Po przegazówie spadają obroty, trzęsie silnikiem i dymi

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

dawmor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: sob gru 21, 2013 01:20

Po przegazówie spadają obroty, trzęsie silnikiem i dymi

Post autor: dawmor » pn paź 06, 2014 22:27

Witam. Dzisiaj z rana wkurzony (ach te kobiety) siadłem do auta odpaliłem i nie żałując silnika troche go przegoniłem na 1 i 2 biegu jak wcisnąłem sprzęgło poczułem ze zaczęło trząść silnikiem, obroty bardzo spadły i zaczął dymić potwornie na biało! Zjechałem na bok czekam minutę, dwie, a silnik dalej sie tak zachowuje. Stwierdziłem ze trudno i jade dalej dojechałem do skrzyżowania i sie uspokoiło i silniczek chodził już bez problemowo. Jak wracałem i jechałem przed to miejsce gdzie poczułem ze mi sie zaczęło tak dziać z silnikiem na drodze zauważyłem wielki czarny okrąg z dymu z rury na 100% mój. Przed chwilą jak jechałem do sklepu to samo w pewnym momencie silnik zaczął trząść, spadł z obrotów i zaczął dymić. Co to może być?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Po przegazówie spadają obroty, trzęsie silnikiem i dymi

Post autor: Michał_1977 » wt paź 07, 2014 06:53

dawmor pisze:Dzisiaj z rana wkurzony (ach te kobiety) siadłem do auta odpaliłem i nie żałując silnika troche go przegoniłem na 1 i 2 biegu
Bardzo mądrze.. :panna:
Nawet nie raczyłeś napisać jaki silnik :chytry:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

dawmor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: sob gru 21, 2013 01:20

Po przegazówie spadają obroty, trzęsie silnikiem i dymi

Post autor: dawmor » wt paź 07, 2014 07:56

No nie da sie ukryć ze nie mądrze... No ale cóż. Silniczek 1.9 tdi 90 koni.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Po przegazówie spadają obroty, trzęsie silnikiem i dymi

Post autor: munior » wt paź 07, 2014 09:11

dawmor pisze:Dzisiaj z rana wkurzony (ach te kobiety) siadłem do auta odpaliłem i nie żałując silnika troche go przegoniłem na 1 i 2 biegu jak wcisnąłem sprzęgło poczułem ze zaczęło trząść silnikiem, obroty bardzo spadły i zaczął dymić potwornie na biało!
Podwiesilo hydraulikę ,na zimnym gestym oleju .Ja bym sie nie przyznawał do takiego traktowania auta :chytry: Bo to przepis "jak skrocić zycie mojemu tdi " :jezor: takie "metody "diagnozy ,czy pruba "odmulenia " przez "przepilowanie " nie prowadzą do niczego ,prucz katowania silnika
dawmor pisze:Silniczek 1.9 tdi 90 koni.
jak nie jedzie z dołu jak nalezy ,odpalamy vaga i robimy logi przepływomierza i doładowania .Jak nie mamy vaga,to mozemy zapiąć diodę symulujacą pełne wskazania przepływki...a nie wstawiamy w piz...ę,naiwnie myśląc ze to cos pomoże :panna:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

dawmor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: sob gru 21, 2013 01:20

Po przegazówie spadają obroty, trzęsie silnikiem i dymi

Post autor: dawmor » wt paź 07, 2014 09:40

Golfik idzie jak marzenie więc jeśli chodzi o jego moc to jest z nim w porządku. Tylko to dymienie i ze tak trzęsie czego to jest wina. O jaką hydraulikę chodzi?



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Po przegazówie spadają obroty, trzęsie silnikiem i dymi

Post autor: munior » wt paź 07, 2014 10:01

dawmor pisze:O jaką hydraulikę chodzi?
O taką jaką posiadasz w glowicy :hmm:
dawmor pisze:czego to jest wina
poczytaj o zasadach uzytkowania silnika z hydrauliczną regulacją luzu zaworowego ...bo widze ze cieniutko u ciebie z wiedza o podstawowych zasadach uzytkowania takiego silnika ...z ktorych to zasad ,pierwsza i najwazniejsza brzmi " nie wprowadzamy zimnego silnika na wysokie obroty " I popraw profil ,bo nie ma takiego silnika AAZ ,ktory ma 90 koni ...przynajmniej fabrycznie :chytry:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

dawmor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: sob gru 21, 2013 01:20

Po przegazówie spadają obroty, trzęsie silnikiem i dymi

Post autor: dawmor » wt paź 07, 2014 11:03

Opis jeszcze ze starego golfa :) A jak pozbyć sie tego zawieszania?



dawmor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: sob gru 21, 2013 01:20

Po przegazówie spadają obroty, trzęsie silnikiem i dymi

Post autor: dawmor » śr paź 08, 2014 10:38

Teraz mi sie spomniało że wymienilem olej na pół syntetyk Castrola i po jakimś czasie po przekroczeniu 2 tyś włączała sie kontrolka oleju. Czy może mieć to jakiś związek ?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Po przegazówie spadają obroty, trzęsie silnikiem i dymi

Post autor: Michał_1977 » śr paź 08, 2014 10:46

dawmor pisze:wymienilem olej na pół syntetyk Castrola i po jakimś czasie po przekroczeniu 2 tyś włączała sie kontrolka oleju
Jak najbardziej,bo jak słabe ciśnienie,to zawory mniej się otwierają z racji tego,że w popychaczach też nie ma ciśnienia.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

dawmor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: sob gru 21, 2013 01:20

Po przegazówie spadają obroty, trzęsie silnikiem i dymi

Post autor: dawmor » śr paź 08, 2014 11:10

A co może być nie tak jak traci ciśnienie?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Po przegazówie spadają obroty, trzęsie silnikiem i dymi

Post autor: Michał_1977 » śr paź 08, 2014 14:51

Pompa olejowa lub luzy na panewkach,to są najczęstsze przyczyny utraty ciśnienia.
Ja w 1,6TD miałem tak,że wałek pośredni latał w panewce jak żyd po pustym sklepie i tam ciśnienie spierniczało w kadłub silnika.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

dawmor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: sob gru 21, 2013 01:20

Po przegazówie spadają obroty, trzęsie silnikiem i dymi

Post autor: dawmor » sob paź 25, 2014 23:17

Okazał się na szczęście czujnik padnięty. Wymienione szklanki olej na rzadszy i jest miodzio :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 241 gości