Problem po wymianie pompowtrysków i rozrusznika PD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Markoś
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 21:48
Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie

Problem po wymianie pompowtrysków i rozrusznika PD

Post autor: Markoś » czw lis 06, 2014 18:43

Witam, ( golf IV 1.9 AXR 101 km )
zmieniłem wszystkie pompowtryski AG ponieważ jeden zaczął mi lać ropę ( logi VAG), oraz oddałem do regeneracji rozrusznik bo już długo kręcił.

Objawy po złożeniu:
- pompowtryski wyglądają na dobre ( spalanie 0.6) logi w vagu bardzo dobre.
- rozrusznik jest cichy i pali na dotyk

1.Tylko tu własnie jest problem z tym paleniem na dotyk. Jak długo postoi to odpali na dotyk, silnik wejdzie na obroty a po sekundzie zgaśnie i już trzeba kręcić z 8 s.
2.Samochód po dłuższej trasie lekko dymi na niebiesko ( czuć niespaloną ropę ) lecz na 3.5 tys obrotów mam wędzarnię za samochodem..
3.Jechałem 180 km/h gdy pierwszy raz w życiu zgasł mi samochód ... dopiero po 20 s kręcenia wszedł na obroty ...

Moje przepuszczenia: zdaje mi się, iż od wymiany filtru paliwa zaczęły mi się cyrki.. NIe słyszę dźwięku zassysania ropy i po wyłączeniu wypuszczania. Wyjąłem pompę paliwową w baku i ją wyczyściłem. Przekaźnik lub pompa moze mieć takie objawy ?

Dodam że mam usunięty egr, został tylko n75 i odpiąłem klapę gaszącą (AXR) kostki od n17 i n235 są odpięte i sobie dymdają.
Proszę o pomoc :pub: :pub: :pub:


Markoś :)

srubox
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: śr lis 25, 2009 15:33
Lokalizacja: Tczew

Problem po wymianie pompowtrysków i rozrusznika PD

Post autor: srubox » czw lis 06, 2014 19:21

Pompki ustawione? i założone nowe uszczelnienia.?...pompka w baku działa? wygląda jakby sie zapowietrzał...i podłącz te kostki od tych czujników bo sypie ci pewnie błędami w sterowniku. egr mozesz mieć zaslepiony ale klapa gasząca lepiej jak jest sprawna.



Markoś
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 21:48
Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie

Problem po wymianie pompowtrysków i rozrusznika PD

Post autor: Markoś » czw lis 06, 2014 20:04

Pompki ustawiał mechanik, pompka w baku niby działa po wlączeniu zapłonu z trójnika leci ropa :) tylko co mają uszczelniacze do wyłączenia samochodu :(


Markoś :)

piotrek233
Forum Master
Forum Master
Posty: 1182
Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
Lokalizacja: Bielsko

Problem po wymianie pompowtrysków i rozrusznika PD

Post autor: piotrek233 » pt lis 07, 2014 17:24

Ja obstawiam uszczelniacze na pompowtryskach. Miałem podobnie, że auto nie chciało palić i gasło podczas jazdy. Wymiotłem fit paliwa, zaworki zwrotne ale nie przyniosło efektu Po wyminie uszczelniaczy ten problem nigdy nie wrócił.



jaro789
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 393
Rejestracja: śr lis 12, 2008 23:56
Lokalizacja: ngi
Kontakt:

Problem po wymianie pompowtrysków i rozrusznika PD

Post autor: jaro789 » sob lis 08, 2014 11:28

miałem tak przedwczoraj, winny był zapchany filterek w koszu pompy paliwa, rozgrzał się i łapał lewe powietrze bo ropy zaciągnąć już nie mógł,

żeby wykluczyć lewe powietrze załóż przezroczysty wąż i nagrzej dobrze auto



Markoś
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 21:48
Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie

Problem po wymianie pompowtrysków i rozrusznika PD

Post autor: Markoś » sob lis 08, 2014 14:10

jaro789, Ciepło. Pompka w baku paliwa powinna dawać przynajmnie 0.5 bara u mnie nie podaje nic :) więc czekam na nową i dam info czy jest wsio ok :) plusik się należy :grin: :grin:


Markoś :)

jaro789
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 393
Rejestracja: śr lis 12, 2008 23:56
Lokalizacja: ngi
Kontakt:

Problem po wymianie pompowtrysków i rozrusznika PD

Post autor: jaro789 » ndz lis 09, 2014 18:32

dzieki dzieki


tak ale 0.5 bara tylko przy rozruchu, załóż jeszcze wąż chwilkę to trwa a będzie pewność



Markoś
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 21:48
Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie

Problem po wymianie pompowtrysków i rozrusznika PD

Post autor: Markoś » czw lis 13, 2014 00:57

Pompka w baku wsadzona pół bara na rozruchu się pokazało, lecz po przejechaniu 20 km znowu kopci na niebiesko. Zobaczę jutro rano jak z odpalaniem możliwe że zassał gdzieś jeszcze powietrza... Wlasnie wymieniłem tą pompkę ale nadal niesłyszę tego charakterysrycznego zassania i po zgaszeniu wyplucia ;/


Markoś :)

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Problem po wymianie pompowtrysków i rozrusznika PD

Post autor: Haki » sob lis 15, 2014 08:52

Oleju Ci kolego motorek nie pije ? bo ten niebieski dymek za sobą ... nie jest na pewno z źle spalonego paliwka....
Sprawdzałeś ciśnienie na garnkach ?


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Markoś
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 21:48
Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie

Problem po wymianie pompowtrysków i rozrusznika PD

Post autor: Markoś » sob lis 15, 2014 15:05

Zauważyłem że pije. Ciśnienie oczywiście jak należy, zaczął mi dymić po wymianie pompowtrysków, lecz teraz zauważam że obroty na zimnym folgują i raz mam spalanie 0.8 i wtedy czuje jakby równo nie pracował, później jak złapie 90 to jest ok. Możliwe że musze zmienić uszczelniacze, lecz czy to byłoby przyczyną złego odpalanie zimnego samochodu ? ciepły pali na strzała, lecz zimnego kręcę ok 5 s, lecz po pierwszy kręceniu wejdzie na obroty ale zgaśnie...


Markoś :)

piotrek233
Forum Master
Forum Master
Posty: 1182
Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
Lokalizacja: Bielsko

Re: Problem po wymianie pompowtrysków i rozrusznika PD

Post autor: piotrek233 » sob lis 15, 2014 17:10

Tak, miałem problem z odpalaniem na zimnym, czasami na ciepłym też - ale to sporadycznie.



Markoś
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 21:48
Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie

Problem po wymianie pompowtrysków i rozrusznika PD

Post autor: Markoś » śr lis 26, 2014 13:43

:bajer: Nowe fakty.

Z pompy paliwowej (tandem, ta z vacum) leciała mi ropa i to dosyć sporo, oczywiście jednorazowy przypadek, bo wcześniej było sucho. Wymieniłem ją i powiem ze miałem spokój przez tydzień. Odpalał na dotyk zimny ciepły, lecz problem znowu wrócił. Nowe fakty są takie że wyskakuje mi błąd na 3 garze i na logach 13 ( 3 pomka) zauwazyłem, że wariuje mi spalanie, stoi 0,4 a za chwilę leje jak głupia 2,99 .. Ale co może byc tego przyczyną? złe ustawienie ? robił to początkujący mechanik. Drugi fakt to że na zimnym przy przyśpieszaniu czuję trzęsienie na 1,9 tys obrotów, oraz jak źle mi odpali to pracuje na trzech garach.. Tylko teraz tak, wymieniłem pompowtryski na 4 używki ponieważ 3 pompowtrysk mi lał i teraz znowu z 3 jest coś nie tak? :grrr: :grrr:
Mam logi jakby ktoś chciał rzucić okiem


Markoś :)

Awatar użytkownika
pawel99
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 19:36
Lokalizacja: lbn

Problem po wymianie pompowtrysków i rozrusznika PD

Post autor: pawel99 » śr lis 26, 2014 14:47

"1.Tylko tu własnie jest problem z tym paleniem na dotyk. Jak długo postoi to odpali na dotyk, silnik wejdzie na obroty a po sekundzie zgaśnie i już trzeba kręcić z 8"
Podobnie mam u siebie, jak postoi 4-5 dni, to odpala i gaśnie. Mało profesjonalne rozwiązanie ale działa, przy odpalaniu dodaje lekko gazu, tak, że obroty wskoczą np. 1200. Jak stoi max 3 dni, problemu nie ma. Na vagu zero błędów



piotrek233
Forum Master
Forum Master
Posty: 1182
Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
Lokalizacja: Bielsko

Problem po wymianie pompowtrysków i rozrusznika PD

Post autor: piotrek233 » śr lis 26, 2014 15:38

A może coś z wiązka od pompowtrysków- coś nie styka? albo wyrobione miejsce pompowtrysku 3 w głowicy, jeżeli tylko na 3 pompce występują problemy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 150 gości