CBAB 2.0 140 > dziwny odglos - opiłki w misce
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
CBAB 2.0 140 > dziwny odglos - opiłki w misce
Witam, niestety mam awarie swojego auta. Aso robi mnie w bambo i po zbędnej wymianie koła dwumasowego (z powodu odgłosów), stwierdzili nagle ze to nie była przyczyna i że są opiłki w misce olejowej.
Pytanie jaka może być tego przyczyna, jaki może być przedział kosztów. Jednym słowem czy to można naprawić czy muszę się przygotować na zakup silnika ?
Awaria stała się nagle na autostradzie - dodalem gazu i zmienił się odglos auta na klepiący tępo po dodaniu gazu.
Objawów innych brak, kontroli OK, nie dymi, nie śmierdzi, mocy nie stracił. tylko pojawił się ten odgłos
I teraz aso chce rozbierać ten silnik i spiewają dodatkowe 1000 zł tylko za wstępna diagnoze - pomimo tego że już policzyli 4000zł za dwumase.
Czy ktoś miał podobny problem w Common Railu 2.0 z 2008 roku 140koni > przebieg zaledwie 140tys naprawdę auto zadbane było do tej pory, zero usterek itp.
Dzięki za pomoc
Pytanie jaka może być tego przyczyna, jaki może być przedział kosztów. Jednym słowem czy to można naprawić czy muszę się przygotować na zakup silnika ?
Awaria stała się nagle na autostradzie - dodalem gazu i zmienił się odglos auta na klepiący tępo po dodaniu gazu.
Objawów innych brak, kontroli OK, nie dymi, nie śmierdzi, mocy nie stracił. tylko pojawił się ten odgłos
I teraz aso chce rozbierać ten silnik i spiewają dodatkowe 1000 zł tylko za wstępna diagnoze - pomimo tego że już policzyli 4000zł za dwumase.
Czy ktoś miał podobny problem w Common Railu 2.0 z 2008 roku 140koni > przebieg zaledwie 140tys naprawdę auto zadbane było do tej pory, zero usterek itp.
Dzięki za pomoc
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
- Lokalizacja: sucha beskidzka
- Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
- Silnik: CXSA
CBAB 2.0 140 > dziwny odglos - opiłki w misce
nikt Ci nie powie co to może być bo nikt nie słyszy ani nie widzi Twojego samochodu... skoro coś klepie to trzeba ściągnąć pokrywę zaworów i obejrzeć głowicę oraz zrzucić miskę olejową i cały dół obejrzeć. Skoro są opiłki to może coś znajdziesz, a jak nie to trzeba głowicę zrzucać i głębiej patrzeć
CBAB 2.0 140 > dziwny odglos - opiłki w misce
jeśli odgłos dudnienia wydobywa się z "filtra powietrza", to pokrywa do góry i kontrola wałka i hydro popychaczy
-
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: sob maja 15, 2010 12:43
- Lokalizacja: Silesia
- 21Golfista21
- Gadatliwa bestia
- Posty: 717
- Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
- Lokalizacja: Strzelin
CBAB 2.0 140 > dziwny odglos - opiłki w misce
Pompa oleju siada, masz już napędzaną zębatkami a nie łańcuszkiem ale mimo to wyrabia się "ołówek" w pompie, nie wiele pomoże wymiana na ten sam mechanizm, ja przerabiam na napęd oleju taki jak był w 1.9 i 2.0 bmm czyli taki zestaw: http://allegro.pl/wyrzuc-walki-zastosuj ... 28255.html" onclick="window.open(this.href);return false; tylko oczywiście nie w tych pieniądzach, na początek proponuję zrzucić miskę oleju i zajrzeć na panewki, jeśli wał jeszcze nie jest zatarty to obejdzie się bez wymiany wału. Jakby co to zapraszam i chętnie podpowiem co i jak.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D
- 21Golfista21
- Gadatliwa bestia
- Posty: 717
- Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
- Lokalizacja: Strzelin
CBAB 2.0 140 > dziwny odglos - opiłki w misce
aha i objawy podobne do dwumasy robi właśnie moduł pompy oleju.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D
Re: CBAB 2.0 140 > dziwny odglos - opiłki w misce
Dzięki za podpowiedz - ale ja myśle że one nie pasują do Common Raila i tego że problem z pompą były przed 2008 rokiem. A potem to było już poprawione.21Golfista21 pisze:Pompa oleju siada, masz już napędzaną zębatkami a nie łańcuszkiem ale mimo to wyrabia się "ołówek" w pompie, nie wiele pomoże wymiana na ten sam mechanizm, ja przerabiam na napęd oleju taki jak był w 1.9 i 2.0 bmm czyli taki zestaw: http://allegro.pl/wyrzuc-walki-zastosuj ... 28255.html" onclick="window.open(this.href);return false; tylko oczywiście nie w tych pieniądzach, na początek proponuję zrzucić miskę oleju i zajrzeć na panewki, jeśli wał jeszcze nie jest zatarty to obejdzie się bez wymiany wału. Jakby co to zapraszam i chętnie podpowiem co i jak.
raczej bym obstawiał że coś z góry odpadło/urwało się/jakaś sprężyna i teraz coś rzęzi.
Miska olejwa i cały dół silnika jest sprawdzony - aso powiedziało że pierwsze co zrobili to własnie to sprawdzili - bo to jest niby standard w sprawdzaniu.
No ale nie wiem - teraz mają rozbierać od góry.
Skoro rozebrali od dołu i powiedzieli że to nie sprawa pompy olejowej to chyba musze im wierzyć ? Czy w Common railu też były problem z tym takie jak w 2.0 na pompo wtryskiwaczach ?
pozdr
T
- 21Golfista21
- Gadatliwa bestia
- Posty: 717
- Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
- Lokalizacja: Strzelin
CBAB 2.0 140 > dziwny odglos - opiłki w misce
tak, były problemy podobne jak w pompowtryskiwaczach tylko ze w PD jeszcze głowice siadały i tam w głowicy wysypywały się dźwigienki i właśnie wpadały do miski, pasuje bo przerabiam te silniki od 2 lat. jakby co to mam głowice z commonraila.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 212 gości