Pompa po regeneracji, ustawienia.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Pompa po regeneracji, ustawienia.

Post autor: munior » pn wrz 29, 2014 18:30

dziechu pisze:W tabelach z wartościami prawidłowymi piszą że dawka powinna być 2.2 - 9.0 mg
Nie czytaj tych bzdur :chytry: Bo taki rozrzut wartosci w dawce, jest chory i nie realny . Ustaw sobie 9 i zobacz jak auto jedzie ,a raczej jak nie jedzie :hmm: Fabryka ustawia 4,4 mg
dziechu pisze:skąd tak duży rozrzut?
widocznie komus zalezało żeby namieszac czytajacemu w glowie ,podając nierealny "rozrzut" dawki :hmm:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Pompa po regeneracji, ustawienia.

Post autor: dziechu » pn wrz 29, 2014 21:17

No też mi się taki rozrzut nie podoba. Gdyby były jakieś trudności z ustawieniem np. +- 5, to ok, ale przecież można ustawić z dokładnością lepszą niż 0.5. A jaką polecasz dawkę rozruchową na zimę? Zostawić jak jest fabrycznie czy nieco zwiększyć? Tak do -10 zapala bez problemów, ale przy -20 to już muszę tak z 5-10 sek. pokręcić.



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Pompa po regeneracji, ustawienia.

Post autor: VW_seller » wt wrz 30, 2014 06:23

dawka rozruchowa w 1z nic nie daje ,mozesz sobie ustawiac jak chcesz i odpala tak samo


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Pompa po regeneracji, ustawienia.

Post autor: dziechu » wt wrz 30, 2014 09:46

W 1 Z nic nie daje? A dlaczego? kanał 05 w adaptacjach jest aktywny, komputer może ustawić różne dawki w dużym zakresie, to dlaczego miałoby nie działać? W różnych poradach jak zmieniać dawkę startową też nic nie piszą że w 1Z nie działa.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Pompa po regeneracji, ustawienia.

Post autor: munior » wt wrz 30, 2014 12:06

dziechu pisze: A jaką polecasz dawkę rozruchową na zimę?
VW_seller pisze:dawka rozruchowa w 1z nic nie daje
dziechu pisze:W 1 Z nic nie daje? A dlaczego?
Bo w 1z nigdy nie ma problemów z odpalaniem z powodu map w ecu ,czy dawki startowej ,i ori dawki startowej nie ma potrzeby zmieniać ...jak są jakieś problemy ,to na pewno nie z winy dawki ...ale zmień na max ,pomóc raczej nie pomoże ,ale i nie zaszkodzi :hmm:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Pompa po regeneracji, ustawienia.

Post autor: dziechu » wt wrz 30, 2014 12:24

Ach ten 1Z. Szkoda że już nie robią takich silników;) Rzeczywiście nigdy nie miałem problemów z odpaleniem (poza sytuacją kiedy było -25 a akumulator był już dość stary i słaby - wymieniłem). No bo to że przy -20 trzeba kręcić kilka sekund, to chyba raczej normalne.



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Re: Pompa po regeneracji, ustawienia.

Post autor: VW_seller » wt wrz 30, 2014 13:59

dziechu pisze:No bo to że przy -20 trzeba kręcić kilka sekund, to chyba raczej normalne.
mi przy -10 opdalał bez swiec(kapturki ze świec sciagniete ) od strzała ,przy -25 ze swiecami 1.5 obrotu rozrusznika , także jak silnik zdrowy i jego osprzęt tak te silniki odpalają ,w nowszych peugeotach itp przy -20 komputer blokuje i nie odpalisz ,przerabiają to pożniej mechanicy bo przeciez jeździć trzeba.


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Pompa po regeneracji, ustawienia.

Post autor: dziechu » śr paź 01, 2014 16:00

Tak przy okazji - chyba kupię "nowe" stare auto dla rodziny, a tego golfika zostawię sobie do zabawy i eksperymentów, bo nie warto sprzedawać. Mam takie pytania - ile kosztują np. końcówki wtrysków 216, komplet wtrysków AFN itp. Ewentualnie do kogo się zgłosić z takimi pytaniami?



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Pompa po regeneracji, ustawienia.

Post autor: VW_seller » ndz paź 05, 2014 14:42

zapytaj pana cowboya ,znajdziesz na forum .lub jakiegoś muszka d czy coś


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 182 gości