Dodam ze z odmy na jalowym delikatnie leca spaliny.
To uszczelka czy zapieczone pierscienie?? Moze leciec dym z odmy przez walnieta uszczelke??
Dodam,że nie ma jakichkolwiek problemów z odpalaniem nawet jak było teraz po -7st
![los2 :los2:](./images/smilies/los2.gif)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Kolego na początek zdejmij pokrywę klawiatury i porządnie umyj .W pokrywie klawiatury masz zawór od odmy mógł Ci się zaciąć i w efekcie łyka olej jak wściekłymotomysz9 pisze:Witam. Pada mi uszczelka pod glowica. Blok sie znacznie poci na laczeniu i ma już wycieki(czarny nagar, cos w tym stylu). To samo z odmy walilo mi olejem caly czas w dolot, zalozylem oil catch tanka i po 3 tyg sprawdzilem co sie nazbieralo a tam okolo 70ml takiej szarej mazi, jakby olej z woda i do tego doszedl smrod spalin. Czy moze to byc wina tylko i wylacznie uszczelki???
Dodam ze z odmy na jalowym delikatnie leca spaliny.
To uszczelka czy zapieczone pierscienie?? Moze leciec dym z odmy przez walnieta uszczelke??
Dodam,że nie ma jakichkolwiek problemów z odpalaniem nawet jak było teraz po -7stsilnik chodzi rowno i cicho oraz nie kopci
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 132 gości