szlifowanie czoła wału 1z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

robercik10
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: sob sie 16, 2014 19:43

szlifowanie czoła wału 1z

Post autor: robercik10 » sob sie 16, 2014 21:12

Prosze o tanie i skuteczne pomysły jak sie wyłgać z tego nieszczęsnego problemu jakim jest nierowne czoło wału korbowego pod kółkiem rozrządu



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

szlifowanie czoła wału 1z

Post autor: Michał_1977 » ndz sie 17, 2014 09:56

Trzeba zafrezować i zmienić koło na nowe,ale nie takie z najniższej półki.
http://allegro.pl/frez-czola-walu-korbo ... 07341.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/frez-do-czola-walu-vw ... 02808.html" onclick="window.open(this.href);return false;


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

robercik10
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: sob sie 16, 2014 19:43

szlifowanie czoła wału 1z

Post autor: robercik10 » ndz sie 17, 2014 10:41

a może inne pomysły jak wywalenie 6 stow na auto niewiele więcej warte?



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

szlifowanie czoła wału 1z

Post autor: italiano_83 » ndz sie 17, 2014 11:06

robercik10 pisze:a może inne pomysły jak wywalenie 6 stow na auto niewiele więcej warte?
Kupno zestawu za 200zł i odsprzedanie po wykonaniu szlifu, albo zlecenie naprawy mechanikowi :bajer:
Ewentualnie przejedź szlifierką kątową nabij koło i zaspawaj będzie najtaniej :chytry:
Miechał opisał Tobie pełną procedurę co masz i czym zrobić i co wymienić po szlifie, więc jakiej innej porady się spodziewasz ?
Albo chcesz to zrobić porządnie i mieć problem z głowy, albo na skróty za grosze i liczyć na to, że nic się nie posypie - Twój wybór.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Eizon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: wt mar 26, 2013 10:16
Lokalizacja: Okolice Warszawy

szlifowanie czoła wału 1z

Post autor: Eizon » ndz sie 17, 2014 11:07

Na szybko to tylko szlifierką wyrównać..

A wał się nie ukruszył czy już napawany został?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

szlifowanie czoła wału 1z

Post autor: Michał_1977 » ndz sie 17, 2014 13:04

Eizon pisze:to tylko szlifierką wyrównać..
Hehe,najszybciej i najtaniej,tylko życzę powodzenia na drodze.
Z doświadczenia wiem,że bardzo źle się jeździ mając świadomość,że coś jest nie halo w aucie.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Eizon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: wt mar 26, 2013 10:16
Lokalizacja: Okolice Warszawy

szlifowanie czoła wału 1z

Post autor: Eizon » ndz sie 17, 2014 13:37

Szczerze pisząc już chyba z 10 takich tdi zrobiliśmy i problemów nie ma a cały czas je serwisujemy :)

Kwestia wprawy i pewnej ręki..



robercik10
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: sob sie 16, 2014 19:43

Re: szlifowanie czoła wału 1z

Post autor: robercik10 » ndz sie 17, 2014 15:41

wał nie jest ukruszony tylko bardzo delikatnie w jedna strone wyoblony, a czy mozliwe zeby biło tylko kolo pasowe od pompy i wspomagania a nie biło kolo od klimy i alternatora



robercik10
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: sob sie 16, 2014 19:43

szlifowanie czoła wału 1z

Post autor: robercik10 » ndz sie 17, 2014 15:42

sam nie wiem czy tam jest nierownosc



Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Re: szlifowanie czoła wału 1z

Post autor: J.B.S. » ndz sie 17, 2014 22:03

robercik10 pisze:sam nie wiem czy tam jest nierownosc
To załóz czujnik zegarowy i zobacz czy jest nierówność.
Eizon pisze:Na szybko to tylko szlifierką wyrównać..
Szybko to sie można w gacie z...ać.Sorki stary ,ale gratuluje profesjonalnego podejścia.

Jak jest nie dużo uszkodzone to zleć szlifowanie wału ,zamontuj nowe kolo i śrube dokręć jak potrzeba i zapomnij o sprawie.



Eizon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: wt mar 26, 2013 10:16
Lokalizacja: Okolice Warszawy

szlifowanie czoła wału 1z

Post autor: Eizon » ndz sie 17, 2014 22:56

Profesjonalne podejście to jest zrobić tak żeby nie rozebrać całego silnika. bo zlecić szlif wału to informatyk nawet zleci bo najprościej..

Rovecik10.. byś był z okolić wawy to masz w jeden dzień furaka ogarniętego :)



robercik10
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: sob sie 16, 2014 19:43

szlifowanie czoła wału 1z

Post autor: robercik10 » pn sie 18, 2014 07:01

eizon fura już stoi rozbebeszona tylko frezować. Ponawiam pytanie panowie: dlaczego tylko kolko pasowe miało bicie a te wielorowkowe od klimy nie miało bicia?, auto było powypadkowe z którego przekładałem cały układ napędowy z elektryką



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

szlifowanie czoła wału 1z

Post autor: Michał_1977 » wt sie 19, 2014 06:44

robercik10 pisze:dlaczego tylko kolko pasowe miało bicie a te wielorowkowe od klimy nie miało bicia?
Kupy się nie trzyma to co piszesz,bo jeśli koło rozrządu miało bicie,to duże też musiało mieć. Moja odpowiedź jest krótka- albo źle patrzyłeś i nie dopatrzyłeś się bicia,albo faktycznie go nie było na żadnym z kół,a powodem ścięcia klina (jeśli do tego doszło) była zbyt mała siła dokręcenia śruby centralnej.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

robercik10
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: sob sie 16, 2014 19:43

szlifowanie czoła wału 1z

Post autor: robercik10 » śr sie 20, 2014 06:52

zeszlifowałem pilnikiem wal przy pomocy sposobu, kolko stare załozylem bo nowe miało bicie i oddalem do reklamacji, stare miało lepsze żeby jak to nowe przy okazji, zakrecilem na nowa srube i klej, kółeczka idą jak po szynach prosciutko



Zablokowany

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości