Uszczelniacze zaworowe

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Jarek_NS
Forum Master
Forum Master
Posty: 1886
Rejestracja: sob wrz 06, 2008 19:48
Lokalizacja: Nowy Sącz

Uszczelniacze zaworowe

Post autor: Jarek_NS » śr lut 06, 2013 21:25

Nie panikuj, miałem tak w A4 AWX puściło dyma przy zapalaniu i tyle. A olej był w dolocie z odmy. Jak ci zacznie brać więcej oleju to wtedy się martw.


Moje MK4 AXR+ Pakiet V6 MFD+FULL FIS EVOLO STP viewtopic.php?f=89&t=483752
Obrazek

black raven
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: pt gru 14, 2012 21:17

Uszczelniacze zaworowe

Post autor: black raven » pn mar 18, 2013 22:57

Panowie odświeżę temat. Mianowice ostatnio trochę popatrzyłem się we wsteczne lusterko po uruchomieniu silnika i rozpoczęciu jazdy. Wtedy dało się zauważyć dość dużo niebieskawego dymu ( nie był to mocny odcień niebieskiego ), oraz czuć jest specyficzną woń ( coś jakby spalony olej zmieszany z czymś ). Chyba zatem będzie trzeba wymienić te uszczelniacze. Tylko, czy to one dają taki objaw? Dym i woń znika po rozgrzaniu auta do 90 stopni, przy czym im bardziej się ono rozgrzewa tym bardziej znikają te efekty wizualne i wonne.



Awatar użytkownika
kendi
Grupa Świętokrzyska
Grupa Świętokrzyska
Posty: 398
Rejestracja: czw lip 15, 2010 22:24
Lokalizacja: Kielce/Końskie/Stąporków TKN

Uszczelniacze zaworowe

Post autor: kendi » pn wrz 08, 2014 20:55

black raven, rozwiązałeś problem? podpinam sie pod temat



black raven
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: pt gru 14, 2012 21:17

Uszczelniacze zaworowe

Post autor: black raven » pn wrz 08, 2014 21:25

Nie zajmowałem się tematem, ale przewertowałem bardzo dużo tematów w necie i na ich podstawie wykluczyłem uszczelniacze zaworowe. Obstawiam raczej oringi ma pompkach. Od tamtej pory gdy zakładałem temat wnikliwie przyglądałem się zużyciu oleju i zauważyłem, ze bierze ok 90 ml na 1 tys km. Na dniach mam zamiar kompletnie przeczyścić auto: EGR, N75, dolot i przepływkę i zobaczę czy to coś zmieni.



Dgs
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob sie 23, 2014 20:01

Uszczelniacze zaworowe

Post autor: Dgs » czw wrz 11, 2014 11:23

Co sie dzieje 2200 obrotów i zamula



smiejek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 14:59
Lokalizacja: Podkarpacie

Uszczelniacze zaworowe

Post autor: smiejek » pt wrz 12, 2014 10:09

koledzy mam podobny problem, bierze olej z 1,5 litry na 8 tys w dolocie mam olej, i po odkreceniu wlewu oleju do silnika korek skacze bardzo do góry. Gdy jadę trochę szybciej to dymi cały czas a przy spokojnej jeździe już mniej dymi. Będą to uszczelniacze zaworowe i uszczelka pod głowicą? czy coś poważniejszego z dołem silnika?



black raven
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: pt gru 14, 2012 21:17

Uszczelniacze zaworowe

Post autor: black raven » pt wrz 12, 2014 15:40

smiejek, dymi ale na jaki kolor ? Rozumiem, że korek jak to napisałeś - skacze na ciepłym silniku ? Jaką barwę, konsystencje i stan ma płyn chłodniczy ?



smiejek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 14:59
Lokalizacja: Podkarpacie

Uszczelniacze zaworowe

Post autor: smiejek » pt wrz 12, 2014 17:18

dymi na biało, na zimnym jak odpalę jest spokój nic nie dymi tylko jak mu po obrotach daje, barwa różowa i stan trzyma nie ubywa



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 83 gości