CBAB 2.0 140 > dziwny odglos - opiłki w misce

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

tjord
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt sty 13, 2015 02:14

CBAB 2.0 140 > dziwny odglos - opiłki w misce

Post autor: tjord » wt sty 13, 2015 02:57

Witam, niestety mam awarie swojego auta. Aso robi mnie w bambo i po zbędnej wymianie koła dwumasowego (z powodu odgłosów), stwierdzili nagle ze to nie była przyczyna i że są opiłki w misce olejowej.

Pytanie jaka może być tego przyczyna, jaki może być przedział kosztów. Jednym słowem czy to można naprawić czy muszę się przygotować na zakup silnika ?
Awaria stała się nagle na autostradzie - dodalem gazu i zmienił się odglos auta na klepiący tępo po dodaniu gazu.
Objawów innych brak, kontroli OK, nie dymi, nie śmierdzi, mocy nie stracił. tylko pojawił się ten odgłos
I teraz aso chce rozbierać ten silnik i spiewają dodatkowe 1000 zł tylko za wstępna diagnoze - pomimo tego że już policzyli 4000zł za dwumase.

Czy ktoś miał podobny problem w Common Railu 2.0 z 2008 roku 140koni > przebieg zaledwie 140tys naprawdę auto zadbane było do tej pory, zero usterek itp.

Dzięki za pomoc



robert14-83
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
Lokalizacja: sucha beskidzka
Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
Silnik: CXSA

CBAB 2.0 140 > dziwny odglos - opiłki w misce

Post autor: robert14-83 » wt sty 13, 2015 09:55

nikt Ci nie powie co to może być bo nikt nie słyszy ani nie widzi Twojego samochodu... skoro coś klepie to trzeba ściągnąć pokrywę zaworów i obejrzeć głowicę oraz zrzucić miskę olejową i cały dół obejrzeć. Skoro są opiłki to może coś znajdziesz, a jak nie to trzeba głowicę zrzucać i głębiej patrzeć



Awatar użytkownika
pawel99
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 19:36
Lokalizacja: lbn

CBAB 2.0 140 > dziwny odglos - opiłki w misce

Post autor: pawel99 » wt sty 13, 2015 10:02

jeśli odgłos dudnienia wydobywa się z "filtra powietrza", to pokrywa do góry i kontrola wałka i hydro popychaczy



seaman1982
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: sob maja 15, 2010 12:43
Lokalizacja: Silesia

Re: CBAB 2.0 140 > dziwny odglos - opiłki w misce

Post autor: seaman1982 » wt sty 13, 2015 15:01

A nie obrocilo Ci panewek na wale?



Awatar użytkownika
21Golfista21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 717
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
Lokalizacja: Strzelin

CBAB 2.0 140 > dziwny odglos - opiłki w misce

Post autor: 21Golfista21 » wt sty 13, 2015 22:29

Pompa oleju siada, masz już napędzaną zębatkami a nie łańcuszkiem ale mimo to wyrabia się "ołówek" w pompie, nie wiele pomoże wymiana na ten sam mechanizm, ja przerabiam na napęd oleju taki jak był w 1.9 i 2.0 bmm czyli taki zestaw: http://allegro.pl/wyrzuc-walki-zastosuj ... 28255.html" onclick="window.open(this.href);return false; tylko oczywiście nie w tych pieniądzach, na początek proponuję zrzucić miskę oleju i zajrzeć na panewki, jeśli wał jeszcze nie jest zatarty to obejdzie się bez wymiany wału. Jakby co to zapraszam i chętnie podpowiem co i jak.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D

Awatar użytkownika
21Golfista21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 717
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
Lokalizacja: Strzelin

CBAB 2.0 140 > dziwny odglos - opiłki w misce

Post autor: 21Golfista21 » wt sty 13, 2015 22:30

aha i objawy podobne do dwumasy robi właśnie moduł pompy oleju.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D

tjord
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt sty 13, 2015 02:14

Re: CBAB 2.0 140 > dziwny odglos - opiłki w misce

Post autor: tjord » śr sty 14, 2015 02:21

21Golfista21 pisze:Pompa oleju siada, masz już napędzaną zębatkami a nie łańcuszkiem ale mimo to wyrabia się "ołówek" w pompie, nie wiele pomoże wymiana na ten sam mechanizm, ja przerabiam na napęd oleju taki jak był w 1.9 i 2.0 bmm czyli taki zestaw: http://allegro.pl/wyrzuc-walki-zastosuj ... 28255.html" onclick="window.open(this.href);return false; tylko oczywiście nie w tych pieniądzach, na początek proponuję zrzucić miskę oleju i zajrzeć na panewki, jeśli wał jeszcze nie jest zatarty to obejdzie się bez wymiany wału. Jakby co to zapraszam i chętnie podpowiem co i jak.
Dzięki za podpowiedz - ale ja myśle że one nie pasują do Common Raila i tego że problem z pompą były przed 2008 rokiem. A potem to było już poprawione.
raczej bym obstawiał że coś z góry odpadło/urwało się/jakaś sprężyna i teraz coś rzęzi.
Miska olejwa i cały dół silnika jest sprawdzony - aso powiedziało że pierwsze co zrobili to własnie to sprawdzili - bo to jest niby standard w sprawdzaniu.
No ale nie wiem - teraz mają rozbierać od góry.
Skoro rozebrali od dołu i powiedzieli że to nie sprawa pompy olejowej to chyba musze im wierzyć ? Czy w Common railu też były problem z tym takie jak w 2.0 na pompo wtryskiwaczach ?

pozdr
T



Awatar użytkownika
21Golfista21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 717
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
Lokalizacja: Strzelin

CBAB 2.0 140 > dziwny odglos - opiłki w misce

Post autor: 21Golfista21 » śr sty 14, 2015 17:04

tak, były problemy podobne jak w pompowtryskiwaczach tylko ze w PD jeszcze głowice siadały i tam w głowicy wysypywały się dźwigienki i właśnie wpadały do miski, pasuje bo przerabiam te silniki od 2 lat. jakby co to mam głowice z commonraila.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D

Zablokowany

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 225 gości