUPA VAG MA TAKIE ZACHCIANKI??Adamm pisze:ricco ricco, to jesli stoi w miejscu to w jaki sposob pracuje i nie powoduje przeladowania ?
Roznice w zaworkach N75 i N18 ??
Niech kolega ricco ricco podłączy sobie najzwyklejszy przekaźnik DC 12V do akumulatora. Podłączy go raz tak raz tak( jeśli chodzi o polaryzację) i sprawdzi czy różne podłączenie przekaźnika (elektromagnesu) do prądu stałego(DC) ma jakiś wpływ na jego pracę
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 103 gości