[mk2 GTD]czy istnieje takie cos jak zestaw naprawcxzy turbo

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

gostek37
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: wt sty 17, 2006 22:55
Lokalizacja: Wawka-Mokotow
Kontakt:

[mk2 GTD]czy istnieje takie cos jak zestaw naprawcxzy turbo

Post autor: gostek37 » wt wrz 12, 2006 22:33

witam tak jak w temacie czy istnieje takie cos jak zestaw naprawczy turbo?? i gdzie moge go dostac?? ile mniejwiecej kosztuje?? czekam na jakies linki podpowiedzi itd


[url=http://www.vwgolf.waw.pl/][img]http://www.vwgolf.waw.pl/forum/images/signatures/145162113047f9bd04c3864.gif[/img][/url]

bogdan pirat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt mar 03, 2006 14:38
Lokalizacja: Połomia

Post autor: bogdan pirat » śr wrz 13, 2006 23:09

a pomyślałeś ja wywarzyć pużniej wirnik po naprawie



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw wrz 14, 2006 15:58

gostek37, ja nie dawno kupiłem zestaw naprawczy do turbiny Garetta T3 (w skład wchodziły 2 pierścienie i tulejka)kupiłem go przez przypadek od przedstawiciela jakiejś firmy, która regeneruje turbiny za 150 zł. Warto podzwonić po firmach, które regenerują turbiny i popytać o ten zestaw. Firmy można znaleść np. w Giełdzie Samochodowej.
bogdan pirat, Jeżeli wirnik jest dobry, łopatki nie są zniszczone nie trzeba wyważać wirnika !! Mój brat miał wymienione dwa takie pierścienie i tulejkę i bez wyważania jeżdzi już 6 miechów !!


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » czw wrz 14, 2006 16:48

vw_vandal pisze:gostek37, ja nie dawno kupiłem zestaw naprawczy do turbiny Garetta T3 (w skład wchodziły 2 pierścienie i tulejka)kupiłem go przez przypadek od przedstawiciela jakiejś firmy, która regeneruje turbiny za 150 zł. Warto podzwonić po firmach, które regenerują turbiny i popytać o ten zestaw. Firmy można znaleść np. w Giełdzie Samochodowej.
bogdan pirat, Jeżeli wirnik jest dobry, łopatki nie są zniszczone nie trzeba wyważać wirnika !! Mój brat miał wymienione dwa takie pierścienie i tulejkę i bez wyważania jeżdzi już 6 miechów !!
niestety trzeba to zrobic i jezeli jeszcze jezdzi to poprostu taki dobry traf ale jak stanie moze skonczyc sie kpl remontem silnika dlatego ze ktos chcial zaoszczedzic na wywazeniu turbosprezarki
nie polecam takiej naprawy !



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw wrz 14, 2006 17:03

BruceLee30, dlaczego uparcie każdy twierdzi że trzeba wyważać ?! Powiedz co ja tam dołożyłem albo zabrałem żeby wyważać??


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » czw wrz 14, 2006 17:20

vw_vandal pisze:BruceLee30, dlaczego uparcie każdy twierdzi że trzeba wyważać ?! Powiedz co ja tam dołożyłem albo zabrałem żeby wyważać??
wywaza sie z tego powodu iz v/ obrotowa wynosci nawet 200000 obr/min wiec wyobraz sobie jaka to predkosc i sam sobie daj odpowiedz



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw wrz 14, 2006 17:32

BruceLee30, ale co ty chcesz tam wyważać?! Przecież wirnik i ośka są już wyważone !! Ja przy nich nic nie będę grzebał wymieniam tulejkę skręcam i gotowe. A ciekawi mnie jak z jednej strony są uszkodzone np. dwie łopatki to też nie zmieni wagi wirnika??


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » wt wrz 19, 2006 12:34

vw_vandal pisze:BruceLee30, ale co ty chcesz tam wyważać?! Przecież wirnik i ośka są już wyważone !! Ja przy nich nic nie będę grzebał wymieniam tulejkę skręcam i gotowe. A ciekawi mnie jak z jednej strony są uszkodzone np. dwie łopatki to też nie zmieni wagi wirnika??
to moze tak zregeneruj soabie sam a wywazenie zlec specjalistycznemu zakladowi co dysponuje takim sprzetem ?
zrob dla wlasnej pewnosci ze wszystko jest OK



Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » wt wrz 19, 2006 17:27

vw_vandal pisze:BruceLee30, dlaczego uparcie każdy twierdzi że trzeba wyważać ?!
żeby zgarniać ponad 700 zł :)


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » wt wrz 19, 2006 20:26

vw_vandal pisze:BruceLee30, ale co ty chcesz tam wyważać?! Przecież wirnik i ośka są już wyważone !! Ja przy nich nic nie będę grzebał wymieniam tulejkę skręcam i gotowe. A ciekawi mnie jak z jednej strony są uszkodzone np. dwie łopatki to też nie zmieni wagi wirnika??
wirnik rozleci się na drobne - uszkadzając turbinę...
dodatkowo kawałki które przedostaną się do dolotu mogą uszkodzić silnik



bogdan pirat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt mar 03, 2006 14:38
Lokalizacja: Połomia

Post autor: bogdan pirat » wt wrz 19, 2006 21:33

koledzy turbine a konkretnie wirniki wywarza się szlifując nakrętki na oscie winika



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » śr wrz 20, 2006 15:18

leo..., mój braciak jeździ tak już pół roku nic mu sie nie rozleciało !!! i nie rozleci !! Widzę, że nie którzy uparcie twierdzą, że trzeba wyważać!!! jak będę rozbierał turbinę i ją sam regenerował, porobie kilka fot i opisze co zrobiłem. Zobaczymy czy mi się rozleci !!


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

bogdan pirat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt mar 03, 2006 14:38
Lokalizacja: Połomia

Post autor: bogdan pirat » śr wrz 20, 2006 22:09

powodzenia kolego :satan: :satan: :satan: :satan:



Awatar użytkownika
Krakulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: wt lip 10, 2007 15:32
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Krakulec » śr lut 17, 2010 13:20

To jak z tym wyważaniem :D trzeba czy nie :d


Krakulec

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości