Co jest z tym ALH
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Co jest z tym ALH
Posiadam ALH w Golfie 4.
Ma 300000 km i pracuje jak zyleta.
Ma 90 km i turbine VNT z Garreta.
Gdzies czytalem ze seryjnie ma 250 nm co rzeczywiscie wydaje sie realne bo auto naprawde ma niezlego kopa.
Jezdze na 17 calowych kolach i auto naprawde lubi wyprzedzac.
Spalanie hmmm. Jadac kiedy full eko na 80 km auto spalilo mi kolo 3 3.5 L wedlug komputera.
Jak przyciskam i nie oszczedzam paliwa do 120 km na godzine pozamiastem nie przekroczylem 6 L. Wg komputera.
W srednim spalaniu za 100 zl jestem w stanie zrobic 400 km.
Wlasnie jestem na etapie wymiany turbiny i nic pozatym sie z tym silnikiem nie dzieje. Zreszta po 300k km i mojej jezdzie turbinka mogla wkoncu kleknac. I tak za wczas ja robie bo tylko kierownice zmiennej geometrii mialy problemy. Silnik jest na pompie rotacyjnej i dziala ciszej od tych na pompowtryskiwaczach.
Minimalna roznica w jezdzie benzyna bo praktycznie nie ma turbodziury. Zbiera sie od 1300 obrotow.
Osobiscie polecam ten silnik.
Ma 300000 km i pracuje jak zyleta.
Ma 90 km i turbine VNT z Garreta.
Gdzies czytalem ze seryjnie ma 250 nm co rzeczywiscie wydaje sie realne bo auto naprawde ma niezlego kopa.
Jezdze na 17 calowych kolach i auto naprawde lubi wyprzedzac.
Spalanie hmmm. Jadac kiedy full eko na 80 km auto spalilo mi kolo 3 3.5 L wedlug komputera.
Jak przyciskam i nie oszczedzam paliwa do 120 km na godzine pozamiastem nie przekroczylem 6 L. Wg komputera.
W srednim spalaniu za 100 zl jestem w stanie zrobic 400 km.
Wlasnie jestem na etapie wymiany turbiny i nic pozatym sie z tym silnikiem nie dzieje. Zreszta po 300k km i mojej jezdzie turbinka mogla wkoncu kleknac. I tak za wczas ja robie bo tylko kierownice zmiennej geometrii mialy problemy. Silnik jest na pompie rotacyjnej i dziala ciszej od tych na pompowtryskiwaczach.
Minimalna roznica w jezdzie benzyna bo praktycznie nie ma turbodziury. Zbiera sie od 1300 obrotow.
Osobiscie polecam ten silnik.
Co jest z tym ALH
220Nm, co prawda wielu twierdzi iż miało coś w gratisie od fabryki ale nie sądzę aby to było aż 30Nm...DuuuGi pisze:Gdzies czytalem ze seryjnie ma 250 nm
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Co jest z tym ALH
W gratisie ,to ALH dostał od fabryki zamuła bo wtryski ma mniejsze niż 1Z Faktem jest że można go szybko podrasować ,wymieniając te wtryski na wtryski np.z AFN -a ,wiec skoro ci się tak dobrze zbiera ,to może ktoś je zmienił ...na ori wtryskach ALH jest fakt że oszczędny i bezdymny ,ale żeby się to zbierało to nie powiem ,bo kilkoma jezdziłem no i niestety 90 % ma ,a jak nie ma to będzie miało ,ten sam problem co kazdy tdi z turbiną o zmienej geometriDuuuGi pisze:Gdzies czytalem ze seryjnie ma 250 nm
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- daniel.wwe
- TDI PoweR
- Posty: 752
- Rejestracja: wt lip 05, 2011 14:04
Re: Odp: Co jest z tym ALH
Jak juz mamy byc dokladni to katalogowo seria ma 210Nm. Wiadomo w rzeczywistosci jest ciut wiecej, ale nie 250Nm. U mnie w serii bylo 226Nm
munior dobrze gada, seria osiagami nie powala, ale zawsze lepiej jedzie jak SDI
munior dobrze gada, seria osiagami nie powala, ale zawsze lepiej jedzie jak SDI
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców”
Co jest z tym ALH
Kiedyś patrzyłem w tabele - chyba nawet tutaj i porównywałem obydwa Caddy`laki jakie miałem z 1.9TDI
AHU miał 202Nm
ALH 220Nm
AHU miał 202Nm
ALH 220Nm
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
- daniel.wwe
- TDI PoweR
- Posty: 752
- Rejestracja: wt lip 05, 2011 14:04
Re: Co jest z tym ALH
http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/vw-golf-mk4/" onclick="window.open(this.href);return false;
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców”
Co jest z tym ALH
daniel.wwe,
czyli jednak 210Nm
czyli jednak 210Nm
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
Co jest z tym ALH
A co zrobić z alh ażeby chodził miękko bo mój chodzi głośno i twardo.
