Olej w zbiorniczku płynu chłodzącego.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mariuszbmx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: sob paź 31, 2009 12:28
Lokalizacja: Chybie

Re: Olej w zbiorniczku płynu chłodzącego.

Post autor: mariuszbmx » pt sty 29, 2010 13:58

Mam MK4 w zbiorniczku płynu chłodzącego pokazuje mi się olej mechanik mówił ze to możne być przyczyna Chłodnicy Oleju .



Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » pt sty 29, 2010 21:57

mariuszbmx, albo uszczeleczki pod głowica



Awatar użytkownika
pinoklas
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: pn sty 19, 2009 09:42
Lokalizacja: Strzelce opolskie

Post autor: pinoklas » pt sty 29, 2010 22:13

Kupiłem pół roku temu golfa i w zbiorniczku tez był osad na brzegach ,wymontowałem zbiorniczek wyczysciłem go .Od tego zabiegu przejechałem juz 8000 tys i nic sie nie dzieje zbiorniczek jest czysty płynu nie ubywa.



Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » pt sty 29, 2010 22:38

pinoklas, olej a osad to 2 różne sprawy



Awatar użytkownika
mariuszbmx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: sob paź 31, 2009 12:28
Lokalizacja: Chybie

Post autor: mariuszbmx » sob sty 30, 2010 00:18

Olej w silniku mam czyściutki tak to by chyba był wymieszany z Woda i robiło by się takie mleko. Myślę ze jeszcze by ciśnienie szło do układu chłodzenia. Morze kiedyś juz uszczelka była padnięta i nie wyczyszczono układu chłodzącego i teraz to wychodzi.



Awatar użytkownika
krzysiekj1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: wt lip 21, 2009 10:33
Lokalizacja: Iława

Post autor: krzysiekj1990 » sob sty 30, 2010 15:46

No nie wiem ojciec ma Audi A4 1.6 i zrobilo sie mleko w ukladzie powiedzieli uszczelka pod glowica zrobilismy i przeplukalismy caly uklad a na drugi dzien w zbiorniczku zrobil sie lekki osad okazalo sie ze chlodniczka olejowa pekla i puszczala lekko olej do plynu chlodniczego moze masz to samo POZDRAWIAM



ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Post autor: ZbyszekGolf » ndz sty 31, 2010 00:34

Witam do sprawdzenia uszczelka pod głowica i chłodnica oleju ta przy filtrze



Awatar użytkownika
mariuszbmx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: sob paź 31, 2009 12:28
Lokalizacja: Chybie

Post autor: mariuszbmx » wt lut 02, 2010 20:30

z tym wyciekiem oleju zrobiłem juz 10 tyś i golf bez zarzutów śmiga. Z uszkodzona uszczelka ciężko by było. Myślę ze to ta Chłodniczka
Dzięki Koledzy :skromny:

[ Dodano: 06 Maj 2010 15:59 ]
Chłodnicka oleju wymieniona starą sprawdziłem pod ciśnieniem z jednej strony zatkałem dziurę a z drugiej wpompowałem sprężone powietrze wrzuciłem do wiadra z woda i widać było wydobywające się bąbelki :) No i szczał w dziesiątkę po monotonnym czyszczeniu układu chłodzącego wszystko jest porządku woda czyściutka.

Dzięki za pomoc :bigok:


MKIV 1.9TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4004819#4004819 BYŁO
MKV 2.0 TFSI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=455573 JEST

Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Olej w zbiorniczku płynu chłodzącego.

Post autor: KoJ@K » pt paź 03, 2014 06:57

Odgrzejemy troche. ;)
Siema. Wsiadam rano do auta, odpalilem, przejechalem z 200metrow i wyskoczyla kontrolka od plynu chlodniczego, zagladam do zbiorniczka, a tam prawie susza i jeden olejowy szlam na dnie. Co tak wstepnie obejrzec? w temacie piszecie, ze najprawdopodobniej uszczelka pod glowica lub chlodniczka oleju tak ? Czy moze cos innego ?? :chytry:


Obrazek

Awatar użytkownika
sliwa404
Forum Master
Forum Master
Posty: 1885
Rejestracja: śr kwie 09, 2014 21:39
Lokalizacja: Nowa Sól

Re: Olej w zbiorniczku płynu chłodzącego.

Post autor: sliwa404 » pt paź 03, 2014 08:40

Miałem to samo. Przejedz się mocniej i potem zobacz rury czy są twarde. Do tego zobacz czy woda z olejem się nie wymieszala i czy zamiast oleju jest kawa z mlekiem.
Zobacz czy auto kopci na biało.
No i sprawdź tą chłodniczke oleju.



Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Olej w zbiorniczku płynu chłodzącego.

Post autor: KoJ@K » pt paź 03, 2014 08:48

No wlasnie kopcenia/dymienia nie ma zadnego. Pozniej zobacze, jak wyglada olej( a dopiero nie dawno wymienialem :banghead: ), a chlodniczce to raczej tak na oko ciezko cos dostrzec, wymienialem w niej kiedys oringi i jest jak pieprz suchutka. A jak weze twarde to co, wtedy niby uszczelka poszla tak?


Obrazek

robert14-83
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
Lokalizacja: sucha beskidzka
Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
Silnik: CXSA

Olej w zbiorniczku płynu chłodzącego.

Post autor: robert14-83 » pt paź 03, 2014 11:14

uzupełniłeś płyn i już nie ucieka???? może w nocy jakiś zwierzaczek "naruszył" ci rury chłodnicze....



Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Olej w zbiorniczku płynu chłodzącego.

Post autor: KoJ@K » pt paź 03, 2014 11:40

To bylo rano jak jechalem do robo, ciemno wiec wiesz. Zalalem plynu i teraz auto stoi, jak bede wychodzil to sprawdze czy nadal ubywa plynu. Tylko chocby nawet jakis szkodnik przegryzl to skad ten oleisty szlam w srodku, a bylo czysciutko, bo kiedys wyjalem i mylem caly zbiorniczek.


Obrazek

Awatar użytkownika
sliwa404
Forum Master
Forum Master
Posty: 1885
Rejestracja: śr kwie 09, 2014 21:39
Lokalizacja: Nowa Sól

Re: Olej w zbiorniczku płynu chłodzącego.

Post autor: sliwa404 » pt paź 03, 2014 11:50

Sprawdź też czy nie śmierdzi spalinami w zbiorniczku. Jak twarde rury to ciśnienie za wysokie i najprawdopodobniej uszczelka pod głowicą.

U mnie jedyne objawy to uciekanie płynu przez zbiornik wyrównawczy(mokro po prawej stronie pod maską w miejscu gdzie jest zbiornik do spryskow i twarde jak kamień rury. Sprawdź też czy otwiera ci się termostat. Obie rury powinny być gorące, jak ta niżej jest zimna to nie otwiera termostat.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 73 gości