Wymiana silnika ALH

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ostryt4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob lip 14, 2012 23:36
Lokalizacja: Grimsby, Anglia

Wymiana silnika ALH

Post autor: ostryt4 » pn maja 05, 2014 23:01

Witam Panowie ponownie.
Odnośnie wymiany silnika, wymieniony......... i nie odpala.
Paliwo na wtryski idzie podczas kręcenia lecz silnik gadać nie chce, na świece prąd dochodzi, kontrolka od nich też się zapala,jedynie jak go plakiem potraktuję to się na chwile odewie i cisza.
Czego dalej się czepiać ? Mam tą Ibizę z AGRem więc będę mógł se popodmieniać na próby części.
Na pierwszy rzut czujnik wału.VAG się uczepił zaworu klapy kolektora ssącego więc też go podmienię.
Wszelakie wskazówki mile widziane.
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
ostryt4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob lip 14, 2012 23:36
Lokalizacja: Grimsby, Anglia

Re: Wymiana silnika ALH

Post autor: ostryt4 » czw maja 08, 2014 08:56

ostryt4 pisze:Witam Panowie ponownie.
Odnośnie wymiany silnika, wymieniony......... i nie odpala.
Paliwo na wtryski idzie podczas kręcenia lecz silnik gadać nie chce, na świece prąd dochodzi, kontrolka od nich też się zapala,jedynie jak go plakiem potraktuję to się na chwile odewie i cisza.
Czego dalej się czepiać ? Mam tą Ibizę z AGRem więc będę mógł se popodmieniać na próby części.
Na pierwszy rzut czujnik wału.VAG się uczepił zaworu klapy kolektora ssącego więc też go podmienię.
Wszelakie wskazówki mile widziane.
Pozdrawiam.
Alarm odwołany, dałem d.....y z ustawieniem pompy paliwowej na rozrządzie podczas jego wymiany, po przestawieniu na prawidłową pozycję odpalił od strzała.



dyziek987
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz maja 18, 2014 21:45

Wymiana silnika ALH

Post autor: dyziek987 » ndz maja 18, 2014 22:35

witam. mam bardzo podobny problem z silnikiem akl 1,6 sr wymieniłem słupek silnika rozrzad i po złożeniu nie odpala... niby wszystko ok... paliwo idzie przez wtryski na swiecach iskra jest a nie pali... ktos ma jakies pomysly?



Awatar użytkownika
ostryt4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob lip 14, 2012 23:36
Lokalizacja: Grimsby, Anglia

Re: Wymiana silnika ALH

Post autor: ostryt4 » ndz maja 18, 2014 23:11

dyziek987 pisze:witam. mam bardzo podobny problem z silnikiem akl 1,6 sr wymieniłem słupek silnika rozrzad i po złożeniu nie odpala... niby wszystko ok... paliwo idzie przez wtryski na swiecach iskra jest a nie pali... ktos ma jakies pomysly?
Podpinałeś się pod OBD ?



stiwen1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn sie 18, 2014 19:33

Wymiana silnika ALH

Post autor: stiwen1 » wt sie 19, 2014 19:09

Witam jestem tu nowy i pozdrawiam wszystkich mam mały problem po wymianie silnika z ALH na AGR wymiana słupka w całosci z głowicą i tak dalej został tylko osprzęt od ALH i teraz nie można go odpalić rozrząd ustawiony na przyrząd pompa na cech paliwo leje się przy wtryskach jak odkręcę na plaka chodzi ale na paliwo nie ,podmieniałem czujnik na pompie czyjnik położenia wału wtrysk ten z kabelkiem sprawdzane były wtryski i nadal nie odpala pomocy może mi ktoś pomóc co jest nie tak błędów nie ma w komputerze a nadal nie odpala nie mam siły już może ma ktoś jakiś pomysł pozdrawiam.



