Vacum - Pompa do wymiany ?, problem z kontrolka oleju 2k obr

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Vacum - Pompa do wymiany ?, problem z kontrolka oleju 2k obr

Post autor: anaba255 » sob sty 19, 2013 23:14

Masz tam , mechanizm/czujnik, od cisnienia oleju, który działa dwu fazowo (że tak to okresle) powinien Ci sie jeszcze włączac brzęczyk, chybo powyrzej 2tyś obr/min, ten mechanizm bierze sygnał z obrotomierza, czyli wyjścia W, jak pisze jhosef, jakoś tak. Jak sobie z tym nie poradzisz, możesz przerobic na jeden czujnik w głowicy. Sam tak robiłem przy składaniu silnika tylko w mk1 i wszystko gra. Przeczyść jeszcze dokładnie styki, możesz tez prześwietlić kable miedzy czujnikami i kostka w liczniku, na kostce powinno byc oznaczone, który to kabelek. Albo podmien alternator ze starego silnika.



Frost12q
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: pn maja 31, 2010 15:08

Vacum - Pompa do wymiany ?, problem z kontrolka oleju 2k obr

Post autor: Frost12q » sob sty 19, 2013 23:22

to juz w lutym w PL bede musial te zamiany zrobic, jak nie dojde co jest nie tak i sprawdze to. Lucznik moze tez szwankować. Jutro z samego rana posiedze i bede szukal przyczyny. Jakby ktos jeszcze wpadl na jakis ciekawy pomysl albo jak moge przeprowadzic jakies testy to prosze o informacje. Na pewno sie przydadza. Pozdrawiam i dzieki



konradd1993
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: sob kwie 13, 2013 21:49
Lokalizacja: wpu

Vacum - Pompa do wymiany ?, problem z kontrolka oleju 2k obr

Post autor: konradd1993 » śr kwie 23, 2014 15:01

witam serdecznie!
mam golfa 1.6 TDiC SB i jakies 3 miesiace temu wymienialem w nim serwo bo pedal hamulca byl twardy i hamulce nie chodzily. Po wyjeciu serwa okazalo sie ze jest ono cale zalane olejem. Wlozylismy uzywane sprawne serwo i chodzilo idealnie az do soboty...znowu pedal hamulca jest twardy i nie ma hamowania. Dzisiaj wyciagnalem rurke podcisnienia idaca od serwa do vacum i olej z niej az wykapywal. Podejrzewam ze znowu serwo jest zalane olejem.
Co to moze byc? pompa wacum padla? Prosze o pomoc



szotek 1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw sty 07, 2010 01:41
Lokalizacja: Rogóźno Zamek

Vacum - Pompa do wymiany ?, problem z kontrolka oleju 2k obr

Post autor: szotek 1 » wt gru 30, 2014 20:52

Tak to pompa wacum też wymieniłem na nową i olej nie płynie do serwa auto lepiej przyspiesza, zapala i nie szarpie silnikiem przy gaszeniu ale zaczęło coś piszczeć (mocniej słychać to w środku) lecz jak wcisnę pedał hamulca to się nasila a za drugim razem cichnie gdy auto nadal pracuje na jałowym biegu znowu piszczenie się nasila i chyba dochodzi z serwa miał ktoś może taką przypadłość lub wie co to może być



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 124 gości