Pomijając kąt wtrysku
Pomijając kąt wtrysku
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów
tylu idiotów
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Co jest z tym ALH
Nic więcej nie zrobisz, kąt wtrysku decyduje głównie o głośności pracy silnika, zakładając, że poza tym wsio jest ok.ciachotdi pisze:Pomijając kąt wtrysku
Co jest z tym ALH
Nic ponad dobrą i poprawną regulację.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Co jest z tym ALH
italiano_83 pisze:Nic więcej nie zrobisz,
O ile dobrze pamietam ,to ALH ma wtryskiwacze otwirające się przy 220 barach ,wiec zapodanie wtrysków od np.AFN -a ,które otwierają się przy 190 barach ,delikatnie powinno wyciszyć klekot ,przy okazji zyska mały tuning ,bo po takiej zmianie dojdzie kilkanascie ,jak nie kilkadziesiąt niutonometrów Oczywiscie pod warunkiem żePiasek pisze:Nic ponad dobrą i poprawną regulację.
i że wtryski będą sprawneitaliano_83 pisze:wsio jest ok.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- niebieski91
- SHARIKOWIEC
- Posty: 951
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
- Lokalizacja: Słupsk
- Kontakt:
Co jest z tym ALH
na pewno kilkadziesiątmunior pisze:delikatnie powinno wyciszyć klekot ,przy okazji zyska mały tuning ,bo po takiej zmianie dojdzie kilkanascie ,jak nie kilkadziesiąt niutonometrów
troche KM-ów wskoczy może 2-5
i może niutona też tyle
bez hurra "niewiemczego"
założyłem ten temat i wiem jedno
nigdy więcej ALH chyba że po modach i to od razu
mi pomógł sam virus od roba z Tune-up
teraz szykuje Sharika z AFn-em bo cięzko pali na ciepłym, pewnie sie mapy należą do korekcji
ale co przeszkadza w cenie doozyć troszeczkę do tego mojego 110 koniowca
po 15 latach i 350 tysiącach , po wymianie turbin i dwumasy
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
Co jest z tym ALH
widzę że nic nie zrozumiałeś od momentu założenia tematuniebieski91 pisze:nigdy więcej ALH
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów
tylu idiotów
Co jest z tym ALH
no też tak myślę. Ja zjeździłem 2 szt ALH i złego słowa o żadnym nie powiem a pól mln km przebiegu tylko w jednym, od nowości daje mi pełne prawo do wypowiedzi nt: że to bardzo udana konstrukcja. Owszem, były pewnie lepsze jak ASV/AVG ale nie sprowadzajmy ALH do poziomu pierwszych 2-litrówek TDI.ciachotdi pisze:widzę że nic nie zrozumiałeś od momentu założenia tematu
A jak komuś mocy mało zawsze może dłubnąć i będzie zadowolony...
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 42 gości