Awatar użytkownika
ostryt4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob lip 14, 2012 23:36
Lokalizacja: Grimsby, Anglia

Wymiana silnika ALH

Post autor: ostryt4 » wt sie 19, 2014 20:13

Zapewne widziałeś trzy posty wyżej mój problem, sprawdź jeszcze raz ustawienie pompy na rozrządzie bo być może zapłon jest w nieodpowiednim momencie.



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Wymiana silnika ALH

Post autor: italiano_83 » wt sie 19, 2014 21:11

stiwen1 pisze:odpala pomocy może mi ktoś pomóc co jest nie tak błędów nie ma w komputerze a nadal nie odpala nie mam siły już może ma ktoś jakiś pomysł pozdrawiam.
Sprawdź statyczny kat wtrysku w Bs - jak będzie poza zakresem mocno opóźniony to silnik nie odpali choćbyś kręcił rozrusznikiem do rozładowania akumulatora.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

stiwen1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn sie 18, 2014 19:33

Wymiana silnika ALH

Post autor: stiwen1 » wt sie 19, 2014 21:34

ale ustawienie pompy czyli jak jak jest na cechu



Awatar użytkownika
ostryt4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob lip 14, 2012 23:36
Lokalizacja: Grimsby, Anglia

Wymiana silnika ALH

Post autor: ostryt4 » wt sie 19, 2014 21:53

Przepraszam, co to jest "cechu" ?



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9232
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Wymiana silnika ALH

Post autor: wesol » wt sie 19, 2014 23:10

Cechą- znak.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
ostryt4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob lip 14, 2012 23:36
Lokalizacja: Grimsby, Anglia

Wymiana silnika ALH

Post autor: ostryt4 » wt sie 19, 2014 23:45

Czyli wkładasz blokadę w koło pompy w momencie GMP pierwszego cylindra, na kole zamachowym masz znak w okienku skrzyni biegów i wałek rozrządu jest ustawiony w poziomie z linią głowicy od strony pompy vacum ?
Ostatnio kolega robił rozrząd w AFNie, machnął się o jeden ząbek na pompie i też gadać nie chciał, poprawiłem mu i od strzała wystartował.



stiwen1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn sie 18, 2014 19:33

Wymiana silnika ALH

Post autor: stiwen1 » śr sie 20, 2014 00:24

Witam kolego możesz mi dokładnie powiedzieć bo nam tak ustawione na pompie wkładam 6 wieru w odpowiednie miejsce na skrzyni mam cech czyli na kole zamachówym i na kole pąsowym też na znak
A na wałku mam specjalny przyżąd i tylko zostało ustawienie tych 3 śrub na fasolkach jak to powinno być i już mi ręce opadają bo kręciłem i tak i odwrotnie i nie odpala. Może jakieś zdjęcia albo ktoś na jakiś pomysł pozdrawiam.



Awatar użytkownika
ostryt4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob lip 14, 2012 23:36
Lokalizacja: Grimsby, Anglia

Wymiana silnika ALH

Post autor: ostryt4 » śr sie 20, 2014 08:18

Jeśli wiertło 6tka zgrywa otwór podstawy koła z tym otworem na pompie który o ile dobrze pamiętam względem położenia silnika jest w okolicach godziny pierwszej lub drugiej i jest adekwatne do reszty znaków na wale korbowym i rozrządu to mi pomysłów brak.
Jakby wałek rozrządu był obrócony o 180 stopni to nie paliłby na plaka i raczej tłoki z zaworami by się spotkały.
Rozumiem że tej nakrętki centralnej na wałku pompy nie odkręcałeś ?
A fasolki są do ustawienia kąta wtrysku ale to dopiero jak auto odpali i będzie zagrzane do temperatury roboczej póki co zostaw śruby na nich ustawione na środku.



stiwen1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn sie 18, 2014 19:33

Wymiana silnika ALH

Post autor: stiwen1 » śr sie 20, 2014 11:42

witam jak by był o 180 stopni obrócony wałek to bym nie wsadził tego do kontrowania tego przyżądu inaczej się nie da a z koło pompy musiałem zdjąć i odkręcałem te 3 śrubki bo nie można było zdjąć pompy bo jest osłona pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 243 gości