Od razu zaznaczam że jestem laikiem w temacie motoryzacji.Ale już wielu rzeczy się dowiedziałem czytając wasze posty.

Problem-jak w temacie.Kilka miesięcy temu kupiłem golfika.Ze względu na brak wiedzy,podstawowe czynności po zakupie samochodu(wymiana filtrów,rozrządu) zleciłem koledze-mechanikowi.I jako nieświadomy przez te kilka miesięcy jeździłem sobie i pozornie wszystko było ok...Zacząłem coraz więcej czytać m.inn. o problemach jakie występują w tych modelach...
1)U mnie drgania kierownicą na biegu jałowym przy obrotach rzędu ok.900 obr/min. przy 1000 obrotów problem znika(temat wielokrotnie wałkowany,rozwiązaniem może być podkrecenie obrotów na pompie wtryskowej.OK)
2)Delikatne bulgotanie z pod jednego wtryskiwacza(wykręcenie,sprawdzenie,czyszczenie ew.regeneracja.OK)
3)Najważniejsze..Z braku zajęcia postanowiłem sobie obejrzeć rozrząd.I to co mnie zdziwiło i dało do myślenia przedstawiam na zdjęciach poniżej..Pomiędzy znacznikami na kole wałka rozrządu jest 18 zębów,natomiast na kole pompy wtryskowej-14.Czy to jest normalne,można z tym jeździć?I jak ewentualnie to naprawić?.......Jeśli to istotne to koło pasowe wału nie ma luzów.Pozdrawiam

