glowica t4

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
indigo1975
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: czw lut 04, 2010 22:46
Auto: vw golf 3 gtd/vw scirocco

glowica t4

Post autor: indigo1975 » wt lut 10, 2015 23:01

Ja chce zamontowac ten napinacz co ma te znaki ze gdy najda sie na siebie to jest dobrze naciagniety pasek bo w tych starszych trzeba bylo sprawdzac naciag jakims specjalnym przyrzadem.Chodzi tylko o to czy w glowicach sa takie same srednice otworow tzn m10 czy byly tez m8 bo w tej z t4 jest otwor m10 a w mojej to nie wiem bo musialbym rozebrac rozrzad a chce to zrobic dopiero jak odbiore glowice od planowania i wtedy zdejme stara i zamontuje te od t4 .Boje sie tylko problemow z ta sruba bo nie wiem czy ta z mojej glowicy bedzie pasowac w otwor z t4


indigo1975

arka10
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pt lip 21, 2006 20:45
Lokalizacja: Poznań

glowica t4

Post autor: arka10 » śr lut 11, 2015 22:17

Zastosuj " Helikol ".



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Re: glowica t4

Post autor: JABcok20 » śr lut 11, 2015 22:22

arka10 pisze:Zastosuj " Helikol ".
Mądry ten HELIKOL :popcorn:


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
indigo1975
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: czw lut 04, 2010 22:46
Auto: vw golf 3 gtd/vw scirocco

glowica t4

Post autor: indigo1975 » pn lut 16, 2015 23:34

Wiec tak;glowica ta co jest na aucie ma rowniez po jednej sprezynie na zawor i brak dolnych talerzykow, sruba napinacza pasuje bo ma przejscie z m10 na m8 golf jest z 95 roku przebieg nie znany , na cylindrach zero progow widac slady honowania :grin: jutro wszystko skladam.Niewiem tylko od czego sa wypalenia w glowicy miedzy zaworami i pekniecia -zly kąt wtrysku?za duza dawka? mam pompe na 9mm tlokorozdzielaczu.


indigo1975

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14145
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

glowica t4

Post autor: Michał_1977 » wt lut 17, 2015 08:12

indigo1975 pisze:jutro wszystko skladam
Planowałeś powierzchnię?
indigo1975 pisze:Niewiem tylko od czego sa wypalenia w glowicy miedzy zaworami i pekniecia
Jeśli nie przekraczają 0,5 mm szerokości,to są dopuszczalne,nawet mądra książka tak mówi. To jest norma w tych głowicach :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
indigo1975
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: czw lut 04, 2010 22:46
Auto: vw golf 3 gtd/vw scirocco

glowica t4

Post autor: indigo1975 » wt lut 17, 2015 23:55

Nie glowicy nie planowalem,auto pali na strzala,chodzi rowno tylko slychac ktorys popychacz hydrauliczny tak cichutko dzwoni metalicznie.Wlozylem je ze swojej glowicy bo maja ze 2 lata,bede musial je wymienic.A czy te wytrzymaja pare dni bo musze jechac samochodem ?


indigo1975

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14145
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

glowica t4

Post autor: Michał_1977 » śr lut 18, 2015 09:55

indigo1975 pisze:Nie glowicy nie planowalem
Błąd kardynalny. To jest silnik wysokoprężny i uszczelka jest metalowa,która jest wrażliwa na wszelkie nierówności. Nie chcę być złym Jonaszem,ale żebyś zaraz nie musiał znów zdzierać głowicy...
indigo1975 pisze:A czy te wytrzymaja pare dni bo musze jechac samochodem ?
Wytrzymają.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
indigo1975
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: czw lut 04, 2010 22:46
Auto: vw golf 3 gtd/vw scirocco

glowica t4

Post autor: indigo1975 » śr lut 18, 2015 23:13

Zrobilem dzis 200km i popychacze ucichly ze wcale tego dzwieku nie slychac,silnik odpala super wydaje mi sie ze ciut wiecej pali ale to jeszcze sprawdze z czasem,byc moze przez to ze zalozylem koncowki wtryskow MONARK bo wczesniej mialem BOSCHA ale jakby co to zamienie bo obydwa zestawy maja podobny przebieg tak okolo pół roku.Glowice chcialem planowac ale nikt sie nie chcial podjac w mojej okolicy bo wszyscy mowili ze tam sa te komory wirowe i trzeba by je szlifowac bo sa twardsze.Sprawdzil mi powierzchnie glowicy jeden znajomy mechanik i mowil ze jest ok tak ze zobaczymy co bedzie,stara uszczelka byla metalowa i mysle ze to dobrze bo jak ja zdjalem to blok byl czysciutki bez syfu a nie jak po tych zwyklych uszczelkach. Mam takie pytanie-mam tlokorozdzielacz w zapasie taki co wynika z numeru pompy ze jest 12mm a jak go mierze to wychodzi ze 10mm o co z tym chodzi? Ze ma srednice 10mm a otworki wieksze i robi za 12mm?


indigo1975

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 121 gości