

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Raczej za niskie,zwiększ do 1 bara i spróbuj czy będzie poprawa. 0,9 bara to zaledwie 0,1 więcej niż seria... Kąt wtrysku ustawiony poprawnie?Glebobryzak pisze:za wysokie cisnienie doładowania?
Oryginalnie w JR-ach siedziały KKK K-24 lub Garret T3.Glebobryzak pisze:JR posiadajacym Pompe LDA i turbine kkk k14
Noo,trochę się rypnąłem,bo to SB,RA ma 0,64-0,83 bara,a JR,1V 0,64-0,72 baraGlebobryzak pisze:znalazlem wlasnie ze seryjnie bylo w kkk k14 0,6..
Wykręcasz z dziada śrubkę na płaski śrubokręt.Pod śrubką jest sprężynka którą wywalasz,a w jej miejsce wstawiasz podobnej średnicy rurkę i znów przykręcasz śrubkę na max. Długość rurki musisz sam rozkminić,bo ja nie pamiętam,ale dzięki temu będziesz miał zaślepiony upust.Glebobryzak pisze:"zawór upustowy cisnienia" tak to sie nazywa? znajduje sie na kolektorze
To też może być spowodowane tym,że za duże ciśnienie w stosunku do dawki (za mała),ale najpierw spróbuj z tym zaworem.Glebobryzak pisze:Po zwiekszeniu cisnienia "turbodziura" powiekszyła sie i jeszcze wiekszy muł
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości