Jakie parametry i jak ustawic kat wtrysku VAGem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

Jakie parametry i jak ustawic kat wtrysku VAGem

Post autor: ciachotdi » wt lip 30, 2013 21:24

wrzuc filmik jak kręci i zobaczymy



sash997
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: ndz maja 16, 2010 01:17
Lokalizacja: wieluń

Jakie parametry i jak ustawic kat wtrysku VAGem

Post autor: sash997 » pt lut 13, 2015 01:16

odgrzeje kotlecik:) auto sobie jeździ z tym kątem za dużym ale jest to możliwe że np pasek rozrządu jest przesunięty na pompie o ząbek i przez to taki kąt??


[url=https://www.viagrasansordonnancefr.com/commander-sildenafil/]commander sildenafil www.viagrasansordonnancefr.com[/url]

szczepan69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
Lokalizacja: Sanok
Auto: mk2
Silnik: vr6
Kontakt:

Jakie parametry i jak ustawic kat wtrysku VAGem

Post autor: szczepan69 » pt lut 13, 2015 06:10

Witam czy kat wtrysku ma znaczenie na spalanie???????



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Jakie parametry i jak ustawic kat wtrysku VAGem

Post autor: wesol » pt lut 13, 2015 08:30

Ma znaczenie na wszysto. Skoro ma znaczenie na to jak silnik odpala i na to ze przy nieprawidlowym silnik sie zmuli to logiczyn tez jest fakt ze spalanie sie zwiekszy.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

szczepan69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
Lokalizacja: Sanok
Auto: mk2
Silnik: vr6
Kontakt:

Jakie parametry i jak ustawic kat wtrysku VAGem

Post autor: szczepan69 » pt lut 13, 2015 09:18

ok umnie na wykresie pokazuje 30 stopni trochę mało silnik1.9 AFN passat b5



sash997
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: ndz maja 16, 2010 01:17
Lokalizacja: wieluń

Jakie parametry i jak ustawic kat wtrysku VAGem

Post autor: sash997 » ndz lut 15, 2015 13:56

a na moje pytanie zna ktoś odpowiedź? czy jeśli będzie pasek na pompie przesunięty o ząbek to kąt może być wywalony w kosmos i niedać sie ustawić??


[url=https://www.viagrasansordonnancefr.com/commander-sildenafil/]commander sildenafil www.viagrasansordonnancefr.com[/url]

szczepan69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
Lokalizacja: Sanok
Auto: mk2
Silnik: vr6
Kontakt:

Jakie parametry i jak ustawic kat wtrysku VAGem

Post autor: szczepan69 » ndz lut 15, 2015 14:34

wtedy na pmopie można ustawić chyba ,nie wiem dokaldnie nieznam się ale tak samo na moim przykaldzie rozrząd ok , kat wtrysku mały, sprawdz sobie kat wtrysku i wtedy będziesz wiedział albo zabek na kole od pompy albo ustawiac na pompie też się zastanawiam jak poprawić kąt u siebie albo pompa albo koło na pompie :grin:



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Jakie parametry i jak ustawic kat wtrysku VAGem

Post autor: wesol » ndz lut 15, 2015 14:48

Nie 30 stopni tylko jednostek ale niwazne. Wiesz oco chodzi.

JElsi jest przestawiony o zabek to raczje juz na fasolkach ( w nowszych VP) albo ruszaniem pompą np w AFN nie skorygujesz tego. Za tuzy rozrzut wartosci. Albo bedzie wyswietlana wartosc minimalna albo maksymalna na vagu w tdi timmening. Ustawic rozrzad tak jak powinien byc i wtedy korekta wg instrukcji.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

szczepan69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
Lokalizacja: Sanok
Auto: mk2
Silnik: vr6
Kontakt:

Jakie parametry i jak ustawic kat wtrysku VAGem

Post autor: szczepan69 » ndz lut 15, 2015 14:59

tak mi pokazało na tdi timmening.30 stopni ale mam zamiar skorygoawać



sash997
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: ndz maja 16, 2010 01:17
Lokalizacja: wieluń

Re: Jakie parametry i jak ustawic kat wtrysku VAGem

Post autor: sash997 » pn lut 16, 2015 18:13

no ja mam kąt 115 i po skorygowaniu na 55-60 czyli dojechaniu do końca regulacji na kole od pompy (AHF) zimny silnik wogóle nie odpala :D


[url=https://www.viagrasansordonnancefr.com/commander-sildenafil/]commander sildenafil www.viagrasansordonnancefr.com[/url]

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Jakie parametry i jak ustawic kat wtrysku VAGem

Post autor: munior » pn lut 16, 2015 18:41

sash997 pisze:no ja mam kąt 115 i po skorygowaniu na 55-60 czyli dojechaniu do końca regulacji na kole od pompy (AHF) zimny silnik wogóle nie odpala
Ewidentnie coś masz nie halo z pompą ,bo nigdy wartość prawidłowa kąta wtrysku ,nie wychodzi w skrajnym połozeniu regulacji kąta ,czy to regulacja na kole ,czy na fasolach korpusu pompy


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

sash997
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: ndz maja 16, 2010 01:17
Lokalizacja: wieluń

Jakie parametry i jak ustawic kat wtrysku VAGem

Post autor: sash997 » pn lut 16, 2015 20:50

czyli co z tym fantem zrobić?auto chodzi normalnie tzn chodziło bo teraz coś z doładowaniem (przeładowaniem),pewnie turbo zasyfione trza wyczyścić


[url=https://www.viagrasansordonnancefr.com/commander-sildenafil/]commander sildenafil www.viagrasansordonnancefr.com[/url]

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Jakie parametry i jak ustawic kat wtrysku VAGem

Post autor: munior » pn lut 16, 2015 21:30

sash997 pisze:auto chodzi normalnie
Normalnie to silnik odpala ,a nie tak jak u Ciebie
sash997 pisze: po skorygowaniu na 55-60 czyli dojechaniu do końca regulacji na kole od pompy (AHF) zimny silnik wogóle nie odpala
sash997 pisze:czyli co z tym fantem zrobić?
Sprawdż czy pasek rozrządu siedzi jak nalezy ,są od tego odpowiednie znaki i blokady ,bo przy tym co opisujesz ,to raczej mało prawdopodobne .A kąt oczywiście sprawdzałeś w nastawach podstawowych ,czyli basic seting ? bo tylko tam można zobaczyć prawdziwy statyczny kąt wtrysku ,czyli taki ,z jakiego korzysta silnik ,przed odpaleniem ....to co widać w blokach pomiarowych ,jak już silnik odpali ,to kąt "poprawiony " przez ECU.Jeśli rozrząd na znakach jest jak nalęzy ,w koło pompy wchodzi blokada ,paliwo się nie cofa ,i nadal nie odpala ,to niestety coś nie halo jest z pompą


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

liteon0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: ndz sie 21, 2011 00:44

Jakie parametry i jak ustawic kat wtrysku VAGem

Post autor: liteon0 » pn sie 24, 2015 08:16

Witam
Mechanior wymienial mi rozrzad w ALH, kat ustawil na 65 a gdzies tu kiedys na forum czytalem ze przyspieszony kat nie jest dobry dla silnika. Opoznic czy zostawic?


ALH + 205 + chip

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 124 gości