1,9SDI ustawienia pompy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1,9SDI ustawienia pompy
I jeszcze jedno,wczoraj byłem na reklamacji z alternatorem,został poprawiony w dużym warsztacie a dzisiaj jak grzebaliśmy już słyszę łożyska.
Ręce opadają.
Ręce opadają.
-
- Nowicjusz
- Posty: 42
- Rejestracja: pn wrz 29, 2008 14:02
- Lokalizacja: Radzionków
Re: 1,9SDI ustawienia pompy
Widzę że motoryzacji uczyłeś się na podstawie forum internetowegomunior pisze:ciekawe rzeczy piszesz ,bo akurat dawka 4 jest mniejsza niż 3Misiek1981 pisze:dawkę mam 4,2 wcześniej miałem 3,4 i był trochę bardziej mułowaty....tu jeszcze bardziej " ciekawe"
szkoda tylko, że to nie ma nic wspólnego ze rzeczywistościąMisiek1981 pisze:jeżeli ustawisz dawkę na zimnym silniku np 4.2 mg/R to w miarę nagrzewania się silnika dawka jeszcze bardziej się zmniejszy aż w końcu zgaśnie ci samochódbo jak na zimnym ustawisz 4 ,to na rozgrzanym dawka będzie się zwiększała i na pewno auto nie zgasnie ...może co najwyżej zacząć ''bujać ''obrotami ,jak dawka zejdzie ponizej 1 mg,włąsnie z powodu zbyt dużej dawki


-
- Nowicjusz
- Posty: 42
- Rejestracja: pn wrz 29, 2008 14:02
- Lokalizacja: Radzionków
1,9SDI ustawienia pompy
Jeszcze jedna sprawa pewien fachowiec ustawiał koledze dawkę paliwa na zimnym silniku i ustawił 4.2 na nie nagrzanym silniku przy -10C* po trudnym odpaleniu i przejechaniu 2km samochód po prostu zgasł bo dawka w miarę nagrzania drastycznie spadła i po prostu zabrakło paliwa. Kolega poprosił mnie o pomoc i samochód udało mi się odpalić dopiero po przestawieniu dawki za pomocą vcds-a i po solidnej dawce autostartu. Ten fachowiec też myślał że 3 jest większe od 4. Samochód śmiga do dzisiaj bez żadnego problemu
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
1,9SDI ustawienia pompy
Jak ktoś tu się uczył z internetu ,czy ksiazek to na pewno nie jaMisiek1981 pisze:Widzę że motoryzacji uczyłeś się na podstawie forum internetowego

Mówimy cały czas o cyferkach które widzimy na vagu ? zgadza się ?Misiek1981 pisze:więc nie pisz bzdur że 3 jest większe od 4
Czyli jak komuś zwiększasz dawkę ,to z fabrycznej powiedzmy ok.4 mg ,robisz 5 mg ? ...to teraz ,wytłumacz wszystkim ,dlaczego przy dawce 5 mg ,auto jest wyrażnie słabsze niż przy 4 mg ? ,skoro zwiększyłeś dawkę


przetestuj sobie w praktyce ,to się przekonasz że piszesz bzduryMisiek1981 pisze:więc jeżeli ustawisz dawkę na zimnym silniku np 4.2 mg/R to w miarę nagrzewania się silnika dawka jeszcze bardziej się zmniejszy aż w końcu zgaśnie ci samochód i będzie problem z odpaleniem w zimę


Ostatnio zmieniony sob sty 31, 2015 20:37 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
-
- Nowicjusz
- Posty: 42
- Rejestracja: pn wrz 29, 2008 14:02
- Lokalizacja: Radzionków
Re: 1,9SDI ustawienia pompy
Ja ci napisałem solidne argumenty i to nie jest wyłącznie moja opinia a jakie ty masz argumenty ?. Ty twierdzisz że na 5 jest słabsze niż na 4 ja twierdze że nie kwestia sporna ale jedno jest pewne jak zwiększysz z 4 do 5 to wzrośnie ci spalanie a skoro większe spalanie to znaczy że większa dawka. Ustaw sobie fabrycznie te 3.4mg/R a potem 9mg/R i za pół roku napisz jak ci wzrosło spalanie na tych 9mg/R.munior pisze:Tylko i wyłacznie w praktyceMisiek1981 pisze:Widzę że motoryzacji uczyłeś się na podstawie forum internetowego
Czyli jak komuś zwiększasz dawkę ,to z fabrycznej powiedzmy ok.4 mg ,robisz 5 mg ? ...to teraz idąc twoim tokiem myślenia ,wytłumacz wszystkim ,dlaczego przy dawce 5 mg ,auto jest wyrażnie słabsze niż przy 4 mg ? ,skoro zwiększyłeś dawkęMisiek1981 pisze:więc nie pisz bzdur że 3 jest większe od 4
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
1,9SDI ustawienia pompy
Tak to jest ,jak się ktoś naczyta instrukcji ,że zacytuję "dawka paliwa od 3-9 mg "Misiek1981 pisze: Ty twierdzisz że na 5 jest słabsze niż na 4 ja twierdze że nie kwestia sporna ale jedno jest pewne jak zwiększysz z 4 do 5 to wzrośnie ci spalanie a skoro większe spalanie to znaczy że większa dawka. Ustaw sobie fabrycznie te 3.4mg/R a potem 9mg/R i za pół roku napisz jak ci wzrosło spalanie na tych 9mg/R.



Spalanie rośnie jak zjeżdzamy z cyferkami do 2-3 ,a spada przy 4-5 ,ale jak za dużo zmniejszymy ,czyli zwiększymy cyferkę ,to zamulimy auto i przez to spalanie może tylko wzrosnąć i to nie podlega dyskusji ,bo to są fakty .Wiec zamiast przytaczać "solidne argumenty " ,sprawdż sobie to co napisałeś poniżej w praktyce ,bo gdybyś sprawdził ,to byś nie pisał tego co piszesz

i zobaczymy kto ma racjęMisiek1981 pisze:więc jeżeli ustawisz dawkę na zimnym silniku np 4.2 mg/R to w miarę nagrzewania się silnika dawka jeszcze bardziej się zmniejszy aż w końcu zgaśnie ci samochód i będzie problem z odpaleniem w zimę



solidne argumenty są poparte praktyką ,a ta rózni się diametralnie od tego co piszeszMisiek1981 pisze:Ja ci napisałem solidne argumenty
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
-
- Nowicjusz
- Posty: 42
- Rejestracja: pn wrz 29, 2008 14:02
- Lokalizacja: Radzionków
Re: 1,9SDI ustawienia pompy
To akurat z innego samochodu ale momenty te samepoloSDI pisze: Niestety rozrząd wskazuje że jest na już do wymiany.Napinacz daleko a pasek skrzypi i raczej słabo naciągniety.
Wiem że blokuję wal z tyłu i na pompie pręt blokada.Jak mogę to proszę o wskazówki momenty dokręcania itp.
W okienku ze skrzyni powinna być cecha,czy ma być na środku?czy z któregoś boku okienka?
Dzięki za poprzednie informacje.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości