[MK2 TD] problem z wentylatorem;/

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

DjAdamski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pt gru 09, 2005 00:39
Lokalizacja: Horyniec Zdrój
Kontakt:

[MK2 TD] problem z wentylatorem;/

Post autor: DjAdamski » pt wrz 15, 2006 10:47

witajcie, tak sobie uswiadomilem ostatnio ze od czasu jak kupilem swojego golfa ii 1.6td z IC to nie slyszalem wentylatora ani razu. a podczas jazdy wskazówka od temperatury silnika jest miedzy środkową a przed ostatnia kreską czy tak ma byc?raz wlalem za duzo plynu po wymianie termostatu to sie nagrzal na maxa samochód i to podczas postoju,oczywiscie plyn wyrzucilo okolo 1 litra ale nie slyszalem nawet wtedy wentylatora o co mam teraz robic szukac gdzies wady czy zostawic to w spokoju
Ostatnio zmieniony pt paź 06, 2006 16:02 przez DjAdamski, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
De'D
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 15:02
Lokalizacja: West Side

Post autor: De'D » pt wrz 15, 2006 10:53

no w pierwszej kolejności jeśli otwiera ci sie termostat to sprawdzic musisz czujnik od wentylatora, zamontowany w chłodnicy... który odpowiada za załłączanie wenta...
jesli duży obieg masz włączony a temperatura pokazuje między środkiem a 3/4 skali to powinien sie załączyc..
na 3/4 skali to juz napewno powinien. :D
proponuje troche depnąć i potem na postoju troche pogazować silnik..... niech temp skoczy na 3/4 skali... będziesz wtedy mial "obraz" sytuacji , czy sie włącza czy też nie.



DjAdamski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pt gru 09, 2005 00:39
Lokalizacja: Horyniec Zdrój
Kontakt:

Post autor: DjAdamski » pt wrz 15, 2006 10:58

ok jak wroci zona to tak zrobie, ale gdyby okazalo sie ze to czujnik to musze plyn wypuscic bo inaczej się nie wymieni? tak?



Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » pt wrz 15, 2006 11:01

DjAdamski pisze:ok jak wroci zona to tak zrobie, ale gdyby okazalo sie ze to czujnik to musze plyn wypuscic bo inaczej się nie wymieni? tak?
Nie ;)
On jest na górze chłodnicy - napewno troszkę go ubędzie, ale spokojni - dużo nie wyleci.
Klucz bodajże 22 - i zaczekaj aż się ostudzi trochę żebyś się nie popażył ;)


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

DjAdamski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pt gru 09, 2005 00:39
Lokalizacja: Horyniec Zdrój
Kontakt:

Post autor: DjAdamski » pt wrz 15, 2006 11:06

o to dobrze ale pewnie bede musial sciagnac IC bo tam ciezko pewnie sie dostac ale najpierw mu depne i pogazuje jak to kolega mi dordzil, a taki czujnik ile kosztuje bo slyszalem ze sa bodajże 2 prędkosciowe i chyba jedno wy moze wiecie lepiej o co tu chodzi



Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » pt wrz 15, 2006 11:11

DjAdamski on zagrzać to i bez deptania się zagrzeje jak wentylator nie chodzi ;)
Czujnik kosztuje coś koło 25 zł z tego co pamiętam.
Wentylator ogólnie powinien włączać się przy 88 stopniach 1-szy bieg i przy 100 stopniach 2-gi bieg.
Oczywiście jeżeli masz taką opcję.
Nie wiem czy w 1,6TDi są dwubiegowe wentylatory...


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

DjAdamski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pt gru 09, 2005 00:39
Lokalizacja: Horyniec Zdrój
Kontakt:

Post autor: DjAdamski » pt wrz 15, 2006 11:13

moze mozna to jakos rozpoznac czy są jedno czy 2 biegowe



Awatar użytkownika
De'D
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 15:02
Lokalizacja: West Side

Post autor: De'D » pt wrz 15, 2006 11:18

chyab jest 1 bieg tylko i cos koło 100 st C sie włącza



DjAdamski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pt gru 09, 2005 00:39
Lokalizacja: Horyniec Zdrój
Kontakt:

Post autor: DjAdamski » pt wrz 15, 2006 11:24

to moze dlatego u mnie sie nie wlancza bo nie osiaga tej temperatury



Awatar użytkownika
De'D
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 15:02
Lokalizacja: West Side

Post autor: De'D » pt wrz 15, 2006 11:25

myśle ze osiąga :D no to jak nie jestes pewien to własnie sprawdz....zagrzej go troche i zobaczysz



DjAdamski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pt gru 09, 2005 00:39
Lokalizacja: Horyniec Zdrój
Kontakt:

Post autor: DjAdamski » pt wrz 15, 2006 11:25

aha koledzy jkbyscie mogli to podajcie mi nr gg mowie o Chmielu i double-d ;)



Awatar użytkownika
De'D
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 15:02
Lokalizacja: West Side

Post autor: De'D » pt wrz 15, 2006 11:27

przecież sąw profilach... pod postami :bajer:



Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » pt wrz 15, 2006 11:27

double-d pisze:myśle ze osiąga
Napewno osiąga - jak mu aż płyn wywala.... ;)
DjAdamski pisze:jkbyscie mogli to podajcie mi nr gg mowie o Chmielu i double-d
No to kliknij w ikonkę i bedziesz miał :bigok:
7793007 ;)


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

DjAdamski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pt gru 09, 2005 00:39
Lokalizacja: Horyniec Zdrój
Kontakt:

Post autor: DjAdamski » pt wrz 15, 2006 20:08

pupa ze ak powiem rozgrzalem go i kupa nie hasa byla wskazówka na przedostatniej kresce i cześć zero słychu wiatraka:/



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 154 gości