Silnik SB, problem z wtryskami.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
misiekgosciu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pn paź 08, 2012 18:55
Lokalizacja: WP

Silnik SB, problem z wtryskami.

Post autor: misiekgosciu » śr paź 08, 2014 07:10

Siemka, od kilku lat mam golfa II 1.6 GTD, w miniony weekend po dłuższym wolnym w jeździe golf nie odpalił. Przyczyną rozwiązana ale inny problem mi się stworzył, postanowiłem sprawdzić jak tam moje wtryski, wyjalem sprawdziłem na maszynie no leja ... Ale co gorsze mam wtryski opisane na korpusie 130bar..i tyle dają a powinno być więcej nie? Co zrobić, jakie korpusy kupić aby zbliżyć się do stanu jak być powinno? Jedna osoba poleciła mi korpusy 155bar i podkładkami podnieść do 165bar. Ktoś ma inny pomysł? Może ktoś wie jaki nr mają ori wtryski SB?


Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Silnik SB, problem z wtryskami.

Post autor: Michał_1977 » śr paź 08, 2014 08:38

misiekgosciu pisze:Jedna osoba poleciła mi korpusy 155bar i podkładkami podnieść do 165bar. Ktoś ma inny pomysł? Może ktoś wie jaki nr mają ori wtryski SB?
Bzdura. Korpusy możesz mieć z nadrukiem 130 bar,ale najważniejsze jest to,żeby rozpylacze (końcówki) były odpowiednie czyli DNO SD 274 i ustawione na 155bar za pomocą odpowiedniej ilości specjalnych podkładek.
Te wtryskiwacze,które masz aktualnie,pochodzą z silnika wolnossącego 1,6D lub 1,9D.
Osobiście jeżdżę na wtryskach z korpusami od wolnossaka,ale mam w nich końcówki od SB ustawione na 155bar.
Jeszcze jedno-jak ustawisz te wtryski na 155 lub tym bardziej na 165bar,to nic innego tym samym nie zrobisz,tylko je zniszczysz,a i silnikowi też dołożysz do pieca,bo te rozpylacze dają inną strugę i zwiększenie ciśnienia może doprowadzić do wypalenia tłoków.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
misiekgosciu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pn paź 08, 2012 18:55
Lokalizacja: WP

Re: Silnik SB, problem z wtryskami.

Post autor: misiekgosciu » śr paź 08, 2014 08:53

Michał_1977 pisze:
Jeszcze jedno-jak ustawisz te wtryski na 155 lub tym bardziej na 165bar,to nic innego tym samym nie zrobisz,tylko je zniszczysz,a i silnikowi też dołożysz do pieca,bo te rozpylacze dają inną strugę i zwiększenie ciśnienia może doprowadzić do wypalenia tłoków.
Czyli co polecasz teraz zrobić?

Jakie są odczucia między 130 a 155?ja mam 130 i hamowania pokazała 90km


Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Silnik SB, problem z wtryskami.

Post autor: Michał_1977 » śr paź 08, 2014 10:49

misiekgosciu pisze:Czyli co polecasz teraz zrobić?
Włożyć nowe rozpylacze dedykowane silnikowi SB do tych korpusów i ustawić na 155bar.
misiekgosciu pisze:Jakie są odczucia między 130 a 155?
Bladego pojęcia nie mam,bo nigdy nie miałem w TD wtrysków od D :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
misiekgosciu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pn paź 08, 2012 18:55
Lokalizacja: WP

Silnik SB, problem z wtryskami.

Post autor: misiekgosciu » śr paź 08, 2014 11:10

A jak będę. Miał korpus i końcówki 155 nie będzie prościej? Czy tak będzie bezpieczniej?


Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Silnik SB, problem z wtryskami.

Post autor: Michał_1977 » śr paź 08, 2014 14:49

Prościej,nie prościej,tylko po co pchać się w koszty związane z zakupem dodatkowych korpusów?
Do tych co masz dołożyć podkładek,czyli ok. 0,3mm i to ci da przyrost 24-27barów. Na pewno będzie taniej :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
misiekgosciu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pn paź 08, 2012 18:55
Lokalizacja: WP

Silnik SB, problem z wtryskami.

Post autor: misiekgosciu » czw paź 09, 2014 07:03

Na próbę włożyłem nieco mniejsze bo 150 z Vento 1.9 i pupa. Auto straciło moc przyspieszenie, na nic zdały się regulacje czasu zapłonu i dawki, zmieniało się tylko na gorsze:-( po powrocie do starych wtryskow i wszystkich ustawień mamy to co przed i o.


Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Silnik SB, problem z wtryskami.

Post autor: Michał_1977 » czw paź 09, 2014 07:31

misiekgosciu pisze:Na próbę włożyłem nieco mniejsze bo 150 z Vento 1.9 i pupa
Bo w Vento siedzi AAZ z wtryskami dwusprężynowymi. Znawcy tematu nie od wczoraj wiedzą,że te wtryski sa o kant doopy rozbić. Cichsze sa w porównaniu z jednosprężynowymi i na tym ich zalety się kończą.
Nie zauważyłeś,że są wyższe od tych co masz? :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
misiekgosciu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pn paź 08, 2012 18:55
Lokalizacja: WP

Silnik SB, problem z wtryskami.

Post autor: misiekgosciu » czw paź 09, 2014 09:42

Zauważyłem.
Ale cicho było jak w benzynie :-)

Nie pisz posta pod postem.Używaj funkcji EDYTUJ.


Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Silnik SB, problem z wtryskami.

Post autor: Michał_1977 » czw paź 09, 2014 10:57

Wiec już masz odpowiedź.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
misiekgosciu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pn paź 08, 2012 18:55
Lokalizacja: WP

Silnik SB, problem z wtryskami.

Post autor: misiekgosciu » czw paź 09, 2014 12:20

Masz może jakaś foto poradę albo opis dla zielonych jak zwiększyć ciśnienie o 20bar na wtrysku o korpusie 130 z dedykowana ko córka do SB czyli DNOSD274? Szukam szukam i nic jasnego nie. Znalazłem


Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Silnik SB, problem z wtryskami.

Post autor: Michał_1977 » czw paź 09, 2014 15:21

Kolego,co ja Ci wyżej napisałem?! :chytry:
Ostatni raz poprawiam po Tobie 2 posty pod rząd.
misiekgosciu pisze:Masz może jakaś foto poradę albo opis dla zielonych jak zwiększyć ciśnienie o 20bar
Nie 20,tylko 25 powinieneś podnieść,boi SB-ki maja mieć 155bar.
Na 7 zdjęciu 2 element od lewej,to podkładka regulacyjna.
viewtopic.php?f=14&t=370671" onclick="window.open(this.href);return false;

Musisz dołożyć 3 podkładki po 0,10mm lub 2 po 0,15mm.Wtedy ciśnienie skoczy o jakieś 24-27bar,bo podkładka 0,10mm powoduje podwyższenie ciśnienia o ok.8-9bar.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
misiekgosciu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pn paź 08, 2012 18:55
Lokalizacja: WP

Silnik SB, problem z wtryskami.

Post autor: misiekgosciu » czw paź 09, 2014 21:21

Dziękuję za link do przejrzystej i czytelne porady:-) przyda mi sie:-) może w weekend zacznę modzic. A takie pytanie. Po zmianie już na ciśnienie 155bar będę musiał zrobić kat wtrysku i dawkę nie?


Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Silnik SB, problem z wtryskami.

Post autor: Michał_1977 » pt paź 10, 2014 05:38

misiekgosciu pisze:będę musiał zrobić kat wtrysku i dawkę nie?
Kąta wtrysku nie ruszasz,chyba że nie nie jesteś pewny co masz,to można ustawić książkowo,a co do dawki,to będziesz widział czy chcesz więcej mocy,czy też nie.
Generalnie,to nie ma potrzeby jej ruszać,bo to co do tej pory było wtryśnięte,teraz też będzie,tylko pod innym kątem rozpylenia i ciśnieniem.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 85 gości