Wymiana silnika ALH

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ostryt4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob lip 14, 2012 23:36
Lokalizacja: Grimsby, Anglia

Wymiana silnika ALH

Post autor: ostryt4 » śr sie 20, 2014 12:23

U mnie ten przyrząd zawsze zastąpywała suwmiarka lub płaskownik o odpowiedniej grubości, i myślę że da się odwrotnie ustawić wałek bo wycięcie blokujące jest centralnie na środku, pokrywa wałka rozrządu zdjęta i jest podgląd na krzywki, na pierwszym cylindrze skierowane w górę co oznacza że tłok jest ustawiony na pracę w danym momencie, dodatkowo po odkręceniu świec żarowych wałem korbowym łatwiej się kręci i można wyczuć jakimś cienkim pręcikiem GMP tłoka czy aby napewno stoi w górze co oczywiście ma być widoczne punktem zero na kole zamachowym.
3mam kciuki.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9232
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Wymiana silnika ALH

Post autor: wesol » śr sie 20, 2014 19:12

jesli nie gmerane pryz pompie czy to na srubie centralnej czy to na nastawniku to 99% ze cos nie tak z rozrzadem.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
ostryt4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob lip 14, 2012 23:36
Lokalizacja: Grimsby, Anglia

Wymiana silnika ALH

Post autor: ostryt4 » czw paź 09, 2014 14:51

Kolego stiwen1, silnik odpalił ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 227 gości