110 Afn Cięzko Pali dusi sie swoimi spalinami

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bartekkk1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: sob lis 14, 2009 21:58
Lokalizacja: Chorzów

110 Afn Cięzko Pali dusi sie swoimi spalinami

Post autor: bartekkk1 » wt sty 06, 2015 15:13

Witam.
Wiec tak zakupiłem toledo 1l z afn na swap do mojej jetty mk2.Śilniczek pracował bardzo dobrze przed rozebraniem zrobiłem nim około 600km bez zastrzeżeń przy swapie zmieniłem oryginalny intercooler na intercooler ze scenica przed zderzak.Przed założeniem wymyłem ten icek benzyna ekstrakcyjna i zaczęły się schody.Samochod przy odpaleniu dusi sie jak by swoimi spalinami jeśli ściągnę gumowy łącznik przy egr to odpali lecz nie raguje na gaz i bardzo mocno z tamtąd dymi czarnym dymem. po około 2 minutach pracy na wolnych obrotach ustaje dym mozna zalozyc intercooler i dziala normalnie. Po zaslepieniu egr samochod chwile pochodził zgasł i nie mógł odpalić.Wiec wyciagnołem zaslepke odpala ale dalej jest to samo.Ja rozkładam rece moze ktos ma jakies pomysły Do tematu dołacze film kiepska jakosc ale dźwięk jest ok samochod dziwnie pracuje i raguje na dodawanie gazu : " onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

110 Afn Cięzko Pali dusi sie swoimi spalinami

Post autor: Haki » wt sty 06, 2015 18:14

Podpinałeś ORI IC ? by wyeliminować ten ze Scenica ?

Kolega też kiedyś tak ładnie przemył IC w B5 FL - ,że auto nie chciało jechać ...
Drobne kanały zatkały się idealnie syfem i tyle ,,,
Dopiero długie moczenie w chemii mu pomogło ...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

110 Afn Cięzko Pali dusi sie swoimi spalinami

Post autor: Michał_1977 » wt sty 06, 2015 18:16

Jak na mój słuch,a mam dobry,wychodzi na to,że problem leży po stronie ustawienia rozrządu lub samego kąta wtrysku-zbyt późnego,dlatego źle pali i dusi się.
Rozrząd zmieniałeś przy swapie?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
bartekkk1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: sob lis 14, 2009 21:58
Lokalizacja: Chorzów

110 Afn Cięzko Pali dusi sie swoimi spalinami

Post autor: bartekkk1 » wt sty 06, 2015 18:34

Michał_1977, kolego nic nie zmienialem jedynie icka jesli go troche pokatujesz zaczyna chodzic normalnie i wchodzi normalnie na obroty.moze syf z icka ze scenika zawalil kolektor dolotowy ?
Haki, nie podlaczalem ori icka



Awatar użytkownika
palio
_
_
Posty: 2897
Rejestracja: wt sty 26, 2010 22:44
Lokalizacja: Siedliska Drugie/Fajsławice
Auto: Ford Mondeo MK3
Silnik: 2.0
Kontakt:

110 Afn Cięzko Pali dusi sie swoimi spalinami

Post autor: palio » wt sty 06, 2015 18:44

bartekkk1, może i głupio to zabrzmi - wysuszyłeś IC zanim go założyłeś?



Awatar użytkownika
bartekkk1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: sob lis 14, 2009 21:58
Lokalizacja: Chorzów

110 Afn Cięzko Pali dusi sie swoimi spalinami

Post autor: bartekkk1 » wt sty 06, 2015 18:50

Tak icek byl plukany a potem stal okolo 2 dni czyli powinno odparowac ale wyglada na to ze caly suf z niego nagar z oleju nasaczony benzyna ekstrakcujna polecial do kolektora ssacego i dlatego przy probie odpalenia na zimnym nie moze zlapac a gdy sciagne gume przy egr to leci gesty czarny dym



