Golf II Turbo Diesel 1.6 Problem z osiągami.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Golf II Turbo Diesel 1.6 Problem z osiągami.
przelewy idą od jednego wtrysku do drugiegoo a na ostatnim idą do pompy wtryskowej.Nie rozumiem jak można zmaścic tak prostą konstrukcję i to na serwisie. Co do syczenia to inna sprawa,jedyne co mi przychodzi na myśl to servo i gdzieś podcisnienie z serva albo żle założone przewody na samej turbinie.Zrów fotki w około silnika a coś na pewno znajdziemy.
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf II Turbo Diesel 1.6 Problem z osiągami.
Witam dzisiaj ogarnełem wyciek, już nic mi tam nie cieknie, węże podłączyłem w kolejności, dołączę zdjęcia, abyście doradzili czy dobrze, ale mam jeszcze inny problem, mechanik kręcił mi śrubokrętem przy takim regulatorze, który znajdował się w przy dolocie powietrza do turbinki, i autko znowu straciło moc, czyli przy 80km/h zaczoł zapowietrzać się w przewodzie paliwowym (duża ilość powietrza) silnik dusił się i gasł, a więc wziełem śrubokręt i cofnełem do tyłu aż poczułem opór że dalej już się nie da, pojechałem na przejażdzke, auto wyciąga już 140km/h ale nadal się zapowietrza i gaśnie, ale jak jade do 140 to jest wporząku, jak wyelminować całkowicie to zapowietrzanie, dołączam zdjęcia, doradźcie jak to wyregulować aby było dobrze
Golf II Turbo Diesel 1.6 Problem z osiągami.
kolego po pierwsze im bardziej wkręcasz tą srubę przy turbinie to zwiększasz ciśnienie doładowania wiuec powinieneś ją wkręcić i wtedu auto powinno mieć większego kopa ale nie bawił bym się tym bez wskażnika doładowania.Po drugie strasznie masz pomaszczone przelewy bo widzę tam straszną sztukę.Kup dwa metry przewodu 3.2 może być gates i ogarnij to a nie jeden materiła zbrojony inny guma.Sam wygląd kole w oczy nie mówiąc o sztukaterii.Koszty żadne.Druga sprawa to ja sie pytam kto zrobił taka sztukę przy filtrze paliwa?Powrót nie może tak byc musi być tam zaworek zwrotny taki wkładany do filtr jest tam FCS412BV .Jeśli masz filtrona to od razu go wywal.Zaiwestuj w filtr sriedniej klasy np purflux FCS412BV koszt 50 zł i dodatkowo zaworek zwrotny 17 zł febi.Myślę że to rozwiąże twoje problemy.Jeśli chcesz znać moją opinię to to zainwestował bym jeszcze w pompę.Wymień na tą z Grzybkiem.Na codzień śmigam takim mk2 Który bez większych modów ma 110 km na tym samy poziomie spalania.
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf II Turbo Diesel 1.6 Problem z osiągami.
Dzięki za cenne wskazówki jutro to ogarne, a powie mi kolega jeszcze, czy zmiana ustawień tego doładowania może mieć wpływ na zapowietrzanie się przewodu paliwowego, bo zanim to podkręcił auto nie zapowietrzało się, były jedynie wycieki, a po tym podkręceniu zapowietrza się, szczególnie jak silnik się nagrzeje to nie idzie jechać dusi sie i gaśnie
Golf II Turbo Diesel 1.6 Problem z osiągami.
nie kolego to raczej nie ma nic wspólnego z zapowietrzaniem się.Nic to nie zmienia w dawce i raczej był to zbieg wydarzeń i usterek.Czy przy tych naprawach nie miałeś wymienionego filtra paliwa?czy wcześniej tez miałeś tak zrobiony powrót z pompy prosto do baku a nie do filtra (zaworka zwrotnego w filtrze).Na moje oko filtr jest nowy i zakładam że tu leży problem.Ogarnij tak jak Ci napisałem,pojeżdzij i jak będzie ok to przejdziemy dalej do ustawienia turbiny i ogarnięcia reszty.
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości