Problem po wymianie pompowtrysków i rozrusznika PD
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem po wymianie pompowtrysków i rozrusznika PD
Witam, ( golf IV 1.9 AXR 101 km )
zmieniłem wszystkie pompowtryski AG ponieważ jeden zaczął mi lać ropę ( logi VAG), oraz oddałem do regeneracji rozrusznik bo już długo kręcił.
Objawy po złożeniu:
- pompowtryski wyglądają na dobre ( spalanie 0.6) logi w vagu bardzo dobre.
- rozrusznik jest cichy i pali na dotyk
1.Tylko tu własnie jest problem z tym paleniem na dotyk. Jak długo postoi to odpali na dotyk, silnik wejdzie na obroty a po sekundzie zgaśnie i już trzeba kręcić z 8 s.
2.Samochód po dłuższej trasie lekko dymi na niebiesko ( czuć niespaloną ropę ) lecz na 3.5 tys obrotów mam wędzarnię za samochodem..
3.Jechałem 180 km/h gdy pierwszy raz w życiu zgasł mi samochód ... dopiero po 20 s kręcenia wszedł na obroty ...
Moje przepuszczenia: zdaje mi się, iż od wymiany filtru paliwa zaczęły mi się cyrki.. NIe słyszę dźwięku zassysania ropy i po wyłączeniu wypuszczania. Wyjąłem pompę paliwową w baku i ją wyczyściłem. Przekaźnik lub pompa moze mieć takie objawy ?
Dodam że mam usunięty egr, został tylko n75 i odpiąłem klapę gaszącą (AXR) kostki od n17 i n235 są odpięte i sobie dymdają.
Proszę o pomoc
zmieniłem wszystkie pompowtryski AG ponieważ jeden zaczął mi lać ropę ( logi VAG), oraz oddałem do regeneracji rozrusznik bo już długo kręcił.
Objawy po złożeniu:
- pompowtryski wyglądają na dobre ( spalanie 0.6) logi w vagu bardzo dobre.
- rozrusznik jest cichy i pali na dotyk
1.Tylko tu własnie jest problem z tym paleniem na dotyk. Jak długo postoi to odpali na dotyk, silnik wejdzie na obroty a po sekundzie zgaśnie i już trzeba kręcić z 8 s.
2.Samochód po dłuższej trasie lekko dymi na niebiesko ( czuć niespaloną ropę ) lecz na 3.5 tys obrotów mam wędzarnię za samochodem..
3.Jechałem 180 km/h gdy pierwszy raz w życiu zgasł mi samochód ... dopiero po 20 s kręcenia wszedł na obroty ...
Moje przepuszczenia: zdaje mi się, iż od wymiany filtru paliwa zaczęły mi się cyrki.. NIe słyszę dźwięku zassysania ropy i po wyłączeniu wypuszczania. Wyjąłem pompę paliwową w baku i ją wyczyściłem. Przekaźnik lub pompa moze mieć takie objawy ?
Dodam że mam usunięty egr, został tylko n75 i odpiąłem klapę gaszącą (AXR) kostki od n17 i n235 są odpięte i sobie dymdają.
Proszę o pomoc
Markoś :)
Problem po wymianie pompowtrysków i rozrusznika PD
Pompki ustawione? i założone nowe uszczelnienia.?...pompka w baku działa? wygląda jakby sie zapowietrzał...i podłącz te kostki od tych czujników bo sypie ci pewnie błędami w sterowniku. egr mozesz mieć zaslepiony ale klapa gasząca lepiej jak jest sprawna.
Problem po wymianie pompowtrysków i rozrusznika PD
Pompki ustawiał mechanik, pompka w baku niby działa po wlączeniu zapłonu z trójnika leci ropa tylko co mają uszczelniacze do wyłączenia samochodu
Markoś :)
-
- Forum Master
- Posty: 1182
- Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
- Lokalizacja: Bielsko
Problem po wymianie pompowtrysków i rozrusznika PD
Ja obstawiam uszczelniacze na pompowtryskach. Miałem podobnie, że auto nie chciało palić i gasło podczas jazdy. Wymiotłem fit paliwa, zaworki zwrotne ale nie przyniosło efektu Po wyminie uszczelniaczy ten problem nigdy nie wrócił.
Problem po wymianie pompowtrysków i rozrusznika PD
miałem tak przedwczoraj, winny był zapchany filterek w koszu pompy paliwa, rozgrzał się i łapał lewe powietrze bo ropy zaciągnąć już nie mógł,
żeby wykluczyć lewe powietrze załóż przezroczysty wąż i nagrzej dobrze auto
żeby wykluczyć lewe powietrze załóż przezroczysty wąż i nagrzej dobrze auto
Problem po wymianie pompowtrysków i rozrusznika PD
jaro789, Ciepło. Pompka w baku paliwa powinna dawać przynajmnie 0.5 bara u mnie nie podaje nic więc czekam na nową i dam info czy jest wsio ok plusik się należy
Markoś :)
Problem po wymianie pompowtrysków i rozrusznika PD
dzieki dzieki
tak ale 0.5 bara tylko przy rozruchu, załóż jeszcze wąż chwilkę to trwa a będzie pewność
tak ale 0.5 bara tylko przy rozruchu, załóż jeszcze wąż chwilkę to trwa a będzie pewność
Problem po wymianie pompowtrysków i rozrusznika PD
Pompka w baku wsadzona pół bara na rozruchu się pokazało, lecz po przejechaniu 20 km znowu kopci na niebiesko. Zobaczę jutro rano jak z odpalaniem możliwe że zassał gdzieś jeszcze powietrza... Wlasnie wymieniłem tą pompkę ale nadal niesłyszę tego charakterysrycznego zassania i po zgaszeniu wyplucia ;/
Markoś :)
Problem po wymianie pompowtrysków i rozrusznika PD
Oleju Ci kolego motorek nie pije ? bo ten niebieski dymek za sobą ... nie jest na pewno z źle spalonego paliwka....
Sprawdzałeś ciśnienie na garnkach ?
Sprawdzałeś ciśnienie na garnkach ?
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Problem po wymianie pompowtrysków i rozrusznika PD
Zauważyłem że pije. Ciśnienie oczywiście jak należy, zaczął mi dymić po wymianie pompowtrysków, lecz teraz zauważam że obroty na zimnym folgują i raz mam spalanie 0.8 i wtedy czuje jakby równo nie pracował, później jak złapie 90 to jest ok. Możliwe że musze zmienić uszczelniacze, lecz czy to byłoby przyczyną złego odpalanie zimnego samochodu ? ciepły pali na strzała, lecz zimnego kręcę ok 5 s, lecz po pierwszy kręceniu wejdzie na obroty ale zgaśnie...
Markoś :)
-
- Forum Master
- Posty: 1182
- Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
- Lokalizacja: Bielsko
Re: Problem po wymianie pompowtrysków i rozrusznika PD
Tak, miałem problem z odpalaniem na zimnym, czasami na ciepłym też - ale to sporadycznie.
Problem po wymianie pompowtrysków i rozrusznika PD
Nowe fakty.
Z pompy paliwowej (tandem, ta z vacum) leciała mi ropa i to dosyć sporo, oczywiście jednorazowy przypadek, bo wcześniej było sucho. Wymieniłem ją i powiem ze miałem spokój przez tydzień. Odpalał na dotyk zimny ciepły, lecz problem znowu wrócił. Nowe fakty są takie że wyskakuje mi błąd na 3 garze i na logach 13 ( 3 pomka) zauwazyłem, że wariuje mi spalanie, stoi 0,4 a za chwilę leje jak głupia 2,99 .. Ale co może byc tego przyczyną? złe ustawienie ? robił to początkujący mechanik. Drugi fakt to że na zimnym przy przyśpieszaniu czuję trzęsienie na 1,9 tys obrotów, oraz jak źle mi odpali to pracuje na trzech garach.. Tylko teraz tak, wymieniłem pompowtryski na 4 używki ponieważ 3 pompowtrysk mi lał i teraz znowu z 3 jest coś nie tak?
Mam logi jakby ktoś chciał rzucić okiem
Z pompy paliwowej (tandem, ta z vacum) leciała mi ropa i to dosyć sporo, oczywiście jednorazowy przypadek, bo wcześniej było sucho. Wymieniłem ją i powiem ze miałem spokój przez tydzień. Odpalał na dotyk zimny ciepły, lecz problem znowu wrócił. Nowe fakty są takie że wyskakuje mi błąd na 3 garze i na logach 13 ( 3 pomka) zauwazyłem, że wariuje mi spalanie, stoi 0,4 a za chwilę leje jak głupia 2,99 .. Ale co może byc tego przyczyną? złe ustawienie ? robił to początkujący mechanik. Drugi fakt to że na zimnym przy przyśpieszaniu czuję trzęsienie na 1,9 tys obrotów, oraz jak źle mi odpali to pracuje na trzech garach.. Tylko teraz tak, wymieniłem pompowtryski na 4 używki ponieważ 3 pompowtrysk mi lał i teraz znowu z 3 jest coś nie tak?
Mam logi jakby ktoś chciał rzucić okiem
Markoś :)
Problem po wymianie pompowtrysków i rozrusznika PD
"1.Tylko tu własnie jest problem z tym paleniem na dotyk. Jak długo postoi to odpali na dotyk, silnik wejdzie na obroty a po sekundzie zgaśnie i już trzeba kręcić z 8"
Podobnie mam u siebie, jak postoi 4-5 dni, to odpala i gaśnie. Mało profesjonalne rozwiązanie ale działa, przy odpalaniu dodaje lekko gazu, tak, że obroty wskoczą np. 1200. Jak stoi max 3 dni, problemu nie ma. Na vagu zero błędów
Podobnie mam u siebie, jak postoi 4-5 dni, to odpala i gaśnie. Mało profesjonalne rozwiązanie ale działa, przy odpalaniu dodaje lekko gazu, tak, że obroty wskoczą np. 1200. Jak stoi max 3 dni, problemu nie ma. Na vagu zero błędów
-
- Forum Master
- Posty: 1182
- Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
- Lokalizacja: Bielsko
Problem po wymianie pompowtrysków i rozrusznika PD
A może coś z wiązka od pompowtrysków- coś nie styka? albo wyrobione miejsce pompowtrysku 3 w głowicy, jeżeli tylko na 3 pompce występują problemy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 150 gości