[mkIII] kreci ale nie zapala

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

rutek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: pn lip 17, 2006 11:42
Lokalizacja: Breslau

[mkIII] kreci ale nie zapala

Post autor: rutek » ndz wrz 17, 2006 08:39

hello again!!
i znow problem jako kontnuacja watku http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=62112
tym razem wiem ze to jednak nie rozrusznik i zamierzam sie wziasc sam do roboty.

pytanie 1: chce sprawdzic czy podczas krecenia dostaje paliwo. czy moge odkrecic jeden przewod cisnieniowy i sprawdzic czy daje paliwo? na co ewentualnie mialbym zwracac uwage np na zanieczyszczenia?

pytanie 2: mam taka pompe wtryskowa http://img49.imageshack.us/img49/4472/wtryskei5.jpg
gdzie tutaj jest zlokalizowany elektrozawor? w popmach opisanych w literaturze (starszy model) elektrozawor byl wkrecony pionowo a tu go nie ma. czy to jet moze ta czesc BOSCH'a oznaczona numerem 0 281 ... itd?


"Skoro w człowieku liczy się przede wszystkim wnętrze,
to czemu w Playboy'u nie drukują zdjęć rentgenowskich?"

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz wrz 17, 2006 15:04

odkrec nakretki przy wtryskach i zakrec. jesli sie spoca znaczy ze dostaje paliwo :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

rutek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: pn lip 17, 2006 11:42
Lokalizacja: Breslau

Post autor: rutek » ndz wrz 17, 2006 15:35

wiem tyle tryski nie dostaja paliwa. z wezyka powrotnego z wtryskow nie lalo sie podczas krecenia, wiec prawdopodobnie zawieszony elektrozawor. i teraz pytanie gdzie ten elektrozawor sie znajduje na pompie? dziekuhje za wszelkie podpowiedzi jak go naprawic/odwiesic.

[ Dodano: 17 Wrz 2006 21:27 ]
czy ktos potrafilby mi powiedziec czym wg ETKI jest to cos (czujnik/elektrozawor) pomiedzy kroccami do przewodow cisnieniowych do ktorej dochodza kable bialo-zielony i zolto-bialy?
nakchetniej skrinszot z etki. podziekowal.
Obrazek

[ Dodano: 20 Wrz 2006 13:52 ]
czesc o ktorej mowa juz zidentyfikowana. jest to podajnik impulsow. pomocni okazali sie panowie z serwisu VW we wrocku z ul. strachocinskiej (chwala im za to), w przeciwienstwie do ul. pieknej, gdzie zostalem potraktowany jak intruz. zla wiadomosc jest taka ze nowka kosztuje ponad 1000 pln. poszaleli!
dzis przystepuje do naprawy starego.


"Skoro w człowieku liczy się przede wszystkim wnętrze,
to czemu w Playboy'u nie drukują zdjęć rentgenowskich?"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości