110 Afn Cięzko Pali dusi sie swoimi spalinami

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bartekkk1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: sob lis 14, 2009 21:58
Lokalizacja: Chorzów

110 Afn Cięzko Pali dusi sie swoimi spalinami

Post autor: bartekkk1 » wt sty 06, 2015 20:13

maks149, turbo nie wyciagalem jedynie co to odkrecałem wydech od turbiny ale dym jest tez mocny i bardzo gryzący najgorsze jest to ze jak silnik jest w zimny to bardzo dymi z tej tej złaczki z intercoolera i na złożonym dolcie nieda sie go odpalic dopiero jak odlacze icka to odpala lecz bardzo dymi jak sie zagrzeje to normlanie odpala i juz nie dymi



Awatar użytkownika
maks149
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: sob lis 07, 2009 20:37
Lokalizacja: Lubatowa (RKR)

110 Afn Cięzko Pali dusi sie swoimi spalinami

Post autor: maks149 » wt sty 06, 2015 20:27

W takim wypadku sprawdził bym tak jak sugeruję Michał_1977 rozrząd.


Audi A4 1.9 TDi BKE + 145km

Awatar użytkownika
bartekkk1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: sob lis 14, 2009 21:58
Lokalizacja: Chorzów

Re: 110 Afn Cięzko Pali dusi sie swoimi spalinami

Post autor: bartekkk1 » wt sty 06, 2015 21:09

Rozrzad musi byc dobry jak niebyl ruszany a komplikacjie sie zaczely po wpieciu tego icka wczesniej bez intercoolera palil normalnie



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

110 Afn Cięzko Pali dusi sie swoimi spalinami

Post autor: Michał_1977 » wt sty 06, 2015 21:40

bartekkk1 pisze:dymi z tej tej złaczki z intercoolera
Odpowiedzi widzę 2,albo EGR,albo niedomykające się zawory.
Ja miałem problem z pompą oleju i dawała za duże ciśnienie,przez co szklanki były tak nabite,że nie domykały się zawory.
viewtopic.php?f=35&t=527272&start=14" onclick="window.open(this.href);return false;
Możesz podpiąć VAG-a i zajrzeć do korekcji wtrysków,żeby potwierdzić lub wykluczyć to co napisałem. Na chłodnym gdy przerywa i na nagrzanym gdy pracuje poprawnie.
Rozrząd może i był dobrze,ale mogło ruszyć klina na wale i poszedł się kochać...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
bartekkk1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: sob lis 14, 2009 21:58
Lokalizacja: Chorzów

110 Afn Cięzko Pali dusi sie swoimi spalinami

Post autor: bartekkk1 » wt sty 06, 2015 22:11

Michał_1977, jutro wyciagne koletor ssacy wyczyszcze razem z egr i zobacze co bd wtedy
Ale czemu to wsztstko sie stalo w dniu zalozenia tego icka sczesniej bez icka wszystko bylo ok

Nie pisz posta pod postem,używaj opcji EDYTUJ.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

110 Afn Cięzko Pali dusi sie swoimi spalinami

Post autor: Michał_1977 » śr sty 07, 2015 08:30

bartekkk1 pisze:Ale czemu to wsztstko sie stalo w dniu zalozenia tego icka sczesniej bez icka wszystko bylo ok
Być może zbieg okoliczności :bajer:
bartekkk1 pisze:jutro wyciagne koletor ssacy wyczyszcze razem z egr i zobacze co bd wtedy
Jeśli nie będzie poprawy po tym zabiegu,zorganizuj sprzęt i zrób pomiar sprężania na zimnym silniku.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
bartekkk1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: sob lis 14, 2009 21:58
Lokalizacja: Chorzów

110 Afn Cięzko Pali dusi sie swoimi spalinami

Post autor: bartekkk1 » śr sty 07, 2015 08:33

Michał_1977, zastaniawia mnie czemu gasnie na zaslepionym egr ale zapalił za pierwszym i chodził tak jak powinien wrecał sie na obroty nie plewił :crazy: Sorry za post pod postem z telefonu odpowiadam :banghead:
Sprawa rozwiazana kolektor wyczyszczony lecz on nie byl problemem.Problem okazal sie w zaslepionym przewodzie podciśnieniowym który wchodził do obudowy filtra :kac: przy zakładaniu filtra stożkowego zaślepiłem te podciśnienie i w ten sam dzień zakładałem intercooler dzięki panowie za pomoc



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 139 gości