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

110 Afn Cięzko Pali dusi sie swoimi spalinami

Post autor: Michał_1977 » wt sty 06, 2015 18:57

bartekkk1 pisze:a gdy sciagne gume przy egr to leci gesty czarny dym
Zawieszony zawór EGR :bigok:
Zaślep dziada przy kolektorze wydechowym i próbuj :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
bartekkk1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: sob lis 14, 2009 21:58
Lokalizacja: Chorzów

110 Afn Cięzko Pali dusi sie swoimi spalinami

Post autor: bartekkk1 » wt sty 06, 2015 19:07

Na zaslepionym egr chwile pochodzil i potem go tak jak by dostawilo i zgasł i bardzo ciezko krecil rozrusznikiem i niemogl zapalic wiec wyciagnołem blaszke zapala ale dalej to samo



Awatar użytkownika
maks149
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: sob lis 07, 2009 20:37
Lokalizacja: Lubatowa (RKR)

110 Afn Cięzko Pali dusi sie swoimi spalinami

Post autor: maks149 » wt sty 06, 2015 19:37

Być może błahe spostrzeżenie ale to tylko moja sugestia. Problem może być po stronie wydechu np. zasyfiony katalizator lub zapchany tłumik, Zbyt duże ciśnienie spalin może powodować duszenie się silnika i po odpaleniu EGR puszcza zbyt dużo spalin do dolotu dławiąc silnik a gdy zaślepiłeś EGR to spaliny nie miały się gdzie wydostać i zdusiły silnik.


Audi A4 1.9 TDi BKE + 145km

Awatar użytkownika
bartekkk1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: sob lis 14, 2009 21:58
Lokalizacja: Chorzów

110 Afn Cięzko Pali dusi sie swoimi spalinami

Post autor: bartekkk1 » wt sty 06, 2015 19:41

Kat zrobil out wzamian jest wspawana rura troszke mniejsza srednica lecz tp chyba by nie robilo az takiej roznicy reszta tlumikow nie jest jeszcze zalozona



Awatar użytkownika
maks149
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: sob lis 07, 2009 20:37
Lokalizacja: Lubatowa (RKR)

110 Afn Cięzko Pali dusi sie swoimi spalinami

Post autor: maks149 » wt sty 06, 2015 19:52

czyli mam rozumieć że tłumika żadnego niema jeszcze i jest przelot ? czy że nie założyłeś jeszcze nowego tłumika ale jest stary ?
Jeżeli jest stary to zobacz jak zachowują się spaliny wychodzące z tłumika .


Audi A4 1.9 TDi BKE + 145km

Awatar użytkownika
bartekkk1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: sob lis 14, 2009 21:58
Lokalizacja: Chorzów

110 Afn Cięzko Pali dusi sie swoimi spalinami

Post autor: bartekkk1 » wt sty 06, 2015 19:54

Jest przelot zamiast kata reszta nie zalozona



Awatar użytkownika
maks149
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: sob lis 07, 2009 20:37
Lokalizacja: Lubatowa (RKR)

110 Afn Cięzko Pali dusi sie swoimi spalinami

Post autor: maks149 » wt sty 06, 2015 20:05

a turbo nie wyciągałeś ?
miałem taki przypadek w ASV że uszczelka kolektora wydechowego była odwrotnie założona i przytykała gniazda wydechowe w głowicy silnik się dusił nie miał mocy dym był czarny i bardzo gryzący w oczy


Audi A4 1.9 TDi BKE + 145km

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

110 Afn Cięzko Pali dusi sie swoimi spalinami

Post autor: Michał_1977 » wt sty 06, 2015 20:11

Czytam i czytam i widzę,że wszystko z zewnątrz jest O.K,więc jeszcze raz wspomnę o rozrządzie-sprawdź na wszelki wypadek czy wszystko jest na znakach,tylko musisz zdjęć pokrywę zaworów.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 166